لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

مناسب ترين تايم براي تور مالزي چه زماني مي باشد

تور مالزيبهداشت در سرزمين مالزي امري ضروري مي باشد كه سازمان بهداشت جهاني اين مريضي ها را در سرزمين مالزي  گزارش نموده مي باشد: مرض هپاتيت A/ وبا/ انسفاليت ژاپني نوع B/ مالاريا/ شيستوميازوز / سل/ تب تيفوئيد/ تب دنگيبنابراين براي حفظ بهداشت در سرزمين مالزي مي بايست به نكات ذيل توجه كرد.

كوالالامپور به دليل جاذبه هاي تاريخي، طبيعي و ساختمان هاي زيباي خود طرفداران زيادي در گردشگري دارد. اين شهر با هتل هاي لوكس خود گزينه خوبي براي سپري كردن اوقات فراغت شما مي باشد. از جمله هتل هايي كه مي توانيم به شما توصيه كنيم هتل سري پاسيفيك مي باشد.

 اين هتل مجلل با امكانات رفاهي فوق العاده با مركز تجاري شهر فقط ده دقيقه فاصله دارد. استخر روباز هتل مكاني مناسب براي شنا و آبتني است. مركز تجارت جهاني و مركز خريد Putra در مجاورت اين هتل قرار دارند و اين از نقاط مثبت موقعيت هتل مي باشد. اگر قصد سفر درون شهر را داشته باشيد به سهولت مي توانيد با استفاده از ايستگاه هاي حمل و نقل LRT و ايستگاه KTM Komuter به مقصد خود دست يابيد.

در اتاق هاي هتل مي توانيد از چشم اندازهاي زيباي آن با برج دوقلوي Petronas و ارتفاعات Genting لذت ببريد. امكانات اين اتاق ها شامل تلويزيون LCD با كانالهاي ماهواره، ميز كار و ميني بار مي باشد.

هتل سري پاسيفيك كوالالامپور در اين هتل امكانات رفاهي مركز بدنسازي، زمينهاي تنيس و اسكواش، خدمات ماساژ، سونا و جكوزي براي ميهمانان مهيا مي باشد. در رستوران هاي هتل انواع غذاهاي محلي، بين المللي، ژاپني، چيني و كانتونيايي را مي توانيد ميل كنيد. كاركنان باتجربه هتل راحتي، پاكيزگي و خدمات عالي را براي شما فراهم مي آورند.

 

براي اطلاعات بيشتر به صفحه تور ارزان مالزي مراجعه كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۳۵:۰۵ توسط:erweqw موضوع:

چگونه با مطمئن ترين شيوه فروش كاندوم را انجام دهيم

آسان ترين و بااطمينان ترين راه خريد كاندوم را اين سايت براي شما هدوستان گرامي ايجاد كرده است به اين طريق كه براي خريد كاندم  برخلاف سايت هاي ديگر كه يك سردرگمي ايجاد ميكنند و قيمت هاي خريداري كاندوم مشخص نمي باشد وبراي پيدا كردن محصولات بايد سايت را زير و رو كرد اين سايت مستقيما محصولات وقيمت آن ها را نمايش مي دهد وهيچ سردرگمي براي شما ايجاد نمي كند  .

موضوع اين وب سايت  خريد كاندوم مي باشد.

مورد اول: تحريك بانو به وسيله ي بازي كردن با موهاي وي:


از نوك انگشتان سبابه و انگشت برزگ تر خود براي ماساژ دادن شقيقه‌هاي سر بانويتان بهره بجوييد.بعد بادستي موهايش را ماساژدهيد وبا دست ديگر اورا در آغوش بكشيد

دقت داشته باشيد كه اين عمل را ازروي احساس به همسرتان انجام دهيد.


ولطافتي كه ازآن در اين عمل بهره مي گيريد بيان گر دوست داشتن اوباشد مبادا رفتار يا گفتار عمد يا غير عمدي خود ذهن اورا به چيز ديگر مشغول كنيد و او گمان كند فقط يك ابزار بازي براي شماست شما بايد با رفتارتان اين حقيقت را بفهمانيد كه شمابراي او و اوبراي شماست .


اين روش را عموما خيلي از زوجين انجام مي دهند چراكه نشانه ي دوست داشتن است.


روش دوم: تحريك همسرتان با مكيدن اطراف گردن

اكثربانوهازماني زماني كه موهايشان را نوازش مي كنيد واز روي صورتشان كنار مي زنيد وبااحساس گردن آن هارا مي مكيد ومي بوسيد وبه آرامي گاز مي گيريد بسيار لذت مي برند واين عمل را خيلي دوست دارند واحساساتشان را برمي انگيزد.

توصيه مي شودبه هنگام عشقبازي با همسرتان ارتباط چشمي و كلامي را با او قطع نكنيد؛ بيان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه   به زن احساس محبوبيت و امنيت مي‌دهد. اين را بدانيد كه ارتباط چشمي بين دو نفر نيرومندترين

و موثرترين ارتباطات است كه پيامدش فعال شدن چرخه‌هاي ديگر بدن هر دو طرف است.


تحريك جنسي زن با بوسيدن و ليسيدن گونه‌ها

بوسيدن و ليس زدن گونه‌ها نقش بسيار مهمي در تحريك جنسي زنان دارند. همچنين گونه‌ها نشانگرهاي بسيار مناسبي براي تشخيص تحريك شدن زنان هستند كه غالبا با سرخ شدن گونه‌ها مي‌توانيد از تحريك شدن همسرتان با خبر شويد.


تحريك زنان با نوازش از پشت


قابل توصيف نيست وقتى كه شما او را به پهلو مي‌خوابانيد در حالي‌كه پشتش به طرف شما است و به نرمى بدنش را از بالا به پائين مي‌بوسيد و نوازش مي‌كنيد. در اين حركت مي‌توانيد انگشت خود را روي مهره‌ها بالا و پايين ببريد و كمر او را مالش دهيد. زنان عاشق اين حركت هستند.


ليسيدن و نوازش ران زن

چه او عريان باشد يا لباسي براي رابطه  جنسى پوشيده باشد، پاهايش را از هم باز كنيد و چند دقيقه با دست به نوازش داخل و خارج ران‌هايش بپردازيد.

نكته بسيار مهم: در طي مراحل پيش نوازي براي آن كه مرد بداند چه كار بايد بكند،
لازم است زن نيز مردش را كمك كند. زن با دادن بازخوردهاي روشن و واضح، مي‌تواند مرد را از وضعيت فعلي حالت روحي و جسمي‌اش آگاه سازد و در بهينه و سودمند كردن پيش نوازي كمك رساند. بازخورد‌هاي روشن و واضح زن، پلي براي تحريك شدن بيشتر توسط مرد است.


در حين پيش نوازي، زنان با گفتن جملات دلگرم كننده به همسرشان، مي‌توانند اين اطمينان را به آنان بدهند كه بدون نگراني و استرس از اين كه آيا تحريك شده است يا نه؟ آيا درست انجام مي‌دهم يا نه؟ آيا از اين نوع حركت خوشش مي‌آيد يا نه؟ و... به كارشان ادامه دهند.


آموزش ماساژ جنسي بدن زن قبل از نزديكي

 

نوازش پشت و روي زانوها

چه در حال معاشقه باشيد يا فقط شروع به نوازش كرده باشيد، قرار دادن زانوهايش روى شانه‌هايتان و مالش آنها راه خوبى براى تحريك احساسات اوست. در حالي‌كه او به پشت دراز كشيده است و يك پايش را بالا برده، آنرا در امتداد بدنتان قرار داده و


به سراغ قسمت پشت زانوها برويد. ببوسيد و به آرامى اين نواحى و اطرافش را بليسيد. (اگر روى شكم خوابيده است، كار شما راحت‌تر مي‌شود.) هر كدام از زانوها را با دستانتان نوازش كرده و سپس آنها را از سمتى به سمت ديگر ببوسيد.
هنگام بوسيدن زانوها با دست ساق پايش را بالا و پائين ببريد.

نكته: گاز نگيريد يا خيلى محكم نبوسيد؛ اين نواحى حساس هستند و صرفا در چنين قسمتهائى فقط نوازش كنيد.


نوازش و بوسيدن دست‌ها و مچ‌ها

روش‌هاي تحريك زن براي برقراري رابطه  جنسي - نوازش و بوسيدن دست‌ها و مچ‌ها

دست همسرتان را بگيريد به طورى كه كف دست‌ها به طرف بالا باشد و با هر دو شست به ملايمت كف دستش را نوازش كنيد ضمن اينكه بقيه انگشتانتان همزمان سمت ديگر دستش را نوازش مي‌كند. كم كم به سمت پائين پيشروى كنيد تا به مچ دست‌ها برسيد.


در حاليكه از وقايع روزانه‌اش مي‌پرسيد سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حركت دهيد. پس از چند دقيقه نوازش كردن، با لب‌ها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچ را بليسيد و به نرمى گاز بگيريد.


ليسيدن لاله گوش زنان

نرمه گوش را داخل دهانتان بگيريد و با مگيدن آن را تحريك كنيد. سپس سراغ قسمت بالائى گوش رفته و آرام با دندان گازش بگيريد. قبل از انجام هر كارى، با انگشتانتان به آرامى موهايش را از روى گوشش كنار بزنيد؛ سپس روى گردنش بسمت بالا نفس بكشيد تا به محل مذكور برسيد.


نوازش و بوسيدن شكم زنان

دور كمرش را با هر دو دست بگيريد و وقتى به اندازه كافى به شكمش نزديك شديد بوى عطرش را استنشاق كنيد. سپس شكمش را از يك سمت تا سمت ديگر ببوسيد و گه‌گاه با زبانتان آنرا ليس بزنيد.


نقش پاها در تحريك جنسي زن

هم به عنوان بخشى از عادات معاشقه و هم به قصد آرامش بخشيدن به زن، پس از يك روز سخت كاري، مالش پاها به طرز باور نكردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. كمى روغن ماساژ يا كرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بماليد تا گرم شود

و با مالش وسط كف پاهايش شروع كنيد. به آرامى به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه برويد. مراقب باشيد قلقلكش ندهيد.

موضوع اين وب سايت خريد اينترنتي كاندوم } مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۲۲:۴۸ توسط:erweqw موضوع:

كيشبااهميت ترين جزيرهتوريستي و تجاري ايران است كه سالانه توريست هايزياديگوشاگوش دنيا را بهسمت خود مي كشاند.

در هنگام ايجاد تارنماي اينترنتي به كار بردن زبان php بهتر ميباشد يا اي اس پي ؟

اين دو زبان كد نويسي تحت وب ، رايج ترين |زبان ها|كدها} براي طراحي سايت هاي دايناميك ميباشند . از نظر كاربرد ميتوان گفت كه هر دو يك كاربرد داشته و فرق آنها در نوع نوشتن كدهاي آنها ميباشد. برخي از افراد كه اطلاع چنداني از نحوه عملكرد اين دو زبان برنامه نويسي ندارند به دنبال يافتن پاسخي براي اين مسئله ميباشند كه كداميك از اين زبان ها بهتر ميباشد . در واقع اين مسئله بعضا موجب ميشود كه بحث ها و اختلاف نظرهايي در بين طراحان به وجود بيايد.

به اين خاطر كه بيشتر طراحان سايت تنها به يكي از اين دو زبان تسلط دارند به سرعت در جواب با چنين مسئله اي اقدام به دفاع از زباني ميكنند كه خود بر آن توانا ميباشند.

برخي از كاربران براي نسخه اندرويد وب سايت و يا اين مسئله كه ظاهر يك وب سايت مهم تر است يا محتوا ؟ نيز دچار اختلاف سليقه ميبانشد ، و يا حتي در رابطه با اهميت كم حجم كردن سايز و حجم تصاوير در طراحي سايت و يا اهميت بيشتر به كيفيت تصوير نيز ممكن است دچار اختلاف سليقه باشند ، اما بيشترين سوال از ما در اين زمينه  تفاوت بهينه سازي سايت در ميان اي اس پي و يا پي اچ پي ميباشد كه در بخش بعدي توضيح خواهيم داد.

منبع : براي طراحي سايت استفاده از زبان برنامه نويسي php بهتر است يا asp ؟

ساخت سامانه واكنش گرا به خاطر موبايل قسمت 4

ساخت سايت responsive باعث ميشود تمامي كاربران از نحوه نمايش مطالب راضي بوده و اين مسئله يك استراتژي مهم در بازاريابي اينترنتي ميباشد. يكي از جنبه هاي زيباي ساخت سايت ريسپانسيو اين است كه يك سايت واكنش گرا مي تواند سايت را براي يك كاربر با بهترين امكانات و يا يك كاربر با امكاناتي كاملا معمولي كه هركدام از دستگاه هايي با صفحه نمايش هاي متفاوت استفاده ميكنند ، به يك شكل نمايش دهد.

محال است كه اين مسئله در رتبه هاي سايت شما در بين موتورهاي جستجو بي تاثير باشد چون در اين شرايط شما شرايطي آماده كرده ايد كه كاربران از هر طريقي وارد سايت شما شدند نسبت به يكديگر تفاوتي نداشته و در واقع تمام بازديدكنندگان داراي شرايطي برابر باشند . طراحي سايت ريسپانسيو به نوعي براي سايت هاي خاص ميباشد.

منبع: استفاده از طراحي سايت واكنش گرا براي تلفن هاي همراه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۶:۰۲ توسط:erweqw موضوع:

اين مقاله توسط پايگاه طراحي سايت ارزان گردآوري گرديده است

دليل متفاوت بودن قيمت ميان كدنويسي سايت با قيمت كم
 و پرهزينه در چه چيز است قبسياري از افرادي كه به دنبال سفارش طراحي وب سايت ميباشند از ما ميپرسند
، تعرفه طراحي سايت ميباشد . تقريبا اكثر اين افراد در سوال دوم خود درباره فرق ميان
وب سايت هاي ارزان و گران سوال ميپرسند و علاقه مند هستند كه بدانند فرق هاي يك سايت با هزينه 1 ميليون تومان
 با وب سايتي كه هزينه طراحي آن 3 ميليون تومان ميباشد در چيست.



اولين چيزي كه باعث كم يا زياد شدن هزينه ساخت يك سايت ميشود ، امكانات درخواستي
 مشتري ميباشد . برخي مواقع مشتري نيازي به يك وب سايت با امكانات بسيار زياد نيست
و با ساده ترين امكانات در سايت نيازهايش رفع ميگردد ، در اين شرايط قيمت ساخت چنين وب سايتي
نسبت به سايتي كه داراي امكاناتي خيلي زياد و سفارشي شده ميباشد تفاوت خواهد داشت به اين دليل كه براي طراحي
يك سايت معمولي در قياس با سايتي پر از امكانات سفارشي شده وقت و انرژي كمتري لازم ميباشد .
منبع : آيا تفاوتي ميان طراحي سايت ارزان و گران وجود دارد ؟




روش هاي افزايش بارگذاري صفحات وب سايت هاي جوملايي بخش سوم

گام 6 : از بين بردن برنامه نويسي هاي اضافي : در بيشتر موارد cms و برنامه هاي آماده كدهايي دارند كه شما
 به آنها نيازي نداريد و حتي ممكن است اين كدها به بهينه سازي ساختار آسيب بزند. اگر برنامه نويس ماهري هستيد
و ميتوانيد كدهاي اضافي در سي ام اس مورد نظرتان را تشخيص دهيد آنها را پاك نمائيد.

گام 7 : فشرده سازي كدها .در joomla مي توانيد با بهره مندي از تكنولوژي gzip  (جي زيپ )  به فشرده كردن
 كدها و كاهش حجم وب سايت بپردازيد .

قدم نهايي :  بررسي : پس از انجام همه مراحل وقت بررسي سرعت سايت ميباشد . شما مي توانيد از
سايتهاي تست سرعت سايت براي بررسي استفاده كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۴:۵۵ توسط:erweqw موضوع:

مناسب ترين تايم براي تور گرجستان چه فصلي مي باشد

تور ارزان گرجستان به دليل جاي گرفتن در بين اروپا و قاره آسيا اين توانايي را دارد خاطره ي خاصي براي گردشگران بسازد.بافت  تاريخي و فرهنگ قديمي اين سرزمين در برابر پيشرفت   فرزندان جديد اين كشور توانسته شرايط باحال و ديدني را براي گردشگران پديد آورد.گفتني مي باشد .

انرژي

گرجستان از نظر منابع برق آبي جايگاه مهمي را در بين كشورهاي مستقل مشترك‌المنافع و كشورهاي اروپايي دارد و از بسياري از كشورهاي اروپا جلوتر است؛ و در حال حاضر ميزان برق مورد نياز سالانه‌اي اين كشور ۱۲ ميليارد كيلووات ساعت است كه كليهٔ اين مقدار را خود گرجستان توليد مي‌كند و مابقي توليد خود را به كشورهاي اطراف مانند ارمنستان و آذربايجان و تركيه صادر مي‌كند.

گرجستان كشوري است با آب و باد فراوان كه از آن برايس توليد برق فراواني استفاده مي‌كند. سد اينگوري بزرگترين سد گرجستان و همچنين سومين سد بزرگ و عظيم دنيا و همچنين نيروگاه‌هاي بادي در شمال اين كشور سالانه ميزان بسيار زيادي برق توليد مي‌كند.

از نظر منابع نفت و گاز، در حدود ۱۵ ميدان نفتي كشف شده در گرجستان وجود دارد و سالانه ۸۹۸ هزار بشكه نفت و ۴۴٫۹ ميليون متر مكعب گاز استخراج مي‌شود.[۵۳]
نفت
خطوط لوله‌هاي نفتي

به طور كلي در شمال، مركز و شرق اين كشور منابع نفت طي اكتشافات زمين‌شناسي اخير توسط كمپاني‌هاي نفتي غربي در منطقه روستاوي منابع برگتري از نفت و گاز كشف شده‌است.

سه شركت عمده نفتي در گرجستان فعال مي‌باشند كه عبارت اند از: نينوتسميندا در منطقه نينوتسميندا، شركت نفتي لاريس در منطقه سامگرلو، و شركت نفتي دولتي گرجستان به نام شركت نفت گرجستان.[۵۴]

مسيرهاي موجود و برنامه‌ريزي شده براي ذخاير انرژي به شرح زير است:

    خط لوله باكو-سوپسا: اين خط لوله كه باكو در آذربايجان را به سوپسا در درياي سياه متصل مي‌سازد، فعال است. اين خط روزانه حدود ۱۰۵۰۰ بشكه نفت را به تانكرهايي در آب‌هاي ساحلي سوپسا هدايت مي‌كند.
    خط لوله باكو-تفليس-جيهان: موافقت نامه بين گرجستان، آذربايجان و تركيه در زمينه ايجاد اين خط به امضا رسيده و تصويب شده‌است.
    خط لوله گاز ترانس خزر: پيمان دولتي در مورد خط لوله گاز بين گرجستان، آذربايجان و تركيه در حال پيشرفت مي‌باشد.

گاز

گاز طبيعي در گرجستان تقريباً تمام بخش‌هاي صنعت و انرژي، كشاورزي و همه شهرها و شهرك‌هاي عمده را تحت پوشش قرار مي‌دهد.

توليد گاز طبيعي در گرجستان در سال ۲۰۰۵ ميلادي، ۲۰ ميليون متر مكعب برآورد شده‌است و ميزان صادرات و واردات گاز، ۱٫۵ ميليارد متر مكعب ارزيابي گرديده‌است. اخيراً در سال ۲۰۱۵ در جنوب شرقي و شمال غربي گرجستان منابع عظيم گازي يافت شده است كه بنا به گفته‌هاي محققان اين ميادين گازي مي‌تواند براي ۱۵ سال گاز كل قارهٔ اروپا و خود گرجستان را تأمين كند كه به دليل عظيم بودن آ «بهره‌برداري از آن ۵ سال زمان مي‌برد و هم اكنون بهره‌برداري از آن را شركت ملي گاز گرجستان به كمك يك كمپاني سوِعدي در حال انجام است.

اميدواريم كه تور لحظه آخري گرجستان به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۵:۵۸ توسط:erweqw موضوع:

عالي ترين فصل براي تور مالزي چه زماني مي باشد

تور لحظه آخري مالزيبهداشت در كشور مالزي نكته اي ضروري ست كه مركز بهداشت جهاني اين بيماري ها را در سرزمين مالزي  مشاهده كرده است: بيماري هپاتيت A/ وبا/ انسفاليت ژاپني نوع B/ مالاريا/ بيماري انگلي ناشي از كرم شيستومياز / سل/ تب تيفوئيد/ تب دنگيبنابراين براي حفظ سلامت در سرزمين مالزي مي بايست به نكات زير توجه كرد.

كوالالامپور
لنكاوي

جزيره لنكاوي جايي است كه درياي زيباي آندامان با تنگه مالاكا تلاقي مي كند. از سال 1990 گردشگران مالزي اين جزيره را به عنوان يك مكان گردشگري جديد انتخاب كرده اند.  امروزه، بعد از دو دهه تلاش يكي از بهترين مكان هاي گردشگري مالزي است. لنكاوي خود يك مجمع الجزاير است كه بين 99 تا 104 جزيره را شامل مي شود.

اقتصاد شهر لنكاوي متكي به زمين با كاشت و برداشت كوئوچو براي توليد لاستيك مي باشد.ماهيگيري بيشترين توجه و گرايش اقتصادي توريست را به خود جلب مي كند. زيبايي هاي طبيعي و تخريب ناشدني اكولوژيك جزاير و تاكيد دولت مالزي بر حفظ و حراست از آنها در سال هاي اخير بيشتر از قبل اهميت پيدا كرده است.

تقريبا تمام جاذبه هاي گردشگري اصلي اين شهر ريشه اي در حكايات و افسانه ها دارند و همچنين اين شهر داراي مناظر و مناطق ديدني بسيار مي باشد كه مي توان به آبشارهاي تلاگاتوجو، جزيره ي وايانگ بانتينگ كه گفته مي شود خون آشام در اين جزيره وجود دارد و زيبايي هاي طبيعي مثل ماسه هاي سفيد و آب هاي روشن كريستالي ، درختان استوايي و … اشاره كرد.جوهورباهرو

يكي از شهرهاي مالزي و پايتخت ايالت جوهر مي باشد.جوهرباهرو شهري بزرگ و نسبتا پيشرفته كه در كنار كشور سنگاپور قرار گرفته است.

ديدگاه تجاري و روابط تجاري بين مالزي و سنگاپور سبب شده كه شهر جوهورباهرو به عنوان يكي از مهمترين نقاط مالزي به شمار آيد و يكي از محل هايي مي باشد كه رفت و آمد مردمان سنگاپوري به آنجا زياد مي باشد و در منطقه ي جنوبي جزيره ي اصلي بهترين شرايط زندگي را دارا مي باشد و با داشتن شرايط مطلوب زندگي به يكي از گرانترين شهر هاي مالزي تبديل شده است.كشور سنگاپور كشوري گران است به همين دليل بازديد كنندگان سنگاپوري از بودن در اين منطقه و بازديد از فروشگاه ها و مناطق تفريحي احساس رضايت مي كنند.

فرودگاه بين المللي سنايي كه قبلا سلطان اسماعيل ناميده مي شود در ۳۵ كيلومتري شهر قرار گرفته است .اتوبوس هاي شهري روزانه حدود ۱۰ بار بين شهر شهر و فرودگاه تردد مي نمايند و فاصله ي بين شهر تا فرودگاه را ۴۵ تا ۶۰ دقيقه طي مي كنند.شهر جوهور داراي ترافيك سنگين مي باشد.

شهر جوهورباهرو يكي از ۳ مركز مهم صنعتي ، لجستيك و تجاري مالزي مي باشد.صنايع اصلي اين شهر پتروشيمي ، الكترونيك و كشتي سازي مي باشد.بسياري از شركت هايي كه در اين شهر قرار گرفته اند را سنگاپوري ها اداره مي كنند و همچنين بسياري از ساكنين شهر در سنگاپور مشغول به كار مي باشند.
كوتاكينابالو

شهر كوتاكينابالو مركز ايالت صباح در مالزي است.صباح ايالتي با فرهنگ و آداب و رسوم كاملا متفاوت كه بيش از ۳۰ قبيله ي بومي در آن منطقه زندگي مي كنند كه به ۸۰ گويش مختلف سخن مي گويند. جزيره اي با آبهايي كم عمق ، زمين هاي مرجاني ، ساحلي با شن هاي سفيد براق احاطه شده است.

جمعيت اين شهر با توجه به وجود روستاهاي اطراف آن حدود ۱ ميليون نفر مي باشد. شهر كوتاكينابالو از يك طرف رو به درياي جنوب چين و بوستان تونكو عبدالرحمان دارد و از سوي ديگر به دامنه هاي كوه سر به فلك كشيده ي كينابالو مي رسد.

به دليل قرار گرفتن شهر كوتاكينابالو در زير كمربند طوفان ، اين شهر به نام سرزمين زير هجوم باد نيز معروف مي باشد.

فرودگاه بين المللي كوتاكينابالو ۸ كيلوممتر تا مركز شهر فاصله دارد.اين فرودگاه از لحاظ بزرگي دومين فرودگاه مالزي مي باشد و سالانه نزديك به ۵ ميليون مسافر را جابه جا مي كند.ساكنان محلي و گردشگران ، معمولا براي گردش از اتوبوس و يا تاكسي استفاده مي كنند.همچنين از آنجا كه در اين شهر پياده روي طرفدار زيادي دارد ، مي توان به صورت پياده يا به وسيله ي دوچرخه نيز در شهر عبور ومرور روزانه را انجام داد.

 

براي اطلاعات بيشتر به صفحه تور مالزي مراجعه كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۴:۴۰ توسط:erweqw موضوع:

مسافرت به جزيره كيش يكي ازجذاب ترين انتخاب ها براي سفر بوده و مي تواند خاطره هاي جاويدپلرها بابلسرمتعلق است به دوره پهلوي نخست است و درتاريخنه بهمن هزارسيصدهشتادوشش با شمارهٔ ثبت ۲۰۶۷۴ به عنوان يكي از آثار ملي ايران به مرقوم شده است.

موقع كدنويسي سايت استفاده از كدهاي php مناسب تر ميباشد يا اي اس پي پارت 3

در حالت كلي ميشود گفت كه پايگاه اينترنتي هايي كه با اين دو زبان كد نويسي شده اند ، هم ميتوانند داراي مشكلات امنيتي باشند به همين علت ميتوان گفت كه هر دو از نظر حفاظتي در يك سطح قرار دارند اما عده اي معتقدند كه به دليل استفاده وب سايت هايي نظير گوگل از php ، ممكن است امنيت پي اچ پي قوي تر باشد.

بهينه سازي   در گوگل

بعضي از كاربراني كه كار آموزش بهينه سازي سايت انجام ميدهند اعتقاد دارند به دليل اينكه زبان كد نويسي گوگل php ميباشد ، سايت هايي كه با اين زبان برنامه نويسي شده اند از سئوي بهتري برخودار ميباشند اما اين ادعا را هيچ موقع مسئولين گوگل تاييد نكرده اند.

نتيجه گيري
ميتوان گفت كه پي اچ پي از مزاياي بهتري برخوردار است ولي اين مسئله دليل بر ضعيف بودن asp نيست . از طرفي تعرفه طراحي سايت با پي اچ پي كمتر است .

منبع : براي طراحي سايت استفاده از زبان برنامه نويسي php بهتر است يا asp ؟

در زمان كدنويسي وب سايت به كارگيري از كدهاي php مناسب تر ميباشد يا اي اس پي بخش دوم

بسياري از كاربران به دنبال يافتن تعرفه طراحي سايت ارزان ميباشند. دقت داشته باشيد كه asp را كمپاني مايكروسافت ساپورت ميكند كه براي اجراي آن در سرور نيازمند به محصولات اين شركت ميباشيد. محصولاتي نظير iis كه در هاست ويندوز قابل اجرا است . اما در طرف مقابل پي اچ پي را ميتوان در سرور ويندوز و يا لينوكس اجرا نمود . به همين دليل براي طراحي سايت ارزان استفاده از پي اچ پي مناسب تر ميباشد .

پي اچ پي يك نوع زبانه برنامه نويسي اوپن سورس ميباشد به همين خاطر در مقايسه با asp از عموميت بيشتري برخودار است . ميتوان گفت كه براي زبان كد نويسي پي اچ پي اسكريپت ها و كدهاي زيادتري قرار دارد به همين دليل تعداد زيادي از برنامه هايي كه يك برنامه نويس براي ايجاد يك وب سايت نياز دارد به زبان پي اچ پي از قبل وجود دارند .

در مطلب هاي بعد ، در رابطه با مسائل مرتبط به ( بهينه سازي ساختار | بهينه سازي محتوا | لينك بيلدينگ } در وب سايت با زبان php يا اي اس پي صحبت خواهيم نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۲:۲۹ توسط:erweqw موضوع:

به چه شكل يك سايت را راه اندازي كنيم


به چه شكل يك سايت را طراحي كنيم

دقت كرده ايد كه تجارت الكترونيك ارزان و پربازده تر از آگهي ها دمده كنوني هست
 پاكت نامه در طراحي ست اداري چگونه تعريف مي شود ودر پاكت نامه چه نكاتي بايد درنظرگرفته شود

در ابتدا به تعريف پاكت نامه در طراحي ست اداري مي پردازيم

بزرگي پاكت نامه در طراحي ست اداري عموما مناسب با اندازه سربرگ (A4) تعيين مي شود. بهتر است سفارش طراحي ست اداري

كشفانتهايي ترين تب بسته شده در مرورگر


ازجمله مزيت به درد بخور فايرفاكس و ديگر مرورگرها، نمايش صفحات وب در تب‌هاي متفاوت مي باشد

يكمين دستگاه جراحي با قابليت حس لامسه در جهان

محققان كالج ديكين ايالت استراليا با ياري "محسن مرادي دالوند" از دانشگاه هاروارد و سازمان دستگاه ها هوشمند تحقيقات و نوآوري (ICERI) ريشه كني HIV نزديك است

شخصي انگليسي شايد نخستين  مردي در دنيا است

ورزش كردن از ايجاد ليپيد در بدن جلوگيري به عمل در مياورد

دكتران دانشگاه فلوريدا اعلام كردند كه در حين انجام تمرينات ورزشي، هورموني كه در بدن ترشح مي شود و به سوخت ليپيد بدن كمك مي كند، ازشكل گيري آن نيز جلوگيري مي كند.

 با هيجان انگيز ترين رستوران هاي دنيا اطلاعات كسب كنيد
 قدم هايي كلي براي برپايي مراسم ها عروسي
چگونه امكان دارد تعميرات لپتاپ را انجام داد غار علي صدركه در شهر همدان:از شگفتي هاي طبيعي جهان است شما به قلب كشور ايران خوش آمديد

 

ورود  به جنگل حرا با مزه شوريده و باق لوا

 

معتبر ترين سند كشور كتيبه هاي ميخي پادشاه بزرگ ايراني داريوش نام اين منطقه را «ماكا» ناميده اند. بعد از اسلام اين سرزمين «مكران» نام گرفت كه.....

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۱:۲۲ توسط:erweqw موضوع:

معرفي سايت منتو عرضه كننده خدمات مسافرتي ارزان

سايت منتو بزرگترين مرجع معرفي سفرهاي ارزان با شيوه اي كاملاحرفه اي در عرضه ي كاربران ايراني قرار گرفته است.
در سايت منتو  همه قصد مديرعاملان وكارمندان اين مسئله است كه بگرديم و عالي ترين و به صرفه ترين آپشن هاي مسافرت را براي شما دوستان فراهم كنيم.
عرضه هايي از قبيل سفرهاي خارجي , تورهاي درون كشور , بليط هاي پروازي و قطاري, محل هاي تاريخي و توريستي و ...
كمپاني ما مي گردد خدمات ارائه كنندگان اين نوع خدمات گردشگري كه پايين ترين هزينه ها را دراختياركاربران قرارمي دهند براي شما عزيزان بيابيم و در وب سايت قرارمي دهيم.
با اين اميد كه اگر زماني قصد يك گردش بيرون كشوري يا درون كشوري يا يك گشت شهري داشتيد آگاه باشيد اين وب سايت منتو است كه تنها با يك مراجعه هزينه هاي هنگفتي در مسافرت شما عزيزان صرفه جويي مي شود.
به جز اين نكته به شما عزيزان كمك مي كند دفعات سفرها و تفريحات شما هم وطنان بيشترگردد. و هميشه روحيه ي بهتري دارا باشيد.
پس شايد مي شود اين طورگفت كه به طورغيرمستقيم وب سايت منتو  حال شما هم وطنان را بهتر ميكند.
در زير توضيحي در مورد گردشگري ارائه مي دهيم.






در نيمه نخست سال ۱۳۹۱، استان‌هايي كه بيشترين گردشگر خارجي را داشته‌اند به ترتيب خراسان رضوي، ايلام، آذربايجان غربي، اردبيل، آذربايجان شرقي، تهران، خوزستان، گيلان، سيستان و بلوچستان و كردستان اعلام شدند. به نظر مي‌رسد دليل دوم شدن ايلام در اين مقاصد، ورود گردشگران عراقي از مرز ايلام به ايران است. همين قاعده براي سيستان و بلوچستان هم وجود دارد؛ گردشگران افغانستان و پاكستان از اين مسير به ايران مي‌آيند.[۱۱]
آمارگيري از گردشگران يكي از طرح‌هاي مركز آمار ايران است كه باهدف تهيه آمار و اطلاعات مربوط به سفرهاي گردشگري، براي بررسي‌هاي اقتصادي و تصميم‌گيري مديران و برنامه ريزان در حوزه گردشگري به‌صورت فصلي در سطح ايران، توسط مركز آمار ايران و با همكاري معاونت برنامه‌ريزي استانداري‌هاي كشور ايران به اجرا درمي‌آيد. مشهد، تهران، رشت، قم، ساري، بندرانزلي، شيراز، اصفهان ، كرمانشاه و چالوس با بيشترين تعداد سفر، ده شهرستان با بيشترين گردشگر پذير در كشور ايران در تابستان سال هزار و سيصد و نود و دو بوده‌اند. عمده سفرها در شهرستان‌هاي مشهد، تهران، قم، ساري، شيراز، اصفهان و چالوس از نوع سفرهاي با اقامت شبانه و عمده سفرها در شهرستان‌هاي رشت، قزوين و بندرانزلي از نوع سفرهاي بدون اقامت شبانه بوده است. شهرهاي مشهد، تهران، رشت، شيراز و قم ۵ شهري بوده‌اند كه بيشترين مقصد اصلي سفر را به خود اختصاص داده‌اند.

براي كسب اطلاعات بشتر به سايت منتو مراجعه كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۳:۴۹ توسط:erweqw موضوع:

تعميرات تلفن همراه در استانهاي ايران با عالي ترين هزينه

آموزش تعميرات لپ تاپ و آموزش تعميرات موبايل در اصفهان

دوره هاي حرفه اي آموزش تعميرات موبايل ، آموزش تعميرات لپ تاپ،آموزش تعميرات كامپيوتر،آموزش تعميرات تبلت،آموزش تعميرات تلفن همراه و اپل، براي اولين بار توسط بزرگترين آموزشگاه آموزش هاي شبكه و تعميرات پارسه در اصفهان و شهرهاي كاشان, خميني شهر, نجف آباد, شهر رضا, شاهين شهر و ميمه,مباركه, آران و بيدگل  و شهرهاي ديگر استان اصفهان برگزار مي شود  .

آموزش تعميرات موبايل و لپ تاپ دراستان مركزي اراك
 معرفي موسسه پارسه

انستيتو انفورماتيك پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمي به شماره (27689) تاسيس گرديد با هدف ارتقاي سطح علمي و كيفي تعميرات فوق تخصصي سخت افزار كامپيوتر و لپ تاپ در ايران شروع به فعاليت نمود.
در راستاي رسيدن به اين هدف بستر هاي سخت افزاري و تجهيزات مدرن مورد نياز را تهيه و در كارگاه هاي مركز مستقر نموده است و هيات علمي متناسب و فرهيخته كه بهترين تعميركاران ايران به شمار مي روند را جذب نموده و به  تحقيق در راستاي بدست آوردن راهكار نوين تعميرات تجهيزات الكترونيكي و همچنين انتقال دست آورد ها به متقاضيان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
اين  موسسه در راستاي چشم انداز كلي تدوين شده تلاش مي نمايد با توسعه كمي و كيفي  خدمات خود، بتواند بستري مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهيزات تخصصي تست و تعمير لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمير و بازيابي اطلاعات و آموزش فوق تخصصي تعميرات سخت افزار در عاليترين سطح كيفي در كشور را به عموم هم ميهنان فراهم آورد.

ماموريت (mission):
نظارت و كنترل كيفي و كمي بر فعاليت شعب ،افزايش شعب در سطح كشور ، اطلاع رساني به عموم هم ميهنان و بكارگيري ابزار هاي نوين فناوري اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترين ماموريت هاي اين واحد به شمار ميرود.

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه ي آموزش تعميرات لپ تاپ و آموزش تعميرات موبايل در سايت پارسه مراجعه كنيد.


توضيحاتي در مورد اصفهان

 استان اصفهان

 به علت وجود بافت قديمي و معماري زيباي شهر اصفهان، خانه‌هاي قديمي بسياري در اين شهر وجود دارد. برخي از اين خانه‌ها امروزه توسط ميراث فرهنگي بازسازي شده و بصورت موزه درآمده‌است. همچنين برخي از اين سراهاي قديمي با تغيير كاربري در حال استفاده مي‌باشد.

تالار تيموري (موزه تاريخ ملي) به عنوان موزه تاريخ ملي، توحيدخانه به عنوان دانشكده معماري دانشگاه هنر اصفهان و عمارت ركيب خانه به عنوان موزه هنرهاي معاصر اصفهان مورد استفاده و بهره‌برداري است. خانه‌هاي: حاج رسولي‌ها، شيخ الاسلام، خانه مشروطه، حاج مصورالملكي، يداللهي، عاصمي اصفهاني، قدسي، خانه نيلفروشان، مجتهدزاده، حقيقي، داويد (داود)، سوكياس، مارتا پيترز، پطروس، سرتيپي، منعميان، وثيق انصاري، بهشتيان، اعلم و قزويني‌ها از خانه‌هاي قديمي و ديدني اصفهان مي‌باشد. همچنين بتازگي بدست زوجي ايراني و غير اصفهاني خريداري و بازسازي شده كه باعث حفظ و بقاي آن گشته‌است. اين خانه داراي سابقه‌اي پانصد ساله مي‌باشد كه ابتدا به عمه شاه عباس تعلق داشته‌است. موقعيت اين اثر تاريخي در نزديكي مسجد جامع اصفهان و حمام شيخ بهايي است كه در مركز بافت تاريخي شهر قرار گرفته‌است

اقتصاد سنتي استان مبتني بر صنايع دستي چون قالي بافي، ابريشم بافي، قلمزني، منبت كاري، زري بافي، خاتم كاري، مليله دوزي، مينياتور، سفالگري، ميناكاري، فلزكاري، فيروزه كوبي، نقره سازي، كاشي سازي، قلمكاري و پولك دوزي از صنايع زيباي اصفهان است كه امروزه رونق خوبي نيز در بخش جهانگردي دارد.

صنايع بزرگي چون ذوب آهن، مجتمع فولاد مباركه، پالايشگاه، شركت پلي‌اكريل اصفهان و همچنين كارخانه جات متعدد سراميك و كاشي‌سازي و معادن سنگ و سنگ‌بري از علل صنعتي شدن و اقتصاد قوي استان محسوب مي‌شود. از صنايع ديگر استان كه مي‌توان فهرست وار به برخي اشاره نمود: ظروف چيني، سراميك، توليد لوازم خانگي، كارخانه توليد سيمان، ورق موجدار، صنايع خودروسازي، صنايع نظامي، صنايع هواپيماسازي، ساخت لوازم و تأسيسات گازي، صنايع مواد غذايي، فراورده‌هاي لبني، ريسندگي، نساجي و …مي‌باشند.
غذاهاي سنتي
در اصفهان غذاهاي سنتي بسياري مورد استفاده هستند كه برخي از آنها مربوط به شهرهاي ديگر اصفهان بوده‌اند و يا در شهرهاي ديگر ايران نيز رواج داشته و دارند. در اين ميان كباب، برياني و خورش ماست و حليم بادمجان و آش شل قلمكار وحليم وعدس آبگوشت (گوشت ولوبيا) كشك‌وبادمجان و كله جوش معروف‌ترين غذاي اصفهان مي‌باشند. همچنين ساير غذاهاي اين شهر عبارتند از: باقالي ذرت (خوراسگان)، آش سماق، كله جوش كه از غذاهاي ايلات اصفهان است، سرگنجشكي، كوكو قندي، قيمه ريزه، آش ماش و قمري، يخنه ترش، ماش و زردك، اوماج سركه و چغندر، نخود آب، كوفته برنجي.

مقالات پارسه

صفحه‌نمايشي كه ايسوس در محصولات جديد خود به كار گرفته، كيفيت فوق‌العاده بالايي داشته و با نمايش عميق و دقيق رنگ‌ها و البته وجود تكنولوژي Eye Care، مي‌توانند يكي از بهترين محصولات خوش‌قيمت بازار به حساب بيايند. سازندگان سعي كرده‌اند سه حالت مختلف را در اين لپتاپ قرار دهند تا كاربران بتوانند متناسب با نياز خود از آنها استفاده نمايند. حالت اول كه Vivid Mode نام دارد، به كاربران اجازه خواهد داد تا صفحه‌نمايش را براي مشاهده‌ي تصاوير و يا فيلم، بهينه نمايند. حالت‌هاي Manual و Normal نيز به ترتيب براي تنظيم دستي نور و كنتراست صفحه‌نمايش، و استفاده‌ي عادي از كامپيوتر، قرار داده شده است.

ايسوس سعي كرده تا با استفاده همزمان از تكنولوژي‌هاي SonicMaster و AudioWizard در كنار يكديگر نيز تجربه‌ي صدايي فوق‌العاده با كيفيت و بي‌نظير را براي كاربران رقم زنند. خنك‌ ماندن لپتاپ، يكي از مواردي است كه همواره كاربران در مورد آن دغدغه دارند. ايسوس نيز به خوبي اين موضوع را درك كرده با به كارگيري تكنولوژي IceCool در محصولات جديد خود، مدعي شده كه مي‌تواند دماي لپتاپ را بين 28 تا 35 درجه‌ي سلسيوس نگاه دارد.

استفاده از باتري‌هاي ليتيوم-پليمري در محصولات سري X نيز از ديگر نكات مثبتيست كه در مورد اين لپتاپ‌ها مي‌توانيم به آنها اشاره نماييم. طبق گفته‌ي سازندگان، اين باتري‌ها با قابليت بيش از 700 بار شارژ شدن به صورت موثر، عمري 2.5 بار بيشتر از ديگر باتري‌هايي كه در لپتاپ‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، خواهد داشت.

خدمات ما آموزش تعميرات موبايل در اصفهان مي باشد .




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۲:۱۷ توسط:erweqw موضوع: