لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

معرفي سايت منتو عرضه كننده خدمات مسافرتي ارزان

سايت منتو بزرگترين مرجع معرفي سفرهاي ارزان با شيوه اي كاملاحرفه اي در عرضه ي كاربران ايراني قرار گرفته است.
در سايت منتو  همه قصد مديرعاملان وكارمندان اين مسئله است كه بگرديم و عالي ترين و به صرفه ترين آپشن هاي مسافرت را براي شما دوستان فراهم كنيم.
عرضه هايي از قبيل سفرهاي خارجي , تورهاي درون كشور , بليط هاي پروازي و قطاري, محل هاي تاريخي و توريستي و ...
كمپاني ما مي گردد خدمات ارائه كنندگان اين نوع خدمات گردشگري كه پايين ترين هزينه ها را دراختياركاربران قرارمي دهند براي شما عزيزان بيابيم و در وب سايت قرارمي دهيم.
با اين اميد كه اگر زماني قصد يك گردش بيرون كشوري يا درون كشوري يا يك گشت شهري داشتيد آگاه باشيد اين وب سايت منتو است كه تنها با يك مراجعه هزينه هاي هنگفتي در مسافرت شما عزيزان صرفه جويي مي شود.
به جز اين نكته به شما عزيزان كمك مي كند دفعات سفرها و تفريحات شما هم وطنان بيشترگردد. و هميشه روحيه ي بهتري دارا باشيد.
پس شايد مي شود اين طورگفت كه به طورغيرمستقيم وب سايت منتو  حال شما هم وطنان را بهتر ميكند.
در زير توضيحي در مورد گردشگري ارائه مي دهيم.






در نيمه نخست سال ۱۳۹۱، استان‌هايي كه بيشترين گردشگر خارجي را داشته‌اند به ترتيب خراسان رضوي، ايلام، آذربايجان غربي، اردبيل، آذربايجان شرقي، تهران، خوزستان، گيلان، سيستان و بلوچستان و كردستان اعلام شدند. به نظر مي‌رسد دليل دوم شدن ايلام در اين مقاصد، ورود گردشگران عراقي از مرز ايلام به ايران است. همين قاعده براي سيستان و بلوچستان هم وجود دارد؛ گردشگران افغانستان و پاكستان از اين مسير به ايران مي‌آيند.[۱۱]
آمارگيري از گردشگران يكي از طرح‌هاي مركز آمار ايران است كه باهدف تهيه آمار و اطلاعات مربوط به سفرهاي گردشگري، براي بررسي‌هاي اقتصادي و تصميم‌گيري مديران و برنامه ريزان در حوزه گردشگري به‌صورت فصلي در سطح ايران، توسط مركز آمار ايران و با همكاري معاونت برنامه‌ريزي استانداري‌هاي كشور ايران به اجرا درمي‌آيد. مشهد، تهران، رشت، قم، ساري، بندرانزلي، شيراز، اصفهان ، كرمانشاه و چالوس با بيشترين تعداد سفر، ده شهرستان با بيشترين گردشگر پذير در كشور ايران در تابستان سال هزار و سيصد و نود و دو بوده‌اند. عمده سفرها در شهرستان‌هاي مشهد، تهران، قم، ساري، شيراز، اصفهان و چالوس از نوع سفرهاي با اقامت شبانه و عمده سفرها در شهرستان‌هاي رشت، قزوين و بندرانزلي از نوع سفرهاي بدون اقامت شبانه بوده است. شهرهاي مشهد، تهران، رشت، شيراز و قم ۵ شهري بوده‌اند كه بيشترين مقصد اصلي سفر را به خود اختصاص داده‌اند.

براي كسب اطلاعات بشتر به سايت منتو مراجعه كنيد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۳:۴۹ توسط:erweqw موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :