لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

چاكرا كف دست را به راحتي فعال كنيد و علائم غيرفعال بودن چاكرا اول را در كنار راه اندازي چاكراي ريشه

 

چاكرا كف دست جايي است كه مي توان به وسيله آن با افراد ارتباط انرژيكي برقرار كرد. زمانيكه مي خواهيم به كسي انرژي بدهيم يا تبادل انرژي داشته باشيم با چاكرا كف دست اين كار امكان پذير است.در برخي از تكنيك هاي انرژي درماني از چاكراهايي استفاده مي كنند كه خيلي مورد تاييد نيستند. يكي از چاكراهايي كه همه به آن تاكيد دارند تكنيك استفاده از چاكرا كف دست است. به وسيله چاكرا كف دست مي توان انرژي را به ديگران منتقل كرد.

چيزي در بدن ما است كه سرعت خود بهبودي ما را هفت تا ده برابر بيشتر مي كند. چيزي كه قدرت خود بهبودي ما را به شدت بالا ميبرد ميزان انرژي يا پرانايي است كه در بدن ما است. اين انرژي يا پرانا ممكن است به دلايل مختلفي كاهش پيدا كند اما ما مي توانيم آن را با استفاده از مواد غذايي و موارد ديگر افزايش دهيم. اما در بعضي مواقع تا زماني كه طول بكشد مواد غذايي جذب بدن شود و آن مشكل يا بيماري را برطرف نمايد زمانبر است. لذا لازم است كه ما مستقيما انرژي را به افراد بدهيم.به عبارت ديگر انرژي را مستقيما از طريق چاكرا كف دست به ديگران انتقال بدهيم.


فعال سازي چاكرا كف دست

بهترين چاكرايي كه بتوان از آن استفاده كرد چاكرا كف دست است. به همين خاطر يكي از مواردي كه حتما بايد با آن كار كنيد تا بتوانيد انتقال انرژي را داشته باشيد. استفاده از تكنيك هاي مربوط به چاكرا كف دست است.
فعال سازي چاكرا كف دست

فعال سازي چاكرا كف دست براي منظور هاي مختلف استفاده مي شود. در درجه اول ميتوانيد براي ارتباط بهتر با ديگران و محيط از فعال كردن چاكرا كف دست استفاده كنيد. هر چقدر چاكرا كف دست باز تر باشد انرژي بهتر در بدن و اندام ها مي چرخد.
ورزش هاي موثر در فعالسازي چاكرا كف دست

بعضي از افراد با بعضي ورزش هاي خاص چاكرا كف دست را تحريك مي كنند. بهترين پيشنهادي كه مي توان در اين زمينه ارائه داد استفاده از تكنيك هاي يوگا ست. ميتوان از ورزش هاي تايچي و چيكونگ استفاده كرد.روش ها و فرم هاي ساده اي از تايچي به شما كمك مي كند تا بتوانيد از آن استفاده كرده و انرژي ها را در بدنتان به جريان بندازيد و سپس آن ها را انتقال بدهيد. بنابراين تمرين ها و تكنيك هايي موجود هست كه روي كف دستتان متمركز مي شود. معمولا كساني كه در اين زمينه كار مي كنند چاكرا كف دست شان بسيار حساس مي شود. منظور از حساس شدن چاكرا كف دست اين نيست كه زود آسيب ببيند. منظور از حساس شدن چاكرا كف دست در مبحث انرژي اين است كه مي تواند كوچكترين تغيير انرژي را با نوك انگشت ها حس كرد.
خط بريل و تاثير آن در فعالسازي چاكرا كف دست

يكي از روش هايي كه مي توان چاكرا كف دست را تحريك كرد يا بتوان قدرت تشخيص چاكرا كف دست را بالا برد استفاده از خط بريل است. مي توان روي خط بريل كار كرد و با نوك انگشت ها آن را لمس كرد. شايد تصور كنيد كه لمس خط بريل يك كار فيزيكي است و چاكرا كف دست در مبحث انرژي جاي مي گيرد و ربط اين دو به همديگر چه مي تواند باشد؟

بايد به اين نكته توجه داشت كه انرژي به جايي مي رود كه فكر به آن سمت مي رود. پس اگر ما به نوك انگشتمان فكر كنيم انرژي به آنجا منتقل مي شود. هنگامي كه در لمس خط بريل به نوك انگشت متمركز مي شويم ريز چاكراهايي كه در نوك انگشتها هستند به شدت تحريك مي شوند. اگر مرتبا آن را انجام دهيم حساسيت و قدرت تشخيص نوك انگشتها به شدت افزايش پيدا مي كند. به اين طريق قدرت اسكن كردن و حساسيت نوك انگشت بالا رفته و شما مي توانيد چاكرا كف دست پر قدرتي داشته باشيد و به راحتي ريز ترين تغييرات انرژي را در دريگران، درمحيط و در خودتان تشخيص دهيد.
استفاده از سكه و تاثير آن در فعال سازي چاكرا كف دست

يكي از روش هايي كه من هميشه به افراد توصيه مي كنم استفاده از سكه است. خط بريل بسيار عاليست اما در دسترس همه نيست و همچنين دسترسي به آن زمانبر است. يك سكه را برداشته و آن را لمس كنيد.

با انجام اين كار تمام چاكراها و ريز چاكرا كف دست تحريك مي شود و اين گونه حساسيت دست شما در دريافت و ادراك انرژي هاي لطيف افزايش پيدا مي كند.

اگر پر پرنده در دسترس نبود با يك پارچه خيلي لطيف مانند حرير كه با كف دستتان تماس مي دهيد مي توانيد چاكرا و ريز چاكرا كف دست و نوك انگشتتان را كنترل كنيد و قدرت آن را افزايش دهيد.
تمركز روي انگشتان دست و تاثير آن در فعالسازي چاكرا كف دست

يكي از روش هايي كه مي توان با استفاده از آن انرژي هاي چاكرا كف دست را تحريك كنيد تمركزي است كه روي نوك انگشتتان انجام مي دهيد.

همانطور كه گفته شد با ماساژ دادن هاي آرام كف دست ميتوانيد باعث تحريك كف دست و بالا بردن حساسيت آن شويد. روي نوك انگشتتان تمركز كنيد. به كف دستهايتان توجه كنيد و به شيارهايي كه كف دستهايتان هست فكر كنيد.

اين تصور را داشته باشيد كه گويا اولين بار است كه به دستتان نگاه مي كنيد. چند دقيقه كه اين كار را انجم دهيد متوجه مي شويد كه يك ضرباني در نوك انگشتتان ايجاد شد يا در كف دست احساس فشار و سنگيني مي كنيد.

اين فشار و سنگيني و گز گز كردن در انگشتان و دستهايتان كمك ميكند كه حساسيت شما بالا برود و شما مي توانيد با قدرت و دقت بيشتري انرژي هاي لطيف را اسكن كنيد يا با قدرت و دقت بيشتري انرژي هاي لطيفي كه در محيط است را متوجه بشويد.
مديتيشن و تأثير آن در فعالسازي چاكرا كف دست

از تكنيك هاي ديگري كه براي افزايش قدرت چاكرا كف دست مي توان استفاده كرد مديتيشن است. مديتيشن مي تواند سطح انرژي شما را افزايش دهد. هرگونه تمريني كه شما در جهت افزايش سطح انرژيتان انجام دهيد و هرگونه تمريني كه باعث مي شود چاكراهاي شما متعادل تر بشوند تاثير مستقيم روي چاكرا كف دست دارد.

جهت يادگيري بيشتر مي توانيد به سوادهيستانا رجوع كنيد

يكي از بهترين روش هاي فعال سازي چاكراي كف دست مديتيشن است.كه شما مي توانيد با تمركز كردن چاكراي كف دست را فعال كنيد.
براي فعال سازي چاكراي كف دست بايد به شيوه زير عمل كنيد:
ابتدا در يك مكان ساكت كه بتوانيد تمركز كافي داشته باشيد بنشينيد
سپس دست هاتون را به هم نزديك كنيد
و انگشت هاتون را به هم بچسبانيد، در عين حال كف دست با فاصله از يكديگر باشد
به دستانتان فكر كنيد،به انرژي بين دستانتان فكر كنيد
متمركز شويد در يك نقطه در دستانتان
كف دستانتان مالش دهيد
گرماي بين كف دستانتان را حس كنيد
تصور كنيد بين دستانتان انرژي رد و بدل مي شود








به سبب يادگيري بيشتر مي توانيد به https://aramgroup.ir/palm-chakra-2 برويد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۷:۲۵ توسط:erweqw موضوع:

انرژي كنداليني چيست به همراه يادگيري تله پاتي عشق و معايب كنداليني

كنداليني قويترين انرژي موجود در عالم فيزيكي است كه براي بيدار ساختن و كنترل آن تمرينات زياد و عبادات بي دريغ لازم است. كنداليني انرژي پنهاني است كه در نهاد انسان قرار داده شده  است. بزرگترين و قويترين انرژي روحاني يا همان نيروي حيات است كه ما انسانها و عالم ما را خلق كرده است. جايگاه كنداليني در چاكراي ريشه است كه شما را به زمين وصل مي كند. براي اينكه اطمينان حاصل كنيد كه چاكرا ريشه شما باز و فعال هست مي توانيد تست چاكرا به همراه تحليل رايگان دكتر آرام را بزنيد.

 “قدرتمندترين انرژي­خانه ي جهان هستي در وجود شما و سراسر گيتي به سر مي برد“

 نامهاي ديگر آن” آتش كنداليني” (Kundalini Fire ) و “افعي نور” ( Serpent of Light) است كه بدن را تصفيه كرده و نيروي شفابخشي است كه هر دردي را درمان مي كند.

انرژي كنداليني با آگاهي بيدار مي شود.

آگاهي از وجود خود و درك جريان هستي.


 پس از آزاد سازي انرژي كنداليني راه برگشت وجود دارد؟

وقتي كه اين انرژي آزاد شد، ديگر هيچ راه برگشت براي آن وجود ندارد؟ برگرداندن اين فرآيند غيرممكن است ولي گاهي مي‌تواند كند شود. اگر شخصي به اين نتيجه برسد كه رشد ديگر مطلوب نيست و سعي كند اين انرژي را عقب نگهدارد، گرفتگي و بيماري ممكن است حاصل شود كه احتمالاً در موارد افراطي به مرگ منجر خواهد شد. شخص بايد كار كردن با آن را ياد بگيرد يا در برخي موارد هنگامي كه تطهير شديد اتفاق مي‌افتد، فقط آن را زنده نگهدارد. اين تغيير معمولاً يك عمليات سحرآميز و كاملاً يك‌ شب نيست؛ ممكن است 20 تا 25 سال طول بكشدكه اين انرژي مرحلة تطهير و پالايش كافي براي شكوفا شدن استعدادهاي رواني يا روحاني را كامل نمايد.
بيداري انرژي كنداليني و كار با آن

منظور از بيداري انرژي كنداليني و كار با آن چيست؟ هنگامي كه شخصي مي‌داند چگونه با اين انرژي كار كند، داراي بدن، ذهن و روحية سالمي است و آمادگي دارد، اين تغيير در يك دورة زماني بسيار كوتاه‌تر اتفاق مي‌افتد. افرادي كه در مسير جريان كنداليني فعال طبيعي هستند و قبلاً از آن استفاده ‌كرده اند، مدت زمان كمتري وقت لازم دارند تا كنداليني جديد را آمادة استفاده كنند. در هر مرحله لازم است، مجدداً كنترل و استفاده از اين انرژي فرا گرفته شود. اين يكي از اهداف اصلي كودكي است. كودكان احتياج به هدايت رفتاري و نگرشي براي استفادة درست از انرژي‌هاي خود دارند. اگر به انرژي‌هاي آنها اجازه داده شود كه بدون مهار به جريان افتند، مشكلاتي در زندگي روزمرة آنها پيش خواهد آمد و رشد بيشتر آنها با مانع روبرو خواهد شد.

به سبب فراگيري بيشتر مي توانيد به سوادهيستانا برويد

كنداليني چيست؟ سايت سندروم كنداليني

خيلي دشوار است كه انسان به طور دقيق بداند كه واكنش ويژة شخص چگونه خواهد بود. مي‌توان كنداليني را هنگامي كه تعداد زيادي امواج به يك باره آزاد مي‌شوند، به يك شلنگ باغچه تشبيه كرد كه با آخرين فشار باز شده باشد: اگر ستون مهره‌ها پاك و راست باشد، اين نيرو به طرف بالاي سر بدون گرفتگي جريان مي‌يابد؛ اگر ستون مهره‌ها مسدود، پيچ خورده يا به طريقي خميده باشد، جريان آزاد، متوقف و مسدود مي‌شود و انرژي به نزديك‌ترين ناحيه مي‌رود.

به عنوان مثال، شخصي كه كمرش خيلي پيچيده شده است، اين انرژي در ناحية شكم و ناحية شبكة خورشيدي بدن او انباشته مي‌شود و سبب بروز احساسات شديد مي‌گردد. يك نيرو كه طي يك دوره از زمان جريان دارد، ممكن است به آسيب جسماني، شكم درد يا حتي قرچه بيانجامد. آيا در ني ني هاي هم مشكل كنداليني وجود دارد.

انرژي محبوس شده در سينه ممكن است احساسي از درد قلب در انسان به وجود آورد.  گرفتگي در مغز سبب از دست رفتن حافظه و يا انحرافات ذهني و حواس‌پرتي مي‌شود.

    به خاطر داشتن سيستم‌هاي بدني متفاوت و عدم اطلاع در مورد كنداليني، ممكن است علت آزاد شدن نادرست و افراطي عموماً به غلط به عوامل ديگري نسبت داده شود. ممكن است احساسي از ماليخوليا همراه با شكنج‌ها و دردهاي آن به افراد دست دهد.
    گاهي ممكن است آنها احساس بيماري كنند، اما واقعاً بيمار نباشند. آنها ممكن است احساس كنند كه اشتياقي به زندگي ندارند، اما در همان حال فكر كنند كه نظرشان كاملاً درست است. هنگامي كه افراد آماده نيستند و آزاد شدن شديد كنداليني را تجربه مي كنند، سرگشتگي در آنها يك حالت معمول است.
    يك زن كه طي يك دورة دو ساله تحت مراقبت يك پزشك بود، دريافت كه داراي علائم سرطان، ديابت و نارسايي قلبي و نيز مشكلات ديگري است؛ اين علائم هنگامي كه تطهير ادامه داشت، خود به خود ناپديد شدند؛ هم‌اكنون او يك خوانندة با استعداد است.



به سبب معرفي بيشتر مي توانيد به دكتر آرام دنبال كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۳:۵۴ توسط:erweqw موضوع:

خريد ابزار آلات از كدام فروشگاه باشد؟

خريد ابزار آلات از كدام سايت باشد؟

 

اين روزها مردم به دليل شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزانه خود درگيرشان هستند دوست دارند تا كارهاي شخصي را سريع وراحت انجام دهند. خريد هاي كه در صورتي كه از جاي معتبر باشد باعث ميشود در انرژي و هزينه رفت و آمد افراد صرفه جويي كند. ازجمله مواردي كه ممكن است همچنان سفارش آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. خريد ابزار آلات يكي از خريدهايي است شكل اينترنتي هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين فروشگاه هاي اينترنتي ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به good4p.com مراجعه كنيد.

 

فروشگاه اينترنتي گودفورپي، فروشگاه آنلاين پخش عمده ابزار يراق و تجهيزات و لوازم ساختماني و صنعتي
 

شركت پخش نيكو با بيش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتي و ساختماني، گودفورپي را كه يك فروشگاه ابزار فروشي آنلاين است با هدف تسهيل و بهبود خريد عمده ابزار يراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهيزات ساختماني براي مشتريان خود كه اغلب فروشگاه ابزار فروشي هستند و در سطح كشور گسترده شده اند ، راه اندازي نمود.


فروشگاه هاي ابزار فروشي كه براي كسب و كار خود نياز به خريد عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتي ميتوانند با مشاهده عكس و مشخصات كالا در گودفورپي خريد بهتري را تجربه كنند.

 گودفورپي مي تواند  تامين كننده بخش زيادي از  اقلام يك فروشگاه ابزار يراق ، يك كارخانه توليدي يا كارگاه ساختماني باشد. در راه اندازي يك ابزار فروشي، گودفورپي مي تواند با يك فاكتور كليه نياز هاي فروشگاه ابزار يراق را از موجودي انبار خود تحويل نمايد. همكاراني كه قصد افتتاح فروشگاه ابزار يراق را دارند براي راه اندازي فروشگاه ابزار يراق قدرتمند و متفاوت مي توانند در تمام مراحل از كارشناسان گود فورپي براي مشاوره راه اندازي ابزار فروشي خود استفاده نمايند.

گروه كالاهاي گودفورپي عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختماني و صنعتي : كليه ابزار آلات قابل تهيه در يك ابزار فروشي مجهز را مي توان از گودفورپي تهيه نمود.


۲- تاسيسات : شامل انواع پمپ آب خانگي و كشاورزي و صنعتي سبك و متوسط تك فاز و سه فاز و متعلقات و بسياري از لوازم تاسيسات مصرفي و عمومي

۳- شير آلات : خانگي و لوازم بهداشتي شيرآلات اهرمي و اقلام مصرفي خانگي مثل شيلنگ حصيري پكيج و پيسوار ، شيلنگ ماشين لباسشويي و انواع تاسيسات مصرفي آپارتماني و خانگي

۴- انواع يراق آلات : از يراق آلات عمومي كابينت و چوب تا يراق آلات در و پنجره آلومينيومي و آهني و انواع قفل مثل قفل آويز و قفل كتابي و مغزي قفل توكار در ليست يراق آلات گودفورپي وجود دارد.

۵- كالاي برق : لوازم الكتريكي خانگي از جمله مواردي هستند كه در سبد گودفورپي در حال گسترش تنوع مي باشند.

 

از بين كالاهاي اين مجموعه مي توان به انواع كليد كولر اشاره كرد كه براي تهيه آن مي توانيد به  https://good4p.com/كالاي-برق/كليد-و-پريز/كليد-كولر/كليد-كولر-سه-پل-كريستال-سفيد-زه-طلايي-اسيا-الكتريك   مراجعه كنيد.


برچسب: خريد ابزار آلات ،قيمت ابزار آلات،فروش ابزار آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۳:۰۸ توسط:erweqw موضوع:

خريد ابزار به شكل كاملاً آنلاين

انتخاب ابزار به شكل كاملاً آنلاين

 

امروزه مردم به خاطر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزمره خود درگيرشان هستند پيگير هستند تا خريد هاي روزانه را اينترنتي انجام دهند. كارهاي كه در صورتي كه از فروشگاه معتبر باشد مي تواند در زمان و خرج جابه جايي افراد صرفه جويي كند. يكي از مواردي كه ممكن است همچنان خريد آن براي مردم عجيب باشد خريد يراق آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. خريد يراق آلات يكي از خريدهايي است صورت اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبزرگترين سايتهايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p مراجعه كنيد.

ميخ پرچ

پرچ كردن در لغت به معناي "پهن كردن سر ميخ كوبيده شده" است، طوري كه نتوان آن را از جايش بيرون كشيد. در واقع ميخ پرچ يك اتصال دهنده مكانيكي است كه از يك شافت استوانه اي صاف و داراي سر تشكيل شده و براي اتصال دائمي دو يا چند قطعه به يكديگر استفاده مي شود. دستگاه پرچ كن توسط ميخ پرچ عمليات پرچكاري را انجام مي دهد. پرچ كاري به عملياتي گفته مي شود كه دو يا چند قطعه به وسيله قطعه واسطه به نام پرچ به يكديگر متصل مي گردند. از عمليات پرچ كاري برخلاف پيچ و مهره به عنوان يك اتصال دائمي نيز ميتوان ياد كرد و بايد زماني از پرچ كاري استفاده كرد كه ديگر نيازي به جداسازي قطعات نداريم.

هنگام انتخاب ميخ پرش بايد به نيروي كششي و برشي وارد بر قطعه كار توجه كرد و متناسب با آن ميخ هايي با قطر، جنس، سايز مناسب انتخاب كرد. توصيه مي شود كه جنس ميخ پرچ متناسب با قطعه كار باشد مثلا براي اتصال ورق هاي آلومينيومي بهتر است جنس ميخ پرچ آلومينيومي باشد. طول ميخ پرچ را از روي ضخامت قطعه كار و قطر ميخ پرچ تعيين مي كنند. به طور كلي بايد مجموع ضخامت قطعه كار و قطر ميخ پرچ برابر با طول پرچ باشد.

ميخ پرچ شانه دار

يك طرف پرچ شانه دار داري كلاهك و طرف ديگر شامل شانه اي توپر مي باشند كه بخش شانه اي آن مي تواند داراي يك زبانه كوچك با قطر كم و يا داراي سوراخ هاي لوله اي مي باشد. كلاهك اين پرچ به شكل مسطح، بيضي، دكمه اي و يا شمشيري مي باشد. ميخ پرچ شانه دار از فولاد ضد زنگ، آلومينيوم، برنج يا مس توليد مي شود و نوع آبكاري و پوشش رويي اين پرچ ها بسته به نياز كاربر مشخص مي شود.

ميخ پرش شانه دار براي قطعاتي مناسب است كه نياز به چرخش و حركت آزاد بعد از اتمام پرچ داري داشته باشند. اين نوع پرچ به سرعت و با هزينه اندك مي تواند قطعات را به يگديگر متصل كند و جايگزين مناسبي براي اتصال دهنده رزوه دار است.
ميخ پرچ افشان

براي اتصال فوم و قطعات نرم كه نياز به اتصال خيلي محكمي ندارند از ميخ پرچ افشان ميتوان استفاده كرد. اين نوع در سطوح وسيع تري از سطوح پخش مي شود و مانع آسيب ديدن به قطعات كار خواهند شد.
ميخ پرچ ضربه اي يا چكشي

براي اتصال ورق فلزي، پروفيل ها، كشتي سازي و اسكلت هاي فلزي از پرچ ضربه اي استفاده مي كنند. اين نوع پرچ به دو شيوه گرم و سرد استفاده مي شود. براي قطرهاي تا 10 ميليمتر به شيوه سرد و 10 تا 26 ميلي متر به شيوه گرم كاربرد دارد. اين نوع پرچ ها داراي اشكال متفاوتي است.
ميخ پرچ توپر يا دائم

پرچ توپر براي اتصال هاي محكم نظير پل ها و هواپيما كاربرد دارد.اين نوع  پرچ از قديمي ترين انواع ميخ هاي پرچ است كه يك طرف اين نوع پرچ گرد و طرف ديگر آن استوانه فلزي توپر است و براي ايجاد اتصال بايد از چكش و يا ابزارهاي پرچ كن استفاده كرد.

براي آشنايي مي توانيد به اينجا برويد


برچسب: قيمت يراق آلات،خريد يراق آلات،فروش يراق آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۶:۵۹ توسط:erweqw موضوع:

نيازمندي هاي راه اندازي كسب و كار ابزار

اگر دقت كرده باشيد در حال حاضر ميزان تقاضا براي خريد لوازم و ابزار‌هاي مختلف افزايش يافته‌است.شغل ابزار و يراق مي‌تواند به يك شغل پردرآمد براي شما تبديل شود، در صورتي كه براي شروع اين كسب‌وكار اطلاعات كافي را كسب كنيد و هر آنچه كه براي راه‌ اندازي چنين شغلي لازم است را مدنظر قرار دهيد.

موارد مهمي وجود دارد كه بايد قبل از هر اقدامي از آن‌ها اطلاع يابيد و هنگام راه‌ اندازي مغازه ابزار آلات، آن‌ها را به‌كار گيريد تا به درآمدزايي بالايي برسيد. در ادامه اين مطلب نكاتي بسيار مهم درمورد راه‌ اندازي فروشگاه ابزار بيان مي‌كنيم.

ادامه مطلب :
هر چيزي كه بايد در مورد پودر معجزه گر منزل بدوني
تنظيم برنامه و مشخص كردن مسير

كساني كه به دنبال شغل ابزار فروشي هستند، بايد براي پيش‌برد اهداف خود و دستيابي به درآمد بيشتر، يك برنامهٔ مناسب را تنظيم كنند و مطابق آن پيش بروند. در ابتداي كار بايد هزينه‌ها به‌طور تقريبي بررسي شود و سپس ميزان بودجه را با سرمايه لازم براي ابزار فروشي مقايسه كنند.

علاوه‌بر سرمايه، موارد ديگري مانند محل مغازه، نام انتخابي مناسب، ميزان سوددهي و... بايد در نظر گرفته شوند.
تعيين مكان براي راه‌ اندازي مغازه ابزار آلات

اگر مغازه‌اي كه شما انتخاب مي‌كنيد در يك محيط پررفت‌وآمد و شلوغ باشد، شرايط آن براي داشتن مشتريان بيشتري فراهم است. هنگام انتخاب مغازه دقت كنيد كه در آن محل چند مغازه ابزار فروشي ديگر هم وجود دارد.

از موارد ديگري كه در انتخاب مغازه بايد به آن توجه داشته باشيد، هزينه‌هاي مربوط به اجاره است. با توجه به اين‌كه ممكن است شما ابزارآلات بيشتري را نيز در مغازه خود به فروش برسانيد، بهتر است به متراژ آن هم دقت كنيد.

تبليغات زيادي بكنيد

ايجاد كانال در اپليكيشن‌هاي مختلف و قرار دادن محصولات و معرفي آن‌ها مي‌تواند راهي براي تبليغ و بازاريابي باشد. براي اين كار بهتر است برنامه‌هاي پرطرفدار مانند تلگرام و اينستاگرام را انتخاب كنيد.

يك راه مؤثر‌تر براي دستيابي به درآمد بيشتر در شغل ابزار و يراق، ايجاد ارتباط با كساني است كه براي انجام حرفهٔ خود نياز به ابزارآلاتي دارند كه شما در مغازهٔ خود مي‌فروشيد. شغل‌هاي مختلفي وجود دارد كه در صورت ارتباط با آن‌ها و تبديل اين خريداران به مشتريان هميشگي شما، مي‌توانيد به سود قابل توجهي دست يابيد. شما با ارائه تخفيفاتي در فروش محصولات خود، مطمئناً مشتريان بيشتري را جذب خواهيد كرد.

مسائل فني و تعمير تجهيزات را ياد بگيريد

براي راه‌ اندازي فروشگاه ابزار آلات نياز خواهد بود كه شما با برخي مسائل فني و تعمير قطعات آشنايي داشته باشيد. پس از راه‌ اندازي ابزار فروشي، علاوه‌بر فروش ابزار‌ها و تجهيزات، گاهي ممكن است لازم باشد تا وسيله‌اي را تعمير كنيد يا بخشي از آن را بررسي كنيد. براي اين‌كه در اين مواقع مشكلي به وجود نيايد و بتوانيد اين كار را به‌راحتي انجام دهيد، بهتر است

تا ميتوانيد مهارت بدست بياوريد

براي فراگيري ابزار مي توانيد به اينجا مراجعه كنيد

توانايي تعمير تجهيزات و لوازم مي‌تواند نظر مشتريان را به خود جلب كند و به‌گونه‌اي يك نوع بازاريابي به حساب مي‌آيد.

توجه به دكوراسيون مغازهٔ ابزار آلات

ازجمله ديگر موارد مهم در راه‌ اندازي مغازه ابزار فروشي، دكوراسيون مغازه است. يك دكوراسيون منظم تأثير زيادي بر جلب نظر مشتريان خواهد داشت. زماني كه مشتري براي خريد لوازم موردنياز خود به فروشگاه يا مغازهٔ شما مراجعه مي‌كند، با ديدن قفسه‌هاي مرتب و زيبا بيشتر براي خريد ترغيب مي‌شود، بنابراين سعي كنيد كه مغازهٔ خود را مرتب نگه داريد و در صورت داشتن بودجهٔ كافي، لوازم و قفسه‌هاي زيبا و جذاب تهيه كنيد.

انتخاب مكان مناسب براي تهيهٔ ابزار آلات

اگر شما مغازهٔ كوچكي داريد و محصولات كم‌تري را مي‌فروشيد، مي‌توانيد از عمده‌فروشان، لوازم موردنياز خود را خريداري كنيد، اما اگر فروشگاه بزرگي در اختيار شماست، مي‌توانيد مستقيم از كارخانه‌ها و توليدي‌هاي ابزار آلات اقدام به خريد كنيد.

يكي از نكاتي كه بايد در تهيهٔ ابزارآلات براي ابزار فروشي خود به آن دقت كنيد، خريد محصولات از چندين مركز مختلف است. با توجه به اين‌كه مراكز عمده‌فروشي هركدام به‌طور جدي درزمينهٔ فروش يك محصول فعاليت مي‌كنند، بهتر است لوازم مغازه خود را از چندين مركز تهيه كنيد.

بررسي بودجه لازم براي شروع

هزينهٔ راه‌ اندازي ابزار فروشي جزو مواد مهمي به‌شمار مي‌رود كه نمي‌توان به‌صورت دقيق آن را مشخص كرد. ميزان سرمايهٔ لازم براي ابزار فروشي مي‌تواند به عوامل مختلفي بستگي داشته باشد به‌طور مثال، راه‌ اندازي يك مغازهٔ كوچك با راه‌ اندازي فروشگاه ابزار آلات بزرگ هزينه‌هاي متنفاوتي خواهد داشت. به‌طوركلي شما بايد هزينه‌هاي كسب جواز، خريد قفسه‌ها، ميز و صندلي، اجاره مغازه و خريد ابزار آلات را به‌عنوان هزينهٔ راه‌ اندازي ابزار فروشي در نظر بگيريد.

اخذ جواز براي راه‌ اندازي مغازه

گرفتن مجوز براي راه‌ اندازي ابزار فروشي از مراحل موردنياز در اين كسب‌وكار است كه حتماً بايد طي شود.

جمع‌بندي

ما در اين مطلب سعي داشتيم برخي نكات مهم و ضروري را براي راه‌ اندازي اين شغل بيان كنيم و شما را راهنمايي كنيم.

جهت معارفه ابزار مي توانيد به ابزار فروشي دنبال كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۶:۳۱ توسط:erweqw موضوع: