لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

فروش طرح هايسوله سازي بصورت اينترنتي

خريد مدل هايسوله سازي با قيمت مناسب

 

 

سوله سبك و قيمت ارزان

سوله به سازه‌هاي فلزي با سقف شيب‌دار گفته مي‌شودكه شكل‌هاي خاصي دارند.

اين نوع سازه اغلب به صورت سازه‌هاي شيب‌داري ساخته مي‌شود كه برحسب نوع كاربرد، ابعاد متفاوتي هم دارد و از آن براي ساخت ساختمان‌هاي صنعتي و كشاورزي مثل كارخانه‌ها، انبارها، آشيانه‌هاي هواپيما، تعميرگاه‌ها، سالن‌هاي ورزشي، پاركينگ‌ها، مرغداري‌ها، دامداري‌ها، فروشگاه‌ها و موارد ديگر استفاده مي‌شود.

تاريخچه ساخت سوله در جهان به سال‌ها پيش بازمي‌گردد و در كشور ايران نيز در حدود 75 سال پيش، سوله سازي براي ايجاد كارخانه‌هاي صنعتي و كارگاه‌هاي كاري با الگوبرداري از كشورهاي اروپايي انجام شد. امروزه شايد 100 ها هزار سوله در كشور ما براي انجام خدمات صنعتي و غيره ساخته‌شده است. در ايران غالباً ساخت سوله صنعتي و ساخت سالن‌هاي صنعتي از قطعاتي با ابعاد متغير انجام مي‌شود و هزينه ساخت سوله نيز با توجه به قيمت‌هاي روز مصالح آن تعيين مي‌شود.

سوله سبك در مقايسه با ساير سازه‌هاي مشابه خود وزن كمتري دارد، اين اختلاف وزن به دليل مصرف كمتر آهن در اين نوع سازه مي‌باشد. بنابراين قيمت سوله سبك تفاوت قابل توجهي با سازه‌هاي سنگين دارد. اما لازم است كه بدانيد اين سازه از مقاوت بالايي برخوردار مي‌باشد و مي‌تواند شرايط محيطي دشوار (بارش شديد باران و تگرگ، برف، وزش باد و طوفان، زلزله و …) را تحمل كند. در نتيجه سوله سبك استقامت بالايي دارد.

شايد بخواهيد سريعا بدانيد كه هزينه ساخت سوله سبك چقدر خواهد بود؟ اما از آنجا كه هر پروژه شرايط خاص خود را دارد و همچنين قيمت مواد اوليه به طور مداوم در حال تغيير هستند.
مجددا اشاره مي‌كنيم كه سوله سبك را نبايد سازه‌اي ضعيف و بي كيفيت دانست. سوله سبك سازه‌اي مدرن است كه در آن استفاده از فولاد بهينه سازي مي‌شود و به لحاظ مقاوت و كارايي با سوله‌هاي سنگين برابري مي‌كند.

يكي از مهمترين تجهيزات مورد نياز در سوله‌هاي صنعتي و انبارها، جرثقيل سقفي است. با توجه به نياز صنعت، تناژ جرثقيل سقفي مشخص مي‌شود. اين تناژ روي نحوه اجرا تاثير مي‌گذارد به اين ترتيب كه اگر صنعت موردنظر نيازمند جرثقيل سقفي با تناژ زير ۱۰ تن باشد، براي اجراي جرثقيل مي‌توان آن را به سازه اصلي متصل كرد. اما در شرايطي كه تناژ جرثقيل افزايش پيدا كرده و به بيش از ۱۵ الي ۲۰ تن مي‌رسد، لازم است تا براي افزايش ايمني، سازه مستقلي براي جرثقيل ساخته شود. در نتيجه نياز صنعت و تناژ جرثقيل مي‌تواند روي هزينه ساخت سوله موثر باشد.

البته نبايد اين چالش اصلي را فراموش كنيد كه هزينه ساخت سوله گاهي مي‌توانند عامل اصلي در سرعت روند اجراي طرح باشد. بنابراين بررسي كليه جوانب پيش از اجراي طرح و اقدام براي ساخت سوله، بسيار حائز اهميت خواهد بود. در همين راستا به عنوان كارفرما و صاحب كسب و كار، بايد با شركت سازنده‌اي همكاري داشته باشيد كه علاوه‌بر اينكه صرفه‌جويي در هزينه‌هاي شما براي آن‌ها دغدغه‌اي مهم محسوب مي‌ شود، بتوانند با كمترين هزينه بهترين نوع خدمات را به شما ارائه دهند.

 

براي دنبال كردن مي توانيد به قيمت سوله سازي رجوع كنيد .


برچسب: ساخت سوله، سوله سازي، ساخت سوله ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۷:۰۲ توسط:erweqw موضوع:

بازديد|مشاهده|دنبال كردن|هزينه|قيمت|} طرح هايآموزشتعميرات موبايل درتهران براحتي

دنبال كردن طرح هايمركزآموزش تعميرات موبايل بصورت آنلاين

چگونه عمر باتري تلفن همراه خود را افزايش دهيم

همانطور كه همه ما مي دانيم كه باتري قلب يك ابزار الكترونيكي است. بدون باتري، يك ابزار الكترونيكي كار نمي كند و همه ما وقتي خالي مي شود نااميد مي شويم! همه ما مي‌توانيم باتري را شارژ كنيم، اما چيزي كه نمي‌دانيم اين است كه چگونه باتري را طولاني‌مدت نگه داريم تا وسايل ارزشمند ما بدون مشكل كار كند و در نتيجه در زمان و هزينه ما صرفه‌جويي شود. اين مقاله باعث نمي شود شارژ باتري شما بيشتر بماند، فقط به شما ياد مي دهد كه چگونه عمر باتري تلفن همراه خود را افزايش دهيد، يعني عمر مفيد آن را افزايش دهيد. اگر مي خواهيد بدانيد چگونه شارژ را براي مدت طولاني تري حفظ كنيد، لطفاً بخوانيد چگونه شارژ باتري تلفن همراه خود را طولاني تر نگه داريد.

 


در زير به برخي از بايدها و نبايدها براي افزايش عمر باتري تلفن همراه اشاره شده است.

باتري خود را اغلب شارژ نكنيد: به جاي اينكه هر از چند گاهي شارژ كنيد، مطمئن شويد كه شارژر را فقط زماني به گوشي خود وصل كنيد كه نشانگر باتري نشان دهد 5 تا 10 درصد شارژ باقي مانده است. دليل اين امر اين است كه مدت زمان مشخصي از عمر باتري وجود دارد كه مي تواند حدود 400 تا 500 سيكل شارژ باشد (1 چرخه 0 تا 100 درصد شارژ است) به عنوان يك شارژ متوسط ​​و مكرر ممكن است باعث استفاده از اين گزينه شود.
قبل از تخليه كامل آن، آن را شارژ كنيد: مطمئن شويد كه هميشه اين نكته را مد نظر قرار دهيد كه قبل از اينكه باتري كاملاً خاموش شود، تلفن همراه خود را شارژ كنيد زيرا اين كار باعث كاهش عمر باتري مي شود. همانطور كه در بالا ذكر شد، هميشه زماني كه 5 تا 10 درصد شارژ در تلفن همراه باقي مانده است، شارژر را وصل كنيد. با اين كار عمر باتري خود را از 12 به 18 ماه افزايش مي دهيد.
گوشي خود را مستقيماً به شارژر خودرو وصل نكنيد: با اين كار ممكن است به نقطه شارژ، باتري يا كل گوشي آسيب جدي وارد كنيد، در عوض توصيه مي شود از مبدل براي شارژ گوشي خود استفاده كنيد.
سرويس‌هاي ناخواسته را ببنديد: برخي از سرويس‌ها يا برنامه‌هايي كه ضروري نيستند بايد خاموش شوند، مثلاً همگام‌سازي داده‌ها، GPS، بلوتوث، واي‌فاي، اعلان‌ها و غيره كه انرژي مصرف مي‌كنند و بدون استفاده از آن‌ها مي‌توان انجام داد، مطمئناً عمر باتري شما را افزايش مي‌دهد.
گوشي خود را در صورت عدم استفاده خاموش كنيد: در حين رانندگي يا قبل از خواب، بهتر است گوشي خود را خاموش كنيد يا مي توانيد نمايه “حالت هواپيما” را روشن كنيد.



 

بسيار مهم است كه به ياد داشته باشيد كه در حالت مكالمه انرژي بيشتري مصرف مي شود در حالي كه در حالت آماده به كار انرژي كمتري مصرف مي شود.

 

توجه: به غير از تمام نكات ذكر شده در بالا، همه آن برنامه ها و سرويس ها، به ويژه آنهايي كه آنلاين هستند، انرژي مصرف مي كنند، بنابراين توصيه مي شود در صورت عدم نياز آنها را ببنديد.

 

براي سرزدن مي توانيد به https://ir-repair.com/article/specialized-mobile-tablet-repair-training رجوع كنيد .


برچسب: آموزشگاه تعميرات موبايل،بهترين آموزشگاه تعميرات موبايل،آموزش تعميرات موبايل در تهران،آموزش تعميرات موبايل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۴:۳۱ توسط:erweqw موضوع:

دنبال كردن طرح هايگيوه با ضمانت

هزينه طرح هايگيوه زنانه براحتي

گيوه يكي از بهترين صنايع دستي مردم كردستان و كرمانشاه است. اين پاپوش بسيار زيبا و شكيل است و استفاده از آن موجب رفع كمر درد و پا درد خواهد شد. مزاياي استفاده از اين پاپوش موجب شده است تا محصولات ديگري از دل اين محصول توليد شود و توسط مردم مورد استفاده قرار بگيرد.

بافت و طرح دمپايي گيوه مردانه

توليد كنندگان گيوه از بافت و مدل گيوه استفاده كرده اند و دمپايي گيوه مردانه را نيز توليد كرده اند. دمپايي گيوه مردانه داراي رويه اي بسيار شبيه به گيوه مي باشد با اين تفاوت كه رويه آن در قسمت پشت پا بافته نشده است و پشت پا باز مي باشد كه بتوان به راحتي دمپايي را به پا كرد و يا از پاي در آورد. اين دمپايي محافظ پاي مردان است و رفت و آمد در منزل را براي آقايان راحت تر مي كند. به ويژه كمك مي كند كه پاي آقايان در اثر تماس طولاني مدت با سراميك و پاركت دچار خشكي و ترك خوردگي نشود. در دمپايي گيوه مردانه از رويه و زيره گيوه اصلي استفاده شده است و نوع و طرز اتصال زيره و رويه آن مانند گيوه مي باشد.

اين دمپايي از تمام مزايايي كه گيوه دارد برخوردار مي باشد. دمپايي گيوه مردانه موجب آزار نوك انگشتان پا نخواهد شد و به راه رفتن راحت و بدون فشار آقايان كمك مي كند. در راه رفتن با استفاده از دمپايي گيوه مردانه احساس راحتي خواهيد كرد و خستگي پاهاي شما نيز رفع خواهد شد.

آقايان مي توانند در تمامي مكان هايي كه از دمپايي استفاده مي كنند از دمپايي گيوه مردانه استفاده نمايند و موجب سهولت در راه رفتن خود شوند. اغلب دمپايي هاي گيوه مردانه به رنگ سفيد بافته مي شوند. اما اخيرا اين دمپايي در رنگ هاي ديگر توليد شده و وارد بازار شده است.

دمپايي گيوه مردانه از تعريق پاها و همچنين بوي نامطبوع حاصل از تعريق پاها جلوگيري مي كند و به سلامتي پوست كف و رويه پا كمك شاياني مي كند.

قيمت دمپايي گيوه مردانه

ممكن است قيمت نوع اصل دمپايي گيوه مردانه كمي گران به نظر برسد. اما بايد بدانيد با يك بار خريد اين دمپايي مي توانيد چند سال از آن استفاده نماييد. در واقع نوع اصل اين محصول بسيار مرغوب و با كيفيت بوده و از دوام بالايي برخوردار است. در برابر مزايا و دوامي كه دمپايي گيوه مردانه دارد قيمت آن بسيار مناسب در نظر گرفته شده است.

سخن پاياني

دمپايي هاي گيوه مردانه داراي سايز بندي هستند. شما مي توانيد دمپايي را متناسب با سايز پاي خود انتخاب كنيد و از راه رفتن با آن لذت ببريد. دمپايي گيوه مردانه رويه پا را به طور كامل مي پوشاند و محافظ بسيار خوبي براي رويه پا به حساب مي آيد. بافت رويه آن از الياف طبيعي صورت گرفته است و اجازه مي دهد كه هوا به داخل گيوه راه پيدا كند و پوست پا نيز در معرض هواي تازه قرار بگيرد.

زيره آن نيز بسيار نرم و انعطاف پذير است و موجب ايجاد مشكلاتي مانند كمر درد و پا درد نخواهد شد.

 

براي سرزدن مي توانيد به گيوه ارزان دنبال كنيد .


برچسب: خريد گيوه،خريد گيوه مردانه،خريد گيوه ارزان،گيوه ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۱:۲۹ توسط:erweqw موضوع:

بازديد|مشاهده|دنبال كردن|هزينه|قيمت|} انواعآموزشگاه تعميرات موبايل بصورت آنلاين

قيمت آموزش هايآموزشتعميرگاه موبايل با گارانتي

 

هنگام خريد تلفن همراه جديد، برندها و صدها مدل مختلف وجود دارد. اغلب اوقات انتخاب بهترين و مناسب ترين گوشي با توجه به علايق و علاقه هايمان بسيار گيج كننده مي شود. پارامترهاي مختلفي وجود دارد كه بايد قبل از شروع به بررسي آنها بپردازيد.

اگر نكات ساده ما را در حين خريد دنبال كنيد، در نهايت راضي و خوشحال خواهيد شد! بنابراين قبل از خريد گوشي، اين موارد اساسي را در نظر داشته باشيد.

 


اينها نكات اصلي هستند كه قبل از خريد گوشي جديد بايد به خاطر بسپاريد:
1. هزينه

مهم ترين عامل اين است كه بودجه و قيمتي را كه مي توانيد بدون حفاري بيش از حد جيب خود را تا آن حد افزايش دهيد، تعيين كنيد.


2. برند

اگر به برند خاصي مانند آيفون، سامسونگ يا سوني تمايل داريد، گزينه‌هاي شما تا حد زيادي در اينجا فهرست مي‌شوند.


3. مشخصات فني

ممكن است بخواهيد يك تلفن ساده و ساده فقط براي دريافت و برقراري تماس بخريد يا يك تلفن پر از ويژگي ها را انتخاب كنيد.

براي يك گوشي ساده هميشه به رابط خوب، صفحه نمايش شفاف، قابليت استفاده و اينكه آيا آنقدر قوي است كه حداقل يك يا دو سال دوام بياورد، توجه كنيد.

اگر در حال خريد گوشي هوشمند هستيد، ابتدا تمام مشخصات سيستم عامل (iOS، Symbian، Android، Windows، Tizen و غيره)، اندازه صفحه نمايش، دوربين (مگاپيكسل، زوم اپتيكال و غيره) را بدانيد.


4. ساير ويژگي ها

همچنين بايد ويژگي‌هاي اساسي مانند دريافت و انتقال صدا، بلندگو، راحتي در استفاده از صفحه كليد/صفحه كليد، بازي‌ها (براي افراد عجيب و غريب) را از ابتدا بررسي كنيد.


5. عملكرد

شما همچنين بايد به پيكربندي مانند كامپيوترهايي مانند سرعت پردازنده، رم و غيره توجه كنيد.


6. ذخيره سازي

گوشي بايد حافظه داخلي كافي داشته باشد تا بتوانيد فايل ها و مالتي مدياهاي مورد نياز خود را ذخيره كنيد.

همچنين پردازنده يا CPU بايد به اندازه كافي قوي باشد تا اطمينان حاصل شود كه دستگاه شما عملكرد خوبي دارد و آويزان يا يخ نمي‌زند.


7. باتري

هميشه مطمئن شويد كه تلفن داراي زمان مكالمه طولاني و زمان آماده به كار است. به سراغ تلفني برويد كه باتري آن حداقل 2000 ميلي آمپر ساعت باشد.

 

توجه: بهترين راه براي بررسي گوشي اين است كه از يك دوست يا همكار كه از همان مدلي استفاده مي‌كند كه قصد خريد آن را داريد بپرسيد و خودتان آن را با استفاده از ويژگي‌هايي كه بيشتر استفاده مي‌كنيد امتحان كنيد.

 

براي مشاهده مي توانيد به آموزش تعميرات تلفن همراه دنبال كنيد .


برچسب: آموزشگاه تعميرات موبايل،بهترين آموزشگاه تعميرات موبايل،آموزش تعميرات موبايل در تهران،آموزش تعميرات موبايل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۲۰ توسط:erweqw موضوع:

معارفه روش هاي نرخ seo با گارانتي

توضيح مدلهاي تعرفه سئو با قيمت مناسب


چه كسي مشاوره مي دهد ؟

محسن كريمي مدير لرنو وب

مدير عامل شركت داده پردازان ايفانت

مدير مجموعه سايتهاي منتو

مجري بيش از 100 پروژه سئو

داراي بيش از 9 سال تجربه در سئو

 

نظرات ديگران در مورد ما چيست ؟

گزينه موسسه پارسه : در طي اين سه سالي كه با شما كار ميكنيم مشورت هاي شما هميشه باعث پيشرفت ما شده است .

گزينه سايت سيويل دو: مشورت با شما تحول بزرگي دربرنامه هاي كاري ما ايجاد كرد .از شما سپاسگذاريم .

گزينه شركت جامكو : تخصصي ترين مشاوره ها نه تنها در سئو بلكه در ساير زمينه هاي آي تي را فقط از شما دريافت كرديم .

گزينه فوم جاجرود : با مشورت هاي شما توانستيم به صفحه اول گوگل در كلمات دلخواهمان برسيم .

 و ...

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

به سبب آشنايي مي توانيد به  انواع قرارداد سئو وارد شويد .

جهت معارفه click here برويد


برچسب: قيمت سئو،هزينه سئو،تعرفه سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۲:۰۲ توسط:erweqw موضوع:

فراگيري انواع موسسه آموزش توليد محتوا تضميني

معارفه روش هاي كلاس آموزش توليد محتوا بصورت غيرحضوري

 

دنياي محتوا آنقدر گسترده است كه از هركسي بپرسيد توليد محتوا چيست تعريف خودش را مي‌گويد. بعضي وقت‌ها اين تعاريف به اندازه‌اي مبهم هستند كه آدم گيج مي‌شود.

با در نظر گرفتن اين نكته مي‌رويم دنبال يك جواب ساده و قابل درك.

محتوا همان چيزي است كه هر روز با آن سر و كار داريم.

محتوا پست‌هاي اينستاگرامي است كه ما را مي‌خنداند يا به فكر فرو مي‌برد، مقالۀ وبسايت‌ها است كه از آنها چيزهايي ياد مي‌گيريم، پادكست كه موقع برگشت از دانشگاه در تاكسي گوش مي‌دهيم، ويديو در آپارات يا يوتيوب كه تماشا مي‌كنيم، كتاب‌هاي الكترونيك يا هر چيز مشابه ديگري است كه در دنياي ديجيتال مي‌بينيم، مي‌شنويم يا مي‌خوانيم.

خب حالا اگر بخواهيم يك تعريف جامع براي محتوا بدون مثال زدن از انواع محتوا بنويسيم مي‌رسيم به اين تعريف:

هر چيزي كه براي انسان قابل درك است و به طور كلي در بستر كانال‌هاي ديجيتال يا غير ديجيتال قابل انتشار هستند محتوا مي‌گويند.

پس در جواب توليد محتوا چيست مي‌توانيم بگوييم:

توليد محتوا يعني خلق هرچيز قابل درك و انتشار براي انسان‌ها در راستاي اهداف بازاريابي.

توليد محتوا در طي اين چند سال پيشرفت خوبي داشته يعني افراد بيشتري دست به توليد محتوا يا آموزش محتوا نويسي كرده اند ولي آيا تمامي اين آموزش ها درست و شمارا تبديل به يك محتوا نويس كرده.

آموزشگاه لرنووب با همكاري شركت داده پردازان ايفانت اقدام به برگزاري دوره هاي محتوا نويسي با اساتيد حرفه اي و با فيدبك صد در صدي كرده.

 

 آموزشگاه توليد محتوا

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در زمينه توليد محتوا در كشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت و منجر به درآمد بالا شود؟

اصلا استراتژيست هاي محتوا مي آيند اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

آيا هزينه با توجه به شرايط حال حاضر جامعه دوره ها بالاست ؟

خير , اين كارگاه سه ماه پشتيباني پس از دوره دارد . اين كارگاه به صورت كاملا تخصصي و كاربردي به صورت يك دوره اي است كه با ارائه تجربيات شما را داراي مهارت هاي حرفه اي در محتوا نويسي مي كند كه مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي براي شما به ارمغان آورد با يك حساب كتاب ساده مي توان فهميد هزينه كارگاه چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت كار و با اين دانشي كه يادگرفته ايد مي توانيد صدها برابر اين هزينه را بدست آوريد .

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

جهت معرفي مي توانيد به  آموزشگاه توليد محتوا وارد شويد .

جهت آشنايي اينجا را كليك كنيد مراجعه كنيد


برچسب: آموزش محتوا نويسي، آموزش توليد محتوا، توليد محتوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۶:۴۵ توسط:erweqw موضوع:

شناخت تركيب هاي كلاس آموزش توليد محتوا براحتي

معرفي روش هاي كلاس آموزش توليد محتوا با ضمانت

 

دنياي محتوا آنقدر گسترده است كه از هركسي بپرسيد توليد محتوا چيست تعريف خودش را مي‌گويد. بعضي وقت‌ها اين تعاريف به اندازه‌اي مبهم هستند كه آدم گيج مي‌شود.

با در نظر گرفتن اين نكته مي‌رويم دنبال يك جواب ساده و قابل درك.

محتوا همان چيزي است كه هر روز با آن سر و كار داريم.

محتوا پست‌هاي اينستاگرامي است كه ما را مي‌خنداند يا به فكر فرو مي‌برد، مقالۀ وبسايت‌ها است كه از آنها چيزهايي ياد مي‌گيريم، پادكست كه موقع برگشت از دانشگاه در تاكسي گوش مي‌دهيم، ويديو در آپارات يا يوتيوب كه تماشا مي‌كنيم، كتاب‌هاي الكترونيك يا هر چيز مشابه ديگري است كه در دنياي ديجيتال مي‌بينيم، مي‌شنويم يا مي‌خوانيم.

خب حالا اگر بخواهيم يك تعريف جامع براي محتوا بدون مثال زدن از انواع محتوا بنويسيم مي‌رسيم به اين تعريف:

هر چيزي كه براي انسان قابل درك است و به طور كلي در بستر كانال‌هاي ديجيتال يا غير ديجيتال قابل انتشار هستند محتوا مي‌گويند.

پس در جواب توليد محتوا چيست مي‌توانيم بگوييم:

توليد محتوا يعني خلق هرچيز قابل درك و انتشار براي انسان‌ها در راستاي اهداف بازاريابي.

توليد محتوا در طي اين چند سال پيشرفت خوبي داشته يعني افراد بيشتري دست به توليد محتوا يا آموزش محتوا نويسي كرده اند ولي آيا تمامي اين آموزش ها درست و شمارا تبديل به يك محتوا نويس كرده.

آموزشگاه لرنووب با همكاري شركت داده پردازان ايفانت اقدام به برگزاري دوره هاي محتوا نويسي با اساتيد حرفه اي و با فيدبك صد در صدي كرده.

 

 آموزشگاه توليد محتوا

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در زمينه توليد محتوا در كشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت و منجر به درآمد بالا شود؟

اصلا استراتژيست هاي محتوا مي آيند اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

آيا هزينه با توجه به شرايط حال حاضر جامعه دوره ها بالاست ؟

خير , اين كارگاه سه ماه پشتيباني پس از دوره دارد . اين كارگاه به صورت كاملا تخصصي و كاربردي به صورت يك دوره اي است كه با ارائه تجربيات شما را داراي مهارت هاي حرفه اي در محتوا نويسي مي كند كه مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي براي شما به ارمغان آورد با يك حساب كتاب ساده مي توان فهميد هزينه كارگاه چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت كار و با اين دانشي كه يادگرفته ايد مي توانيد صدها برابر اين هزينه را بدست آوريد .

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

جهت شناخت مي توانيد به  كلاس توليد محتوا مراجعه كنيد .

جهت معارفه آموزش توليد محتوا وارد شويد


برچسب: آموزش محتوا نويسي، آموزش توليد محتوا، توليد محتوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۷:۰۳ توسط:erweqw موضوع:

آشنايي بهترين فروشگاه خريد تشك با ضمانت

معرفي بروزترين مجموعه خريد تشك با قيمت مناسب

 

عزيزان گرامي ، فروشگاه تشك  ابر خواب  با چندين سال سابقه در زمينه فروش تشك هاي مناسب و  استاندارد بهترين انتخاب براي خريد تشك ارزان  و استاندارد .

ويژگي‌هاي يك تشك خوب

با توجه به اينكه خواب خوب و مفيد در زندگي هر فرد، از اهميت ويژه‌اي دارد، گذشته از عوامل رواني، يكي از عوامل موثري كه در خوابي خوب و آرام موثر است انتخاب تشك مناسب مي‌باشد. اهميت اين مسئله به قدري است كه افراد، براي پيشگيري از ابتلا به بيماري‌هاي استخواني از پزشكان متخصص مشاوره مي‌گيرند.

راهنماي خريد تشك خوب و مناسب

لذت بردن از يك خواب راحت و آرام، يكي از معيار‌هاي سلامت جسم و روان است. در تحقيقات به عمل آمده توسط پزشكان، ميزان خواب استاندارد براي يك فرد بالغ، حدود ۷ ساعت در شبانه روز مي‌باشد. با يك حساب سر انگشتي مي‌توان گفت كه اين ميزان از خواب، تقريبا مساوي با يك سوم از عمر يك انسان است. قطعا حس بدي خواهيد داشت اگر اين ميزان از عمر خود را در بستري سخت و ناراحت سپري كنيد. ما در اين راهنماي خريد تشك قصد داريم ابتدا به بررسي ويژگي‌هاي يك تشك خوب و سپس به معرفي انواع و كاربرد هريك از آن‌ها بپردازيم.


براي خريد يك تشك مناسب بايد به برخي از پارامترها توجه ويژه نماييد. اولين نكته‌اي كه مي‌توان به آن اشاره كرد اندازه تشك است. در سايزبندي و انداره تشك‌ها، تنها ميزان عرض تشك‌ها متغير مي‌باشد و طول آن در تمامي تشك‌ها ۲ متر است. اين اندازه براي اغلب افراد مناسب مي‌باشد و تنها عده قليلي از افراد، داراي قد بيش از ۲ متر هستند كه اين افراد مي‌بايست تشك خود را به شكل سفارشي تهيه نمايند. در اينجا ما اندازه تشك‌هاي مختلف را به شما معرفي مي‌كنيم.

فروشگاه تشك ابر خواب ، خواب خوبي را براي شما آرزومند است .

به سبب معارفه مي توانيد به  خريد تشك ارزان وارد شويد .

به سبب فراگيري

ابر خواب 

وارد شويد


برچسب: تشك، خريد تشك، فروش تشك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۴۲ توسط:erweqw موضوع:

انتخاب خفن ترين گروه فروش تشك بصورت اينترنتي

معرفي بهترين مجموعه خريد تشك براحتي

 

 

عزيزان گرامي ، فروشگاه تشك  ابر خواب  با چندين سال سابقه در زمينه فروش تشك هاي مناسب و  استاندارد بهترين انتخاب براي خريد تشك ارزان  و استاندارد .

تشك طبي

امروزه شايع شدن بيماري‌هايي مانند كمر درد و پادرد سبب شده تا اغلب افراد به تشك طبي روي بياورند. تشك‌هاي طبي سفت بوده و عده‌اي بر اين باورند كه سفت بودن تشك، به پيشگيري يا درمان كمر درد كمك مي‌كند كه اين مسئله از نظر علمي ثابت نشده است. تشك‌ طبي از جنس يونوليت مي‌باشد و همانند تشك‌هاي بيمارستاني، سفت و سبك است. البته برخي از توليدكنندگان اين تشك‌ها را از جنس اسفنج مي‌سازند و بديهي است جنس اسفنجي تشك‌هاي طبي از بقيه جنس‌ها از كيفيت بالاتري برخوردار مي‌باشد.


تشك فنري

در اين بخش از راهنماي خريد تشك خوب اطلاعاتي راجع به تشك‌هاي فنري ارائه مي‌كنيم. از بين انواع تشك‌هاي مختلف، تشك فنري، پرطرفدارترين و پرمصرف‌ترين نوع آن‌ها مي‌باشد. همانطور كه از نام تشك فنري پيداست در ساخت آن از فنر‌هايي به ضخامت دو سانتي متر استفاده مي‌كنند. يكي از مهم‌ترين محاسن انتخاب تشك‌هاي فنري اين است كه هر فرد با هر ميزان درآمد، قدرت انتخاب فراواني دارد. تشك فنري از نظر شكل به كارگيري فنر‌ها به دو نوع منفصل و متصل تقسيم مي‌شود.


تشك‌ با فنر‌هاي منفصل (Pocket Spring)

اگر درجستجوي تشكي هستيد كه بدون ايجاد صدا و لرزش، خوابي آرام را تجربه كنيد، پيشنهاد توكامگ به شما تشك‌ با فنر منفصل است. استفاده از فنر‌هاي منفصل سبب مي‌شود تا فنر‌ها، جدا جدا حركت كرده و انعطاف‌پذيري آنها افزايش يابد. در اين حالت، با فشار نقاط مختلف بدن در هنگام غلتيدن، تشك نيز با بدن مطابقت پيدا مي‌كند. ساختار داخلي تشك‌هاي پاكتي به اين شكل است كه هريك از فنر‌ها را به صورت مستقل در داخل يك پاكت قرار مي‌دهند و در كنار يكديگر مي‌چينند.


تعداد فنر‌هاي به كار رفته در يك تشك حداقل ۶۰۰ و حداكثر ۲۰۰۰ پاكت است. بديهي است هرچه تعداد پاكت‌هاي فنري بيشتر باشد راحتي آن نيز به نسبت بيشتر خواهد بود و به همين نسبت قيمت آن نيز بالاتر مي‌رود. البته نكته مهمي كه بهتر است مد نظر قرار دهيد اين است كه كيفيت تشك‌هاي‌ فنري منفصل حتي با حداقل تعداد، با تشك‌هاي فنري متصل قابل مقايسه نيست. برخي توليدكنندگان از طريق به كارگيري فنر‌هاي كوچك، فنر‌هاي معلق يا با استفاده از فنربندي‌‌هاي دو لايه تعداد فنر‌ها را افزايش مي‌دهند. اگر هنگام خريد با اين مورد مواجه شديد بهتر است كمي درباره نحوه ساخت فنر‌ها تحقيق كنيد.


تشك با فنر‌هاي متصل (Bonell)

در اين قسمت از راهنماي خريد يك تشك مناسب براي خوابي آرام، به معرفي يكي از قديمي‌ترين و پرمصرف‌ترين تشك‌هاي فنري مي‌پردازيم در تشك‌هاي با فنرهاي متصل يا بونل، از فنر‌هاي كربني استفاده مي‌كنند و آن‌ها را به شكل يك ساختمان بهم پيوسته در مي‌آورند و با استفاده از يك سيم مسي محكم براي حفظ شكل آن‌ها را تقويت مي‌كنند. اغلب كساني كه از تشك‌هاي فنر متصل استفاده مي‌كنند از سه ويژگي اين تشك‌ها ناراضي هستند اول به دليل اينكه در اين تشك‌ها از كفپوش‌هاي كمي استفاده مي‌شود. دوم اينكه در ساختار اين تشك‌ها همه اجزاء بهم گره خورده‌ و با ايجاد يك حركت در يك طرف تشك، مي‌توانيد تاثير آن را در طرف ديگر حس كنيد. سوم اينكه وقتي دو نفر كه روي اين تشك‌ها خوابيده‌اند به هم نزديك مي‌شوند وسط تشك مانند يك گودال فرو مي‌رود. توكامگ به شما پيشنهاد مي‌كند اگر براي انتخاب يك تشك مناسب، مشكل مالي نداريد سعي كنيد از خريد تشك‌هاي فنر متصل اجتناب كنيد.

فروشگاه تشك ابر خواب ، خواب خوبي را براي شما آرزومند است .

به سبب شناخت مي توانيد به  قيمت تشك  رجوع كنيد .

براي معارفه https://www.namasha.com/v/PNiS4ilZ وارد شويد


برچسب: تشك، خريد تشك، فروش تشك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۳:۳۰ توسط:erweqw موضوع:

آشنايي متد هاي كلاس آموزش طراحي سايتبا گارانتي

شناخت متد هاي موسسه آموزش طراحي سايتبصورت اينترنتي

 

هموطنان گرامي ، دوره هاي تخصصي و كاربردي طراحي سايت با همت آموزشگاه طراحي سايت لرنو وب و شركت داده پردازان ايفانت برگزار ميگردد.

آموزش طراحي سايت - دوره آموزش طراحي سايت

مدت هاست كه دوره هاي طراحي سايت در ايران به صورت تئوري و يا به گونه اي برگزار ميگردند كه در پايان دوره معمولا شما به يك طراح سايت تبديل نشده و نميتوانيد به صورت عملي وارد بازار كار شويد.

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در كشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت ؟

اصلا طراح سايت ها مي آيند اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

بنابراين ما تصميم گرفتيم در جهت رفع اين مشكلات يك دوره كاملا كاربردي برگزار كنيم . اين بار شركت داده پردازان ايفانت با برند لرنو وب كه از قديمي هاي طراحي سايت و سئوي ايران است با همكاري شركت داده پردازان ايفانت اقدام به ارائه كلاس هاي آموزشي طراحي سايت با كاربردي ترين تكنيك هاي روز كرده است.

اين دوره هاي طراحي سايت بصورت خصوصي برگزار مي گردند .

دوره ها بصورت خصوصي و كلاس هاي يك نفره يا نهايتا دو نفره برگزار مي گردد . به همين دليل آموزش براي خود شما اختصاصي مي شود و كيفيت كلاس ها بسيار بالاست .

چون كلاس ها خصوصي است اگر شركت و يا پروژه اي داشته باشيد آموزش ها بر اساس شركت و يا پروژه خودتان آموزش داده مي شود تا بالاترين بازدهي را داشته باشد .


مدرك دوره پس از گذراندن دوره در صورت درخواست اعطا ميگردد.

آيا هزينه دوره ها بالاست ؟

خير , اين دوره كه مجموعا 20 روز زمان مي برد و سه ماه هم پشتيباني پس از دوره دارد يك دوره اي است كه براي شما خصوصي ارائه مي شود و با ارائه تجربيات شما را داراي مهارت هاي حرفه اي در طراحي سايت مي كند كه مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي براي شما به ارمغان آورد با يك حساب كتاب ساده مي توان فهميد هزينه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت كار با اين دانشي كه يادگرفته ايد مي توانيد صدها برابر اين هزينه را بدست آوريد .
آموزش ويدئويي
 
 
پشتيباني و مزايا



اين دوره داراي پشتيباني مي باشند كه معمولا در ايران همچين چيزي ارائه نميشود . و اين ويژگي اين دوره ها را با ساير دوره هاي آموزشي متمايز مي كند.

بسياري از افرادي كه تمايل به راه اندازي سايت خودشون دارن در اولين لحظاتي كه گفتگو رو شروع ميكنن ميگن ما يك سايت ساده ميخوايم. در اين مقاله قصد داريم درباره اين مسئله صحبت كنيم كه سايت ساده چي هست ، چطوري طراحي ميشه ، آيا ميشه بعدها امكانات اون رو افزايش داد يا خير . با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد.

سايت ها از نظر نوع طراحي به دو بخش استاتيك (ايستا) و دايناميك تقسيم بندي ميشن . سايت استاتيك با استفاده از HTML و CSS و ... ساخته ميشه اما فاقد بخش مديريت هست و شما براي اينكه يك قسمت از سايت رو بعدا ويرايش كنين ، بايد كدهاي سايت رو تغيير بدين . اين نوع طراحي امروزه بيشتر در حد پروژه هاي دانشجويي مورد استفاده قرار ميگيره و خيلي خيلي كم پيش بياد كه يك مشتري از شما چنين سايت رو تقاضا كنه.

دسته دوم كه سايت هاي دايناميك گفته ميشن ، داراي بخش مديريت بوده و شما ميتونين با استفاده از امكانات بخش مديريت سايت رو ويرايش كنين. مسئله اصلي اينجاست كه بسياري از مواقع كاربر در ابتداي صحبت هاش ميگه من يك سايت ساده ميخوام و بعد ميگه مثلا : كه يه سري محصول داريم بخرن !

يعني درواقع سايت فروشگاهي ميخواد اما اولين جمله رو با استفاده از كلمه ساده شروع ميكنه . قيمت طراحي سايت بر اساس جزئياتي كه مشتري بخواد خيلي تغيير ميكنه و بارها پيش اومده كه مشتري خواسته هايي روي سايت داره كه از نظر خودش سادس اما پياده سازي اون بسيار سخت هست. البته موارد برعكس هم وجود داره كه مشتري ممكنه چيزايي بخواد كه از نظر خودش خيلي سخت هست اما در عمل پياده سازي اين موارد كار سختي نيست.

سايت ساده از نظر ما به سايتي گفته ميشه كه در اون شما بتونين عكس ، فيلم ، آدرس ، شماره و توضيحاتي از شركتتون و محصولاتتون ارائه بدين اما مواردي مثل خريد و فروش و ... داخل سايت وجود نداشته باشه. زماني كه شما نياز به فروش آنلاين دارين ، ديگه سايت شما ساده تلقي نخواهد شد.

گاها ممكنه شما به يك فروشگاه با امكانات كم نياز داشته باشين يا حتي فقط به يك سيستم ثبت سفارش كه پياده سازي اين موارد هزينه خيلي كمتري نسبت به يك فروشگاه كامل با امكانات متعدد داره اما در چنين شرايطي سايت شما ديگه يك سايت ساده مطلق تلقي نخواهد شد بلكه ميتونين بگين يك سايت فروشگاه با سيستم فروش ساده ميخوام.

بازهم تاكيد ميكنيم كه قيمت طراحي يك سايت بر اساس جزئياتي كه شما ميخواين ميتونه بسيار كم يا زياد بشه پس بايد بدونين كه بعضي از موارد درخواستي شما براي پياده سازي ممكنه خيلي سخت و پيچيده باشه ، بعضي موارد كه از نظر خودتون سخت هست و خاص ممكنه از لحاظ پياده سازي ساده باشه پس نهايتا اون چيزي كه از نظر شما ساده تلقي ميشه ، ممكنه اصلا و ابدا ساده نباشه.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

به سبب آشنايي مي توانيد به  آموزشگاه طراحي سايت  برويد .

براي يادگيري https://labraseo.wordpress.com/2020/12/05/آموزشگاه-طراحي-سايت-لرنووب برويد


برچسب: آموزش طراحي سايت، طراحي وب سايت، طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۸:۴۲ توسط:erweqw موضوع: