لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

مناسب ترين زمان براي تور گرجستان چه زماني مي باشد

تور لحظه آخري گرجستانبه دليل جاي گرفتن در بين اروپا و آسيا ميتواند تجربه عالي براي گردشگران ايجاد كند.ساخت  تاريخي و تاريخ قديمي اين كشور در برابر پيشرفت   فرزندان تازه اين كشور توانسته شرايط باحال و تماشايي را براي گردشگران پديد آورد.گفتني مي باشد .

تقسيمات كشوري و اداري

كشور گرجستان به ۸ استان، يك منطقه خود مختار (اوستياي جنوبي به مركزيت تسخينوالي) و ۲ جمهوري خودمختار به نام‌هاي آجاريا به مركزيت باتومي و آبخازيا به مركزيت سوخومي تقسيم مي‌گردد. آجاريا و آبخازيا زير نظر و تحت حاكميت دولت مركزي گرجستان به فعاليت مي‌پردازند و فرمانداران اين مناطق از طرف دولت مركزي انتصاب و هدايت مي‌شوند. اوستاي جنوبي نام رسمي اين استان نمي‌باشد و روسيه به اين منطقه اوستاي جنوبي مي‌گويد نام اصلي و باستاني اين منطقه استان سامچابلو مي‌باشد.

پايتخت اين كشور تفليس (به گرجي: თბილისი)، (تلفظ: تْبيليسي) و شهرهاي مهم آن كوتائيسي، روستاوي، گوري، پوتي، باتومي، سوخومي، متسختا، چياتورا، تقيبولي، زوگديدي، تسقالتوبو، تقوارچلي، گاگرا و تلاوي و تسخينوالي مي‌باشند.[۷]
آب و هوا
طبيعت گرجستان

سرزمين گرجستان از ديد اقليمي منحصر به فرد است، يعني هر چهار فصل سال ديده مي‌شود به طوري كه در يك زمان در كناره‌هاي درياي سياه هواي تابستاني در ميان نخل‌هاي حكم فرماست؛ در تپه ماهورهاي پايكوهي، رويش علف‌هاي تازه و گل‌هاي بهاري، همچنين در كوهستان، مه غليظ همچون ابري كه با ريزش برف و باران همراه‌است وجود دارد.

اما كوه‌هاي قفقاز بزرگ همچون قازبگي و ديگر كوه‌ها، از برف ضخيم پوشيده شده‌اند. در مجموع آب و هواي گرجستان تابعي است از موقعيت جغرافيايي اين سرزمين، توده‌هاي هواي اشباع شده از بخارات آب درياي سياه از سمت غرب وارد دالان قفقاز و در گرجستان غربي باعث بارندگي متناوب مي‌شود و با از دست دادن نسبتي رطوبت از رشته كوه‌هاي سورامي، مسختي و ارسياني وارد گرجستان شرقي مي‌شود.

شايد به همين دليل است كه گرجستان شرقي بارندگي كمتري را دريافت مي‌كند و آب و هواي آن خشك‌تر است.

اميدواريم كه تور ارزان گرجستان به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۸:۲۲ توسط:erweqw موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :