لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

تعميرات تلفن همراه در استانهاي ايران با عالي ترين هزينه

آموزش تعميرات لپ تاپ و آموزش تعميرات موبايل در اصفهان

دوره هاي حرفه اي آموزش تعميرات موبايل ، آموزش تعميرات لپ تاپ،آموزش تعميرات كامپيوتر،آموزش تعميرات تبلت،آموزش تعميرات تلفن همراه و اپل، براي اولين بار توسط بزرگترين آموزشگاه آموزش هاي شبكه و تعميرات پارسه در اصفهان و شهرهاي كاشان, خميني شهر, نجف آباد, شهر رضا, شاهين شهر و ميمه,مباركه, آران و بيدگل  و شهرهاي ديگر استان اصفهان برگزار مي شود  .

آموزش تعميرات موبايل و لپ تاپ دراستان مركزي اراك
 معرفي موسسه پارسه

انستيتو انفورماتيك پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمي به شماره (27689) تاسيس گرديد با هدف ارتقاي سطح علمي و كيفي تعميرات فوق تخصصي سخت افزار كامپيوتر و لپ تاپ در ايران شروع به فعاليت نمود.
در راستاي رسيدن به اين هدف بستر هاي سخت افزاري و تجهيزات مدرن مورد نياز را تهيه و در كارگاه هاي مركز مستقر نموده است و هيات علمي متناسب و فرهيخته كه بهترين تعميركاران ايران به شمار مي روند را جذب نموده و به  تحقيق در راستاي بدست آوردن راهكار نوين تعميرات تجهيزات الكترونيكي و همچنين انتقال دست آورد ها به متقاضيان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
اين  موسسه در راستاي چشم انداز كلي تدوين شده تلاش مي نمايد با توسعه كمي و كيفي  خدمات خود، بتواند بستري مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهيزات تخصصي تست و تعمير لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمير و بازيابي اطلاعات و آموزش فوق تخصصي تعميرات سخت افزار در عاليترين سطح كيفي در كشور را به عموم هم ميهنان فراهم آورد.

ماموريت (mission):
نظارت و كنترل كيفي و كمي بر فعاليت شعب ،افزايش شعب در سطح كشور ، اطلاع رساني به عموم هم ميهنان و بكارگيري ابزار هاي نوين فناوري اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترين ماموريت هاي اين واحد به شمار ميرود.

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه ي آموزش تعميرات لپ تاپ و آموزش تعميرات موبايل در سايت پارسه مراجعه كنيد.


توضيحاتي در مورد اصفهان

 استان اصفهان

 به علت وجود بافت قديمي و معماري زيباي شهر اصفهان، خانه‌هاي قديمي بسياري در اين شهر وجود دارد. برخي از اين خانه‌ها امروزه توسط ميراث فرهنگي بازسازي شده و بصورت موزه درآمده‌است. همچنين برخي از اين سراهاي قديمي با تغيير كاربري در حال استفاده مي‌باشد.

تالار تيموري (موزه تاريخ ملي) به عنوان موزه تاريخ ملي، توحيدخانه به عنوان دانشكده معماري دانشگاه هنر اصفهان و عمارت ركيب خانه به عنوان موزه هنرهاي معاصر اصفهان مورد استفاده و بهره‌برداري است. خانه‌هاي: حاج رسولي‌ها، شيخ الاسلام، خانه مشروطه، حاج مصورالملكي، يداللهي، عاصمي اصفهاني، قدسي، خانه نيلفروشان، مجتهدزاده، حقيقي، داويد (داود)، سوكياس، مارتا پيترز، پطروس، سرتيپي، منعميان، وثيق انصاري، بهشتيان، اعلم و قزويني‌ها از خانه‌هاي قديمي و ديدني اصفهان مي‌باشد. همچنين بتازگي بدست زوجي ايراني و غير اصفهاني خريداري و بازسازي شده كه باعث حفظ و بقاي آن گشته‌است. اين خانه داراي سابقه‌اي پانصد ساله مي‌باشد كه ابتدا به عمه شاه عباس تعلق داشته‌است. موقعيت اين اثر تاريخي در نزديكي مسجد جامع اصفهان و حمام شيخ بهايي است كه در مركز بافت تاريخي شهر قرار گرفته‌است

اقتصاد سنتي استان مبتني بر صنايع دستي چون قالي بافي، ابريشم بافي، قلمزني، منبت كاري، زري بافي، خاتم كاري، مليله دوزي، مينياتور، سفالگري، ميناكاري، فلزكاري، فيروزه كوبي، نقره سازي، كاشي سازي، قلمكاري و پولك دوزي از صنايع زيباي اصفهان است كه امروزه رونق خوبي نيز در بخش جهانگردي دارد.

صنايع بزرگي چون ذوب آهن، مجتمع فولاد مباركه، پالايشگاه، شركت پلي‌اكريل اصفهان و همچنين كارخانه جات متعدد سراميك و كاشي‌سازي و معادن سنگ و سنگ‌بري از علل صنعتي شدن و اقتصاد قوي استان محسوب مي‌شود. از صنايع ديگر استان كه مي‌توان فهرست وار به برخي اشاره نمود: ظروف چيني، سراميك، توليد لوازم خانگي، كارخانه توليد سيمان، ورق موجدار، صنايع خودروسازي، صنايع نظامي، صنايع هواپيماسازي، ساخت لوازم و تأسيسات گازي، صنايع مواد غذايي، فراورده‌هاي لبني، ريسندگي، نساجي و …مي‌باشند.
غذاهاي سنتي
در اصفهان غذاهاي سنتي بسياري مورد استفاده هستند كه برخي از آنها مربوط به شهرهاي ديگر اصفهان بوده‌اند و يا در شهرهاي ديگر ايران نيز رواج داشته و دارند. در اين ميان كباب، برياني و خورش ماست و حليم بادمجان و آش شل قلمكار وحليم وعدس آبگوشت (گوشت ولوبيا) كشك‌وبادمجان و كله جوش معروف‌ترين غذاي اصفهان مي‌باشند. همچنين ساير غذاهاي اين شهر عبارتند از: باقالي ذرت (خوراسگان)، آش سماق، كله جوش كه از غذاهاي ايلات اصفهان است، سرگنجشكي، كوكو قندي، قيمه ريزه، آش ماش و قمري، يخنه ترش، ماش و زردك، اوماج سركه و چغندر، نخود آب، كوفته برنجي.

مقالات پارسه

صفحه‌نمايشي كه ايسوس در محصولات جديد خود به كار گرفته، كيفيت فوق‌العاده بالايي داشته و با نمايش عميق و دقيق رنگ‌ها و البته وجود تكنولوژي Eye Care، مي‌توانند يكي از بهترين محصولات خوش‌قيمت بازار به حساب بيايند. سازندگان سعي كرده‌اند سه حالت مختلف را در اين لپتاپ قرار دهند تا كاربران بتوانند متناسب با نياز خود از آنها استفاده نمايند. حالت اول كه Vivid Mode نام دارد، به كاربران اجازه خواهد داد تا صفحه‌نمايش را براي مشاهده‌ي تصاوير و يا فيلم، بهينه نمايند. حالت‌هاي Manual و Normal نيز به ترتيب براي تنظيم دستي نور و كنتراست صفحه‌نمايش، و استفاده‌ي عادي از كامپيوتر، قرار داده شده است.

ايسوس سعي كرده تا با استفاده همزمان از تكنولوژي‌هاي SonicMaster و AudioWizard در كنار يكديگر نيز تجربه‌ي صدايي فوق‌العاده با كيفيت و بي‌نظير را براي كاربران رقم زنند. خنك‌ ماندن لپتاپ، يكي از مواردي است كه همواره كاربران در مورد آن دغدغه دارند. ايسوس نيز به خوبي اين موضوع را درك كرده با به كارگيري تكنولوژي IceCool در محصولات جديد خود، مدعي شده كه مي‌تواند دماي لپتاپ را بين 28 تا 35 درجه‌ي سلسيوس نگاه دارد.

استفاده از باتري‌هاي ليتيوم-پليمري در محصولات سري X نيز از ديگر نكات مثبتيست كه در مورد اين لپتاپ‌ها مي‌توانيم به آنها اشاره نماييم. طبق گفته‌ي سازندگان، اين باتري‌ها با قابليت بيش از 700 بار شارژ شدن به صورت موثر، عمري 2.5 بار بيشتر از ديگر باتري‌هايي كه در لپتاپ‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، خواهد داشت.

خدمات ما آموزش تعميرات موبايل در اصفهان مي باشد .




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۲:۱۷ توسط:erweqw موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :