لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

عالي ترين فصل براي تور مالزي چه زماني مي باشد

تور لحظه آخري مالزيبهداشت در كشور مالزي نكته اي ضروري ست كه مركز بهداشت جهاني اين بيماري ها را در سرزمين مالزي  مشاهده كرده است: بيماري هپاتيت A/ وبا/ انسفاليت ژاپني نوع B/ مالاريا/ بيماري انگلي ناشي از كرم شيستومياز / سل/ تب تيفوئيد/ تب دنگيبنابراين براي حفظ سلامت در سرزمين مالزي مي بايست به نكات زير توجه كرد.

كوالالامپور
لنكاوي

جزيره لنكاوي جايي است كه درياي زيباي آندامان با تنگه مالاكا تلاقي مي كند. از سال 1990 گردشگران مالزي اين جزيره را به عنوان يك مكان گردشگري جديد انتخاب كرده اند.  امروزه، بعد از دو دهه تلاش يكي از بهترين مكان هاي گردشگري مالزي است. لنكاوي خود يك مجمع الجزاير است كه بين 99 تا 104 جزيره را شامل مي شود.

اقتصاد شهر لنكاوي متكي به زمين با كاشت و برداشت كوئوچو براي توليد لاستيك مي باشد.ماهيگيري بيشترين توجه و گرايش اقتصادي توريست را به خود جلب مي كند. زيبايي هاي طبيعي و تخريب ناشدني اكولوژيك جزاير و تاكيد دولت مالزي بر حفظ و حراست از آنها در سال هاي اخير بيشتر از قبل اهميت پيدا كرده است.

تقريبا تمام جاذبه هاي گردشگري اصلي اين شهر ريشه اي در حكايات و افسانه ها دارند و همچنين اين شهر داراي مناظر و مناطق ديدني بسيار مي باشد كه مي توان به آبشارهاي تلاگاتوجو، جزيره ي وايانگ بانتينگ كه گفته مي شود خون آشام در اين جزيره وجود دارد و زيبايي هاي طبيعي مثل ماسه هاي سفيد و آب هاي روشن كريستالي ، درختان استوايي و … اشاره كرد.جوهورباهرو

يكي از شهرهاي مالزي و پايتخت ايالت جوهر مي باشد.جوهرباهرو شهري بزرگ و نسبتا پيشرفته كه در كنار كشور سنگاپور قرار گرفته است.

ديدگاه تجاري و روابط تجاري بين مالزي و سنگاپور سبب شده كه شهر جوهورباهرو به عنوان يكي از مهمترين نقاط مالزي به شمار آيد و يكي از محل هايي مي باشد كه رفت و آمد مردمان سنگاپوري به آنجا زياد مي باشد و در منطقه ي جنوبي جزيره ي اصلي بهترين شرايط زندگي را دارا مي باشد و با داشتن شرايط مطلوب زندگي به يكي از گرانترين شهر هاي مالزي تبديل شده است.كشور سنگاپور كشوري گران است به همين دليل بازديد كنندگان سنگاپوري از بودن در اين منطقه و بازديد از فروشگاه ها و مناطق تفريحي احساس رضايت مي كنند.

فرودگاه بين المللي سنايي كه قبلا سلطان اسماعيل ناميده مي شود در ۳۵ كيلومتري شهر قرار گرفته است .اتوبوس هاي شهري روزانه حدود ۱۰ بار بين شهر شهر و فرودگاه تردد مي نمايند و فاصله ي بين شهر تا فرودگاه را ۴۵ تا ۶۰ دقيقه طي مي كنند.شهر جوهور داراي ترافيك سنگين مي باشد.

شهر جوهورباهرو يكي از ۳ مركز مهم صنعتي ، لجستيك و تجاري مالزي مي باشد.صنايع اصلي اين شهر پتروشيمي ، الكترونيك و كشتي سازي مي باشد.بسياري از شركت هايي كه در اين شهر قرار گرفته اند را سنگاپوري ها اداره مي كنند و همچنين بسياري از ساكنين شهر در سنگاپور مشغول به كار مي باشند.
كوتاكينابالو

شهر كوتاكينابالو مركز ايالت صباح در مالزي است.صباح ايالتي با فرهنگ و آداب و رسوم كاملا متفاوت كه بيش از ۳۰ قبيله ي بومي در آن منطقه زندگي مي كنند كه به ۸۰ گويش مختلف سخن مي گويند. جزيره اي با آبهايي كم عمق ، زمين هاي مرجاني ، ساحلي با شن هاي سفيد براق احاطه شده است.

جمعيت اين شهر با توجه به وجود روستاهاي اطراف آن حدود ۱ ميليون نفر مي باشد. شهر كوتاكينابالو از يك طرف رو به درياي جنوب چين و بوستان تونكو عبدالرحمان دارد و از سوي ديگر به دامنه هاي كوه سر به فلك كشيده ي كينابالو مي رسد.

به دليل قرار گرفتن شهر كوتاكينابالو در زير كمربند طوفان ، اين شهر به نام سرزمين زير هجوم باد نيز معروف مي باشد.

فرودگاه بين المللي كوتاكينابالو ۸ كيلوممتر تا مركز شهر فاصله دارد.اين فرودگاه از لحاظ بزرگي دومين فرودگاه مالزي مي باشد و سالانه نزديك به ۵ ميليون مسافر را جابه جا مي كند.ساكنان محلي و گردشگران ، معمولا براي گردش از اتوبوس و يا تاكسي استفاده مي كنند.همچنين از آنجا كه در اين شهر پياده روي طرفدار زيادي دارد ، مي توان به صورت پياده يا به وسيله ي دوچرخه نيز در شهر عبور ومرور روزانه را انجام داد.

 

براي اطلاعات بيشتر به صفحه تور مالزي مراجعه كنيد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۴:۴۰ توسط:erweqw موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :