لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

چگونه با مطمئن ترين شيوه فروش كاندوم را انجام دهيم

آسان ترين و بااطمينان ترين راه خريد كاندوم را اين سايت براي شما هدوستان گرامي ايجاد كرده است به اين طريق كه براي خريد كاندم  برخلاف سايت هاي ديگر كه يك سردرگمي ايجاد ميكنند و قيمت هاي خريداري كاندوم مشخص نمي باشد وبراي پيدا كردن محصولات بايد سايت را زير و رو كرد اين سايت مستقيما محصولات وقيمت آن ها را نمايش مي دهد وهيچ سردرگمي براي شما ايجاد نمي كند  .

موضوع اين وب سايت  خريد كاندوم مي باشد.

مورد اول: تحريك بانو به وسيله ي بازي كردن با موهاي وي:


از نوك انگشتان سبابه و انگشت برزگ تر خود براي ماساژ دادن شقيقه‌هاي سر بانويتان بهره بجوييد.بعد بادستي موهايش را ماساژدهيد وبا دست ديگر اورا در آغوش بكشيد

دقت داشته باشيد كه اين عمل را ازروي احساس به همسرتان انجام دهيد.


ولطافتي كه ازآن در اين عمل بهره مي گيريد بيان گر دوست داشتن اوباشد مبادا رفتار يا گفتار عمد يا غير عمدي خود ذهن اورا به چيز ديگر مشغول كنيد و او گمان كند فقط يك ابزار بازي براي شماست شما بايد با رفتارتان اين حقيقت را بفهمانيد كه شمابراي او و اوبراي شماست .


اين روش را عموما خيلي از زوجين انجام مي دهند چراكه نشانه ي دوست داشتن است.


روش دوم: تحريك همسرتان با مكيدن اطراف گردن

اكثربانوهازماني زماني كه موهايشان را نوازش مي كنيد واز روي صورتشان كنار مي زنيد وبااحساس گردن آن هارا مي مكيد ومي بوسيد وبه آرامي گاز مي گيريد بسيار لذت مي برند واين عمل را خيلي دوست دارند واحساساتشان را برمي انگيزد.

توصيه مي شودبه هنگام عشقبازي با همسرتان ارتباط چشمي و كلامي را با او قطع نكنيد؛ بيان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه   به زن احساس محبوبيت و امنيت مي‌دهد. اين را بدانيد كه ارتباط چشمي بين دو نفر نيرومندترين

و موثرترين ارتباطات است كه پيامدش فعال شدن چرخه‌هاي ديگر بدن هر دو طرف است.


تحريك جنسي زن با بوسيدن و ليسيدن گونه‌ها

بوسيدن و ليس زدن گونه‌ها نقش بسيار مهمي در تحريك جنسي زنان دارند. همچنين گونه‌ها نشانگرهاي بسيار مناسبي براي تشخيص تحريك شدن زنان هستند كه غالبا با سرخ شدن گونه‌ها مي‌توانيد از تحريك شدن همسرتان با خبر شويد.


تحريك زنان با نوازش از پشت


قابل توصيف نيست وقتى كه شما او را به پهلو مي‌خوابانيد در حالي‌كه پشتش به طرف شما است و به نرمى بدنش را از بالا به پائين مي‌بوسيد و نوازش مي‌كنيد. در اين حركت مي‌توانيد انگشت خود را روي مهره‌ها بالا و پايين ببريد و كمر او را مالش دهيد. زنان عاشق اين حركت هستند.


ليسيدن و نوازش ران زن

چه او عريان باشد يا لباسي براي رابطه  جنسى پوشيده باشد، پاهايش را از هم باز كنيد و چند دقيقه با دست به نوازش داخل و خارج ران‌هايش بپردازيد.

نكته بسيار مهم: در طي مراحل پيش نوازي براي آن كه مرد بداند چه كار بايد بكند،
لازم است زن نيز مردش را كمك كند. زن با دادن بازخوردهاي روشن و واضح، مي‌تواند مرد را از وضعيت فعلي حالت روحي و جسمي‌اش آگاه سازد و در بهينه و سودمند كردن پيش نوازي كمك رساند. بازخورد‌هاي روشن و واضح زن، پلي براي تحريك شدن بيشتر توسط مرد است.


در حين پيش نوازي، زنان با گفتن جملات دلگرم كننده به همسرشان، مي‌توانند اين اطمينان را به آنان بدهند كه بدون نگراني و استرس از اين كه آيا تحريك شده است يا نه؟ آيا درست انجام مي‌دهم يا نه؟ آيا از اين نوع حركت خوشش مي‌آيد يا نه؟ و... به كارشان ادامه دهند.


آموزش ماساژ جنسي بدن زن قبل از نزديكي

 

نوازش پشت و روي زانوها

چه در حال معاشقه باشيد يا فقط شروع به نوازش كرده باشيد، قرار دادن زانوهايش روى شانه‌هايتان و مالش آنها راه خوبى براى تحريك احساسات اوست. در حالي‌كه او به پشت دراز كشيده است و يك پايش را بالا برده، آنرا در امتداد بدنتان قرار داده و


به سراغ قسمت پشت زانوها برويد. ببوسيد و به آرامى اين نواحى و اطرافش را بليسيد. (اگر روى شكم خوابيده است، كار شما راحت‌تر مي‌شود.) هر كدام از زانوها را با دستانتان نوازش كرده و سپس آنها را از سمتى به سمت ديگر ببوسيد.
هنگام بوسيدن زانوها با دست ساق پايش را بالا و پائين ببريد.

نكته: گاز نگيريد يا خيلى محكم نبوسيد؛ اين نواحى حساس هستند و صرفا در چنين قسمتهائى فقط نوازش كنيد.


نوازش و بوسيدن دست‌ها و مچ‌ها

روش‌هاي تحريك زن براي برقراري رابطه  جنسي - نوازش و بوسيدن دست‌ها و مچ‌ها

دست همسرتان را بگيريد به طورى كه كف دست‌ها به طرف بالا باشد و با هر دو شست به ملايمت كف دستش را نوازش كنيد ضمن اينكه بقيه انگشتانتان همزمان سمت ديگر دستش را نوازش مي‌كند. كم كم به سمت پائين پيشروى كنيد تا به مچ دست‌ها برسيد.


در حاليكه از وقايع روزانه‌اش مي‌پرسيد سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حركت دهيد. پس از چند دقيقه نوازش كردن، با لب‌ها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچ را بليسيد و به نرمى گاز بگيريد.


ليسيدن لاله گوش زنان

نرمه گوش را داخل دهانتان بگيريد و با مگيدن آن را تحريك كنيد. سپس سراغ قسمت بالائى گوش رفته و آرام با دندان گازش بگيريد. قبل از انجام هر كارى، با انگشتانتان به آرامى موهايش را از روى گوشش كنار بزنيد؛ سپس روى گردنش بسمت بالا نفس بكشيد تا به محل مذكور برسيد.


نوازش و بوسيدن شكم زنان

دور كمرش را با هر دو دست بگيريد و وقتى به اندازه كافى به شكمش نزديك شديد بوى عطرش را استنشاق كنيد. سپس شكمش را از يك سمت تا سمت ديگر ببوسيد و گه‌گاه با زبانتان آنرا ليس بزنيد.


نقش پاها در تحريك جنسي زن

هم به عنوان بخشى از عادات معاشقه و هم به قصد آرامش بخشيدن به زن، پس از يك روز سخت كاري، مالش پاها به طرز باور نكردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. كمى روغن ماساژ يا كرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بماليد تا گرم شود

و با مالش وسط كف پاهايش شروع كنيد. به آرامى به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه برويد. مراقب باشيد قلقلكش ندهيد.

موضوع اين وب سايت خريد اينترنتي كاندوم } مي باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۲۲:۴۸ توسط:erweqw موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :