لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

سفر به منطقه كيش يكي از بهترين انتخاب ها براي گردش است و مي تواند خاطره هاي جاويدروگذرآويزان بابلسرمتعلق است به دوره پهلوي ابتدايي است و درتاريخنه بهمن هزارسيصدهشتادوشش با شمارهٔ ثبت ۲۰۶۷۴ به عنوان يكي از آثار ملي ايران به مرقوم شده است.

براي طراحي وب سايت به كارگيري از زبان پي اچي پي بهتر ميباشد يا اي اس پي بخش 3

در شرايط كلي ميتوان گفت كه سايت هايي كه با اين دو زبان برنامه نويسي شده اند ، هم ميتوانند داراي مسائل حفاظتي باشند به همين علت ميتوان گفت كه هر دو از لحاظ حفاظتي در يك لول قرار دارند اما برخي معتقدند كه به علت استفاده سايت هايي مانند گوگل از پي اچ پي ، ممكن است حفاظت پي اچ پي بيشتر باشد.

سئو   در گوگل

بعضي از كاربراني كه كار آموزش سئو وب سايت انجام ميدهند اعتقاد دارند به دليل اينكه زبان كد نويسي گوگل پي اچ پي ميباشد ، وب سايت هايي كه با اين زبان برنامه نويسي شده اند از سئوي بهتري برخودار ميباشند اما اين ادعا را هيچ موقع مسئولين گوگل تاييد نكرده اند.

نتيجه گيري
ميشود گفت كه پي اچ پي از مزاياي بيشتري برخوردار ميباشد ولي اين مسئله دليل بر ناقص بودن asp نيست . از طرفي تعرفه طراحي سايت با پي اچ پي كمتر است .

منبع : براي طراحي سايت استفاده از زبان برنامه نويسي php بهتر است يا asp ؟

در زمان ايجاد وب سايت به كارگيري از زبان php مناسب تر است يا asp بخش دوم

بسياري از كاربران به دنبال يافتن قيمت طراحي سايت مناسب ميباشند. توجه داشته باشيد كه asp را شركت مايكروسافت پشتيباني ميكند كه براي اجراي آن در سرور نيازمند به محصولات مايكروسافت ميباشيد. محصولاتي نظير iis كه در سرور ويندوز قابل اجرا است . اما در طرف مقابل پي اچ پي را ميتوان در هاست ويندوز و يا لينوكس اجرا كرد . به همين دليل براي طراحي سايت ارزان استفاده از پي اچ پي بهتر ميباشد .

پي اچ پي يك زبان اوپن سورس ميباشد به همين خاطر در قياس با asp از مقبوليت بيشتري برخودار است . ميتوان گفت كه براي زبان كد نويسي php اسكريپت ها و كدهاي زيادتري قرار دارد به همين دليل تعداد زيادي از كدهايي كه يك برنامه نويس براي ساخت يك وب سايت احتياج دارد به زبان پي اچ پي از قبل وجود دارند .

در مطلب هاي بعد ، در باره مسائل مربوط به ( بهينه سازي ساختار | بهينه سازي محتوا | لينك بيلدينگ } در وب سايت با كد هاي پي اچ پي يا اي اس پي صحبت خواهيم كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۸:۲۶ توسط:erweqw موضوع:

با جواهراتگوناگون ناحيه تركمن آشنايي پيداكنيد

تاثير كاربرپسندي سايت در بازاريابي اينترنتي پارت 2
اين مقاله توسط وبسايت طراحي وب سايت ارزان گردآوري گرديده است.

منو هاي كامل و صحيح
اگر در وب سايت خود از منو هاي صحيح استفاده نكنيد ، هيچ بازديد كننده اي نميتواند به سادگي كالا يا خدمات مورد نظر خود را در وب سايت شما بيابد. به عنوان مثال تصور نماييد كه شما داراي يك سايت براي فروش موبايل هستيد ، كابرپسندي در اين مثال يعني اينكه منوهاي شما بر اساس مارك ( مثلا سوني ، سامسونگ و ... ) در اختيار بازديدكننده قرار بگيرد ، سپس هر برند زير منوهاي مختلفي داشته باشد كه بر اساس سري هاي مختلف توليد شده توسط اين شركت ميباشد مثلا برند سامسونگ ميتواند داراي زير منويي مثل گلكسي باشد كه خود گلكسي ميتواند داراي زير مجموعه هايي مانند سري اس و سري نوت باشد و الي آخر ...

قرار دادن نقشه سايت
قرار دادن نقشه سايت در اختيار بازديدكنندگان در افزايش كارايي پايگاه شما بسيار موثر است. جدا از اين مسئله كه قرار دادن نقشه وب سايت در اختيار كاربران باعث ميشود كاربر با شماي كلي پايگاه شما آشنا شود.


اين مطلب توسط وب سايت سئو و طراحي ست اداري تهيه شده است.

ارتباط يوزر فرندلي بودن پايگاه در اينترنت ماركتينگ بخش 1
ارتباط كاربرپسندي وب سايت در بازاريابي اينترنتي بخش 1

بازاريابي اينترنتي موفق مستلزم داشتن طراحي سايت بهينه براي موتورهاي جستجو و همچنين يوزر فرندلي بودن براي كاربران است. در واقع وب سايت شما بستر لازم براي داشتن بازاريابي آنلاين موفق را فراهم مينمايد . بسياري از افراد تصور ميكنند با رعايت قواعد اينترنت ماركتينگ به صورت صد در صد ، ميتوانند به اهداف خود برسند درحالي كه فروش آنلاين به تنهايي هرگز قادر به افزايش فروش شما نيست . بازاريابي صحيح و حرفه اي ميتواند مشتريان را به سايت شما بياورد اما اين مسئله به معني خريد از شما نخواهد بود ، براي افزايش فروش از طريق بازاريابي آنلاين به دو مسئله مهم و اساسي احتياج داريد ، ابتدا داشتن يك سايت كاربرپسند كه توانايي تبديل بازديدكننده به خريدار را دارا باشد ، دوم اينترنت ماركتينگ سالم و اصولي

اولين مسئله مهم و تاثيرگذار در مسئله بازاريابي اينترنتي ، يوزرفرندلي سايت ، ساخت وب سايت به صورت ساده و با پيچيدگي كم ميباشد. اين كاربرپسندي و عدم پيچيده بودن سايت هيچ تداخلي با زيبايي ظاهري پايگاه نداشته و هدف از يوزرفرندلي ، وجود نظم و ترتيب در وب سايت شما ميباشد.

منبع : تاثير كاربرپسندي سايت در بازاريابي اينترنتي

متد هاي ساخت محتواي تازه بخش سوم

تهيه تلفن همراه و عكس گرفتن به صورت آنلاين
با يك تلفن همراه ساده به راحتي مي توانيد متن منحصر فردي براي وب سايت خود توليد كنيد مثلا اگر در زمينه آرايشگري و گريم فعاليت مي كنيد مي توانيد از مدل هاي مختلف با كسب اجازه عكس گرفته و در پايگاه خود منتشر نمائيد ، اين دوربين را بايد همه جا با خود همراه داشته باشيد و تصاوير مختلفي در روز تهيه كنيد. همچنين استفاده از عكس هاي خودتان باعث ميشود طراحي سايت ارزان تري داشته باشيد زيرا استفاده نمودن از عكس هاي خود علاوه بر اينكه به به بهينه سازي سايت كمك فراواني ميكند ، باعث ميشود قيمت طراحي نيز كاهش يابد زيرا ديگر نيازي به طراحي تصاوير اختصاصي نخواهيد داشت.

ساخت كتاب الكترونيكي
ميتوانيد با تهيه يك كتابچه الكترونيكي قدرتمند ، كاربران زيادي را به سايت خود سرازير نماييد زيرا كاربران همواره به دنبال كسب اطلاعات جديد ميباشند . اگر توانايي ساخت يك كتاب جديد را نداريد مي توانيد با خواندن چند كتاب خلاصه اي از آن ها ايجاد كنيد و به صورت يك كتاب الكترونيكي  در بياوريد ، به ياد داشته باشيد كه ذكر منبع اصلي اين كتاب ها كاربران را به سايت شما بسيار خوشبين مي نمايد .

ايجاد مطلب كوتاه اما سودمند
گوگل به تازگي اعلام كرده است كه مقاله هاي كم حتي كمتر از 300 كلمه هم مي تواند در رتبه بندي يك وب سايت موثر باشد، شما با يك مقاله كوتاه مي توانيد به گوگل خود را اثبات كنيد، فقط كافيست كه از كلمات و جملاتي استفاده نمائيد كه گوگل متوجه شود كه مقاله شما مرتبط با پايگاه شما و كلمات كليدي باشد.

منبع : روش هاي ايجاد محتواي جديد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۳:۲۵ توسط:erweqw موضوع:

بهترين فصل براي تور گرجستان چه فصلي مي باشد

تور ارزان گرجستان به دليل قرار گرفتن در ميان قاره اروپا و آسيا ميتواند تجربه ويژه اي براي توريستها ايجاد كند.ساخت  تاريخي و تاريخ قديمي اين سرزمين در امتداد پيشرفت   فرزندان جديد اين كشور توانسته شرايط جالب و ديدني را براي مسافران ايجاد كند.گفتني مي باشد .

سياست

پس از استقلال گرجستان در سال ۱۳۷۰ (۱۹۹۱)، ادوارد شواردنادزه وزير خارجه پيشين شوروي، به عنوان نخستين رئيس جمهور كشور برگزيده شد. گرجستان از همان زمان برسر جمهوري‌هاي خودمختار اوستياي جنوبي و آبخازيا با روسيه اختلاف داشت، چرا كه روسيه اجازه نمي‌داد كه گرجستان، حاكميت خود را در اين دو منطقه اعمال كند؛ ولي به دليل ضعف گرجستان و نيز نزديكي دولت وقت - به ويژه شخص شواردنادزه - به روسيه، اين كشور تن به مصالحه با روسيه داد و پذيرفت كه در امور جمهوري‌هاي خودمختار اوستياي جنوبي و آبخازيا دخالت نكند و با حضور نيروهاي روسي در اين دو منطقه مخالفتي نداشته باشد.

اما پس از انقلاب گل رز در سال ۱۳۸۲ در گرجستان كه با پشتيباني آمريكا صورت گرفت و منجر به بركناري دولت متمايل به روسيه و روي كارآمدن دولت غربگراي ميخيل ساآكاشويلي شد، اوضاع سياسي اين كشور دگرگون شد. دولت جديد سياست دوري از روسيه و نزديكي به غرب (به ويژه آمريكا) را در پيش گرفت. همچنين اين كشور خواهان عضويت در اتحاديه اروپا و ناتو شد. در سال ۲۰۱۵ ميلادي گرجستان با برداشتن رواديد در منطقهٔ قفقاز و گسترش تجارت در اين منطقه بار ديگر به روسيه تمايل نشان داد. اما گرجستان به وسيلهٔ رزمايش خود با انگليس و آمريكا بار ديگر تخم نفاق و كينه را ميان خود و روسيه كاشت و اوضاع منطقه را بغرنج‌تر نمود. در آخرين نظر سنجي كه توسط رسانه‌ها صورت گرفته است ۷۵ درصد مردم گرجستان خواهان آرامش و ثبات در منطقه به دور از حضور نظاميان ناتو هستند.

در مرداد ۱۳۸۷ و همزمان با بازي‌هاي المپيك تابستاني ۲۰۰۸ پكن، ارتش گرجستان براي بازگرداندن اوستياي جنوبييا همان سامچابلو به خاك خود، به اين منطقه يورش برد كه با واكنش شديد روسيه مواجه شد و مجبور به عقب‌نشيني شد. اكنون روسيه و چندي از كشورهاي كمتر به رسميت شناخته شده جز كشورهايي هستند كه استقلال دو منطقهٔ آبخازيا و اوستياي جنوبي را به رسميت شناخته‌اند و روسيه با حضور نيروهاي خود در اين دو منطقه، عملاً كنترل آنها را در دست دارد. به گفتهٔ مقامات روسيه: اين كار به گرجستان نشان داد كه تا چه حدي پاي خود را از گليم اش دراز كند. برخي كشورها اين اقدام روسيه را محكوم و روسيه را تحت فشارهايي قرار دادند و توسط كارشناسان عنوان شد كه روسيه به زودي مجبور به عقب‌نشيني از موضع خود خواهد شد. اما چندي بعد از درگيريهاي پيش آمده در قره باغ اين غربيها بودند كه از موضع خود كنار رفته و تسليم شدند. پس از بحران اوكراين ۳ منطقه از اوكراين جدا و تحت كنترل روسيه درآمد. هم اكنون روسيه حدود ۴۰ منطقهٔ خودمختار را در سراسر جهان تحت كنترل دارد و پيش بيني مي‌شود كه اين ارقام با درگيرهاي موجود در جهان تا سال ۲۰۲۵ به ۸۵ منطقه برسد كه ۴ برابر بيشتر از مستعمره‌هاي حال حاضر انگليس است.

اميدواريم كه تور لحظه آخري گرجستان به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۴:۰۴ توسط:erweqw موضوع:

بهترين فصل براي تور گرجستان چه فصلي مي باشد

تور گرجستان به دليل قرار گرفتن در بين قاره اروپا و قاره آسيا ميتواند تجربه عالي براي توريستها بسازد.بافت  باستاني و فرهنگ كهن اين سرزمين در امتداد پيشرفت   نسل تازه اين سرزمين توانسته موقعيت باحال و ديدني را براي مسافران ايجاد كند.گفتني مي باشد .

صنعت

صنعت شاخه اصلي اقتصاد گرجستان محسوب مي‌شود و نقش زيادي در توليد مجموعه اقتصادي اين كشور دارد. صنايع گرجستان ارتباط نزديكي با اقتصاد ديگر جمهوري‌هاي شوروي داشت و به لحاظ تأمين مواد خام، انرژي و لوازم يدكي وابستگي زيادي به روسيه و ديگر جمهوري‌هاي شوروي داشت و به همين دليل در سال‌هاي پس از استقلال، صنايع اين كشور خسارات زيادي را متحمل گرديد. به گونه‌اي كه تا سال ۱۹۹۴ ميلادي، تقريباً يك سوم كارخانجات گرجستان دست از توليد كشيدند. اما پس از مدتي صنعت گرجستان رشد زيادي كرد و به شكوفايي رسيد و سرمايه‌گذارهاي زيادي براي ساختن كارخانه به گرجستان آمدند. گوشي‌هاي هوآوي و سوني براي اروپا در گرجستان ساخته مي‌شوند.

در بين محصولات صنعتي گرجستان، صنايع غذايي ۴۰٪، صنايع سبك ۲۰٫۸٪، ماشين سازي و صنايع فلزي ۱۳٫۸٪ از حجم توليد صنعتي را به خود اختصاص مي‌دهند.

همچنين موسسات صنعتي توليد مصنوعات چوبي در اين كشور فعاليت دارند. توليد ظروف شيشه‌اي و بلوري، مصنوعات سراميك و فلزات ماشين سازي و صنايع نظامي از ديگر رشته‌هاي فعاليت صنعتي گرجستان است.

در گرجستان، صنايع سبك گسترش زيادي داشته‌است. در تفليس، كوتائيسي، باتومي، سوخومي و بعضي شهرهاي ديگر، موسسات توليدي كالاهاي مصرفي ازقبيل پارچه‌هاي پشمي، ابريشمي و نخي، توليد لباس، كفش، تريكو و لوازم خرازي، اشتغال به كار دارند. از موسسات صنايع غذايي، مي‌توان از كارخانه‌هاي چاي خشك كني، شراب سازي، توليد كنسرو و كمپوت، توليد عطر و ادكلن، توتون، شيريني، گوشت، شير و تعدادي ديگر نام برد.[۴۴] و[۴۵]
معادن
نمايي از شهر چياتورا

گرجستان داراي معادن متعددي است كه مهم‌ترين آن‌ها عبارت‌اند از: زغال سنگ، منگنز، خاك نسوز، فلزات آهني باريت، عقيق، مرمر، سنگ آهن، آرسنيك، موليبدان، تنگستن و جيوه. علي‌رغم وجود معادن قابل توجه در گرجستان، به دلايل مختلف از جمله: ضعف تكنولوژي و منابع مالي، شناسايي كامل اين معادن و بهره‌برداري از آن‌ها در زمان اتحاد جمهوري‌هاي شوروي سابق امكان‌پذير نبود.

بزرگترين معدن منگنز جهان در گرجستان قرار دارد. وسعت اين معدن كه در نزديكي شهر «چياتورا» نزديك بندر پوتي واقع شده، ۱۴۰ كيلومتر مربع است و ذخاير منگنز آن ۲۵۰ ميليون تن برآورد شده‌است.

گرجستان در سال ۲۰۰۲ ميلادي، ۶ هزار تن زغال سنگ، ۸ هزار تن مس، ۳۴۵ هزار تن سيمان، ۲۰۰۰ كيلوگرم طلا و ۳۳۰۰۰ كيلوگرم نقره توليد كرده‌است.[۴۶][۴۷] و[۴۸]
گردشگري

گردشگري يكي از بخش‌هاي مهم خدمات كشور گرجستان مي‌باشد كه نقش مهمي دراقتصاد اين كشور دارد. اين بخش مهم در طي دوره قبل از استقلال، از رونق مناسبي برخوردار بود.

در سال ۲۰۰۳ ميلادي، تعداد گردشگران وارد شده به كشور گرجستان ۳۶۸٬۳۱۲ نفر گزارش شده‌است. درآمد حاصله از اين بخش در سال ۲۰۰۵ ميلادي، ۲۴۲ ميليون دلار بوده‌است. گرجستان كشوري توريستي مي‌باشد كه از شهرهاي توريست پذير زيادي از جمله كوتايسي و زوگديدي و باتومي و سيغناغي و بورجومي و تفليس و پوتي و سوخومي و روستاوي و زادگاه شراب دنيا تلاوي (در استان كاختي) برخوردار است.[۴۹][۵۰] و[۵۱]

گرجستان يكي از قطب‌هاي گردشگري در دنيا مي‌باشد كه هر ساله شمار توريست‌هاي ان افزايش پيدا مي‌كند به طوري كه سال ۲۰۱۵ حدوداً ۱۵ ميليون گردشگر به گرجستان وارد شده‌اند. گردشگران براي طبيعت حيرا آور آ «و زيبايي خارق‌العاده اين كشور به گرجستان جذب مي‌شوند.

اميدواريم كه تور گرجستان به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۸:۴۳ توسط:erweqw موضوع:

مناسب ترين زمان براي تور گرجستان چه زماني مي باشد

تور لحظه آخري گرجستانبه دليل جاي گرفتن در بين اروپا و آسيا ميتواند تجربه عالي براي گردشگران ايجاد كند.ساخت  تاريخي و تاريخ قديمي اين كشور در برابر پيشرفت   فرزندان تازه اين كشور توانسته شرايط باحال و تماشايي را براي گردشگران پديد آورد.گفتني مي باشد .

تقسيمات كشوري و اداري

كشور گرجستان به ۸ استان، يك منطقه خود مختار (اوستياي جنوبي به مركزيت تسخينوالي) و ۲ جمهوري خودمختار به نام‌هاي آجاريا به مركزيت باتومي و آبخازيا به مركزيت سوخومي تقسيم مي‌گردد. آجاريا و آبخازيا زير نظر و تحت حاكميت دولت مركزي گرجستان به فعاليت مي‌پردازند و فرمانداران اين مناطق از طرف دولت مركزي انتصاب و هدايت مي‌شوند. اوستاي جنوبي نام رسمي اين استان نمي‌باشد و روسيه به اين منطقه اوستاي جنوبي مي‌گويد نام اصلي و باستاني اين منطقه استان سامچابلو مي‌باشد.

پايتخت اين كشور تفليس (به گرجي: თბილისი)، (تلفظ: تْبيليسي) و شهرهاي مهم آن كوتائيسي، روستاوي، گوري، پوتي، باتومي، سوخومي، متسختا، چياتورا، تقيبولي، زوگديدي، تسقالتوبو، تقوارچلي، گاگرا و تلاوي و تسخينوالي مي‌باشند.[۷]
آب و هوا
طبيعت گرجستان

سرزمين گرجستان از ديد اقليمي منحصر به فرد است، يعني هر چهار فصل سال ديده مي‌شود به طوري كه در يك زمان در كناره‌هاي درياي سياه هواي تابستاني در ميان نخل‌هاي حكم فرماست؛ در تپه ماهورهاي پايكوهي، رويش علف‌هاي تازه و گل‌هاي بهاري، همچنين در كوهستان، مه غليظ همچون ابري كه با ريزش برف و باران همراه‌است وجود دارد.

اما كوه‌هاي قفقاز بزرگ همچون قازبگي و ديگر كوه‌ها، از برف ضخيم پوشيده شده‌اند. در مجموع آب و هواي گرجستان تابعي است از موقعيت جغرافيايي اين سرزمين، توده‌هاي هواي اشباع شده از بخارات آب درياي سياه از سمت غرب وارد دالان قفقاز و در گرجستان غربي باعث بارندگي متناوب مي‌شود و با از دست دادن نسبتي رطوبت از رشته كوه‌هاي سورامي، مسختي و ارسياني وارد گرجستان شرقي مي‌شود.

شايد به همين دليل است كه گرجستان شرقي بارندگي كمتري را دريافت مي‌كند و آب و هواي آن خشك‌تر است.

اميدواريم كه تور ارزان گرجستان به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۸:۲۲ توسط:erweqw موضوع:

تور منطقه كيش يكي ازجذاب ترين موردها براي مسافرت است و مي تواند خاطره هاي هميشگي پلآويزان بابلسرمتعلق است به حكومت پهلوي اول است و درتاريخ ۹ بهمن ۱۳۸۶ با شمارهٔ ثبت ۲۰۶۷۴ به عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است.

براي ساخت سايت به كارگيري از قطعه هاي كد پي اچي پي مناسب تر است يا asp قسمت سوم

در شرايط كلي ميشود گفت كه وب سايت هايي كه با اين دو زبان كد نويسي شده اند ، هم ميتوانند داراي مسائل امنيتي باشند به همين دليل ميتوان گفت كه هر دو از نظر امنيتي در يك سطح قرار دارند اما برخي معتقدند كه به علت استفاده سايت هايي نظير گوگل از پي اچ پي ، ممكن است حفاظت پي اچ پي بيشتر باشد.

سئو   در گوگل

بعضي از كاربراني كه كار آموزش بهينه سازي سايت انجام ميدهند اعتقاد دارند به دليل اينكه زبان كد نويسي گوگل پي اچ پي ميباشد ، سايت هايي كه با اين زبان كد نويسي شده اند از سئوي بهتري برخودار هستند اما اين ادعا را هيچ موقع مديران گوگل تاييد نكرده اند.

نتيجه گيري
ميتوان گفت كه پي اچ پي از محبوبيت بيشتري برخوردار ميباشد ولي اين امر دليل بر ضعيف بودن asp نميباشد . از طرفي قيمت طراحي سايت با پي اچ پي كمتر ميباشد .

منبع : براي طراحي سايت استفاده از زبان برنامه نويسي php بهتر است يا asp ؟

براي ايجاد سايت به كارگيري از كدهاي پي اچي پي بهتر است يا اي اس پي پارت 2

بسياري از كاربران به دنبال يافتن تعرفه طراحي سايت مناسب ميباشند. توجه داشته باشيد كه asp را كمپاني مايكروسافت ساپورت ميكند كه براي اجراي آن در سرور نيازمند به محصولات اين شركت ميباشيد. محصولاتي نظير iis كه در سرور ويندوز قابل اجرا است . اما در طرف مقابل پي اچ پي را ميتوان در هاست ويندوز و يا لينوكس اجرا نمود . به همين دليل براي طراحي سايت ارزان استفاده از پي اچ پي بهتر ميباشد .

پي اچ پي يك نوع زبانه برنامه نويسي اوپن سورس ميباشد به همين خاطر در مقايسه با asp از عموميت بيشتري برخودار ميباشد . ميتوان گفت كه براي زبان برنامه نويسي php اسكريپت ها و كدهاي زيادتري وجود دارد به همين دليل تعداد زيادي از كدهايي كه يك برنامه نويس براي ساخت يك وب سايت احتياج دارد به زبان پي اچ پي از قبل آماده ميباشند .

در قسمت هاي بعد ، در باره مسائل مربوط به ( بهينه سازي ساختار | بهينه سازي محتوا | لينك بيلدينگ } در پايگاه هايي با كد هاي php يا asp صحبت خواهيم نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۸:۰۴ توسط:erweqw موضوع:

فراگيري نتورك رايانه اي همراه با سفر

ايجاد وب سايت رايگان
اين مقاله بدست وبسايت طراحي سايت ارزان گردآوري شده است.
اين روزها پايگاه هاي بسياري هستند كه امكان ايجاد يك تارنما رايگان را به شما ميدهند و براي تاسيس كردن يك صفحه ي شخصي لازم نيست حتما يك تارنماي جداگانه براي خود ايجاد كنيد. در ادامه برخي از اين وب سايت ها و امكانات آنها را معرفي ميكنم:

خدمات سايت گوگل : يكي از بهترين و مطمئن ترين سرويس ها براي ايجاد تارنما شخصي است. امكان آپلود فايل ، عكس و آهنگ را به شما ميدهد و ميتوانيد با چند دقيقه وقت صرف كردن، يك وب سايت با آدرس مد نظر تاسيس كنيد. اين سرويس براي معلمان و اساتيد دانشگاه كه نيازمند آپلود فايل هاي درسي هستند بسيار مناسب است .


سرويس weebly.com : اين وب سايت قالب هاي آماده ي بسياري دارد كه ميتوانيد يكي را انتخاب كنيد و آنرا مطابق ميل خود تغيير دهيد. اين سايت اجازه آپلود انواع فايل را نيز به شما ميدهد. همچنين ميتوانيد HTML پايگاه اينترنتي خود را بصورت دستي تغيير دهيد و كدهاي دلخواه خود را نيز به تارنما اضافه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۰۴:۲۵ توسط:erweqw موضوع:

كيش مهم‌ترين جزيرهتوريستي و تجاري كشور است كههرسال گردشگرانزيادي از داخل و خارج ايران را به خود جذب مي‌كند.

در هنگام كدنويسي سايت استفاده از قطعه هاي كد php مناسب تر ميباشد يا اي اس پي ؟

اين دو زبان برنامه نويسي تحت وب ، رايج ترين |زبان ها|كدها} براي طراحي وب سايت هاي دايناميك هستند . از نظر كاربرد ميتوان گفت كه هر دو يك كاربرد داشته و تفاوت آنها در نوع نوشتن خطوط برنامه آنها ميباشد. بسياري از افراد كه اطلاع چنداني از نحوه كاركرد اين دو زبان برنامه نويسي ندارند به دنبال يافتن پاسخي براي اين مسئله ميباشند كه كداميك از اين برنامه نويسي ها بهتر است . در واقع اين مسئله بعضا موجب ميشود كه بحث ها و اختلاف نظرهايي ميان طراحان به وجود بيايد.

به اين دليل كه بيشتر طراحان وب سايت تنها به يكي از اين دو زبان اشراف دارند به سرعت در جواب با چنين سوالي اقدام به دفاع از زباني ميكنند كه خود بر آن توانا ميباشند.

بعضي از بازديدكنندگان براي سفارش برنامه اندرويد و يا اين مسئله كه ظاهر يك وب سايت مهم تر است يا محتوا ؟ نيز دچار اختلاف نظر ميبانشد ، و يا حتي در رابطه با اهميت كم حجم كردن سايز و حجم تصاوير در طراحي سايت و يا اهميت بيشتر به كيفيت تصوير نيز ممكن است دچار اختلاف سليقه باشند ، اما بيشترين سوال از ما در اين زمينه  تفاوت بهينه سازي سايت در ميان اي اس پي و يا پي اچ پي ميباشد كه در بخش بعدي توضيح خواهيم داد.

منبع : براي طراحي سايت استفاده از زبان برنامه نويسي php بهتر است يا asp ؟

طراحي وب سايت ريسپانسيو به خاطر موبايل پارت 4

ساخت سايت responsive موجب ميشود تمامي بازديدكنندگان از نحوه نمايش اطلاعات راضي بوده و اين مورد يك استراتژي مهم در بازاريابي اينترنتي ميباشد. يكي از جاذبه هاي جذاب طراحي وب سايت واكنش گرا اين است كه يك سايت واكنش گرا مي تواند وب سايت را براي يك كاربر با بهترين امكانات و يا يك بازديدكننده با امكاناتي كاملا معمولي كه هر يك از دستگاه هايي با صفحه نمايش هاي متفاوت استفاده ميكنند ، به يك صورت نمايش دهد.

غير ممكن است كه اين نكته در رتبه هاي سايت شما در بين موتورهاي جستجو بي تاثير باشد چون در اين شرايط شما شرايطي مهيا كرده ايد كه بازديدكنندگان از هر راهي وارد سايت شما شدند نسبت به يكديگر فرقي نداشته و در اصل تمام بازديدكنندگان داراي شرايطي برابر باشند . ساخت وب سايت ريسپانسيو به نوعي براي سايت هاي خاص ميباشد.

منبع: استفاده از طراحي سايت واكنش گرا براي تلفن هاي همراه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۱۹:۳۵ توسط:erweqw موضوع:

با زيورآلات مختلف منطقه تركمن آشنايي پيداكنيد

با زيورآلاتگوناگون منطقه تركمن آشنايي پيداكنيد

زيورآلات ناحيه تركمن يكي از زيباترين زيورآلات زنان است كه حاصل دستان هنرمند ايراني است.

قراردادن ميز كار يكي از مورد هايي است كه درفعاليت شماتاثيرزيادي دارد.

با خواندن اين مقاله با يك سري اصول ساده و مهم در چيدن ميز كار آشنا مي شويد.

ديدني ترين مناطق ناحيهمكزيك

ناحيه مكزيك كشور شگفت انگيزيست كه تاريخ تمدن هاي زيادي را در خود جاي داده است فرهنگ مكزيك بسيار نزديك به اسپانيايي است.


اسپانيا منطقه در اروپاست كه كه به دليل ملت پرشور خود، سواحل آفتابي و مدت باورنكردني مشهور و شناخته شده است


مسافرت به منطقه كيش يكي از بهترين انتخاب ها براي مسافرت است و مي تواند خاطره هاي ماندگاري را براي شما به همراه داشته باشد. تورهاي كيش به معناي كامل تور نيستند و فقط رزرو بليط هواپيما و هتل را براي شما انجام مي دهند.

پلمعلق بابلسرمتعلق است به زمان پهلوي اول است و درتاريخ ۹ بهمن ۱۳۸۶

قالب‌بندي شرطي در گوگل‌شيتچگونه است

شناختقبل ازعروسي، چرا و چگونه
هنگامي كه شخصيقصددارد

گوگل در ارائه خدمات بصورت رايگان به مراجعه كنندگان همواره پيشتاز بوده


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۲۵:۱۹ توسط:erweqw موضوع: