لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

انرژي كنداليني چيست به همراه يادگيري تله پاتي عشق و معايب كنداليني

كنداليني قويترين انرژي موجود در عالم فيزيكي است كه براي بيدار ساختن و كنترل آن تمرينات زياد و عبادات بي دريغ لازم است. كنداليني انرژي پنهاني است كه در نهاد انسان قرار داده شده  است. بزرگترين و قويترين انرژي روحاني يا همان نيروي حيات است كه ما انسانها و عالم ما را خلق كرده است. جايگاه كنداليني در چاكراي ريشه است كه شما را به زمين وصل مي كند. براي اينكه اطمينان حاصل كنيد كه چاكرا ريشه شما باز و فعال هست مي توانيد تست چاكرا به همراه تحليل رايگان دكتر آرام را بزنيد.

 “قدرتمندترين انرژي­خانه ي جهان هستي در وجود شما و سراسر گيتي به سر مي برد“

 نامهاي ديگر آن” آتش كنداليني” (Kundalini Fire ) و “افعي نور” ( Serpent of Light) است كه بدن را تصفيه كرده و نيروي شفابخشي است كه هر دردي را درمان مي كند.

انرژي كنداليني با آگاهي بيدار مي شود.

آگاهي از وجود خود و درك جريان هستي.


 پس از آزاد سازي انرژي كنداليني راه برگشت وجود دارد؟

وقتي كه اين انرژي آزاد شد، ديگر هيچ راه برگشت براي آن وجود ندارد؟ برگرداندن اين فرآيند غيرممكن است ولي گاهي مي‌تواند كند شود. اگر شخصي به اين نتيجه برسد كه رشد ديگر مطلوب نيست و سعي كند اين انرژي را عقب نگهدارد، گرفتگي و بيماري ممكن است حاصل شود كه احتمالاً در موارد افراطي به مرگ منجر خواهد شد. شخص بايد كار كردن با آن را ياد بگيرد يا در برخي موارد هنگامي كه تطهير شديد اتفاق مي‌افتد، فقط آن را زنده نگهدارد. اين تغيير معمولاً يك عمليات سحرآميز و كاملاً يك‌ شب نيست؛ ممكن است 20 تا 25 سال طول بكشدكه اين انرژي مرحلة تطهير و پالايش كافي براي شكوفا شدن استعدادهاي رواني يا روحاني را كامل نمايد.
بيداري انرژي كنداليني و كار با آن

منظور از بيداري انرژي كنداليني و كار با آن چيست؟ هنگامي كه شخصي مي‌داند چگونه با اين انرژي كار كند، داراي بدن، ذهن و روحية سالمي است و آمادگي دارد، اين تغيير در يك دورة زماني بسيار كوتاه‌تر اتفاق مي‌افتد. افرادي كه در مسير جريان كنداليني فعال طبيعي هستند و قبلاً از آن استفاده ‌كرده اند، مدت زمان كمتري وقت لازم دارند تا كنداليني جديد را آمادة استفاده كنند. در هر مرحله لازم است، مجدداً كنترل و استفاده از اين انرژي فرا گرفته شود. اين يكي از اهداف اصلي كودكي است. كودكان احتياج به هدايت رفتاري و نگرشي براي استفادة درست از انرژي‌هاي خود دارند. اگر به انرژي‌هاي آنها اجازه داده شود كه بدون مهار به جريان افتند، مشكلاتي در زندگي روزمرة آنها پيش خواهد آمد و رشد بيشتر آنها با مانع روبرو خواهد شد.

به سبب فراگيري بيشتر مي توانيد به سوادهيستانا برويد

كنداليني چيست؟ سايت سندروم كنداليني

خيلي دشوار است كه انسان به طور دقيق بداند كه واكنش ويژة شخص چگونه خواهد بود. مي‌توان كنداليني را هنگامي كه تعداد زيادي امواج به يك باره آزاد مي‌شوند، به يك شلنگ باغچه تشبيه كرد كه با آخرين فشار باز شده باشد: اگر ستون مهره‌ها پاك و راست باشد، اين نيرو به طرف بالاي سر بدون گرفتگي جريان مي‌يابد؛ اگر ستون مهره‌ها مسدود، پيچ خورده يا به طريقي خميده باشد، جريان آزاد، متوقف و مسدود مي‌شود و انرژي به نزديك‌ترين ناحيه مي‌رود.

به عنوان مثال، شخصي كه كمرش خيلي پيچيده شده است، اين انرژي در ناحية شكم و ناحية شبكة خورشيدي بدن او انباشته مي‌شود و سبب بروز احساسات شديد مي‌گردد. يك نيرو كه طي يك دوره از زمان جريان دارد، ممكن است به آسيب جسماني، شكم درد يا حتي قرچه بيانجامد. آيا در ني ني هاي هم مشكل كنداليني وجود دارد.

انرژي محبوس شده در سينه ممكن است احساسي از درد قلب در انسان به وجود آورد.  گرفتگي در مغز سبب از دست رفتن حافظه و يا انحرافات ذهني و حواس‌پرتي مي‌شود.

    به خاطر داشتن سيستم‌هاي بدني متفاوت و عدم اطلاع در مورد كنداليني، ممكن است علت آزاد شدن نادرست و افراطي عموماً به غلط به عوامل ديگري نسبت داده شود. ممكن است احساسي از ماليخوليا همراه با شكنج‌ها و دردهاي آن به افراد دست دهد.
    گاهي ممكن است آنها احساس بيماري كنند، اما واقعاً بيمار نباشند. آنها ممكن است احساس كنند كه اشتياقي به زندگي ندارند، اما در همان حال فكر كنند كه نظرشان كاملاً درست است. هنگامي كه افراد آماده نيستند و آزاد شدن شديد كنداليني را تجربه مي كنند، سرگشتگي در آنها يك حالت معمول است.
    يك زن كه طي يك دورة دو ساله تحت مراقبت يك پزشك بود، دريافت كه داراي علائم سرطان، ديابت و نارسايي قلبي و نيز مشكلات ديگري است؛ اين علائم هنگامي كه تطهير ادامه داشت، خود به خود ناپديد شدند؛ هم‌اكنون او يك خوانندة با استعداد است.



به سبب معرفي بيشتر مي توانيد به دكتر آرام دنبال كنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۳:۵۴ توسط:erweqw موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :