لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

خريد شاسي كولر آسيا الكتريك برند كريستال سفيد طلايي از شركت good4p

خريد اينترنتي كليد كولر آسيا الكتريك مدل كريستال سفيد طلايي در سايت گودفورپي

آسيا الكتريك
شركت آسيا الكتريك در سال 1359 استارت خود را زد قسمت هاي مختلف مجموعه عبارت است از: طراحي ،قالبسازي،تزريق پلاستيك ،توليد قطعات فلزي و سالن مونتاژ است.از مزاياي اين مجموعه اين است كه صفر تا صد مراحل توليد كليد و پريز در خود مجموعه صورت مي گيرد.صاحبان اين برند توانسته اند گواهينامه هاي مختلف كيفي را كسب نمايند.آسيا الكتريك جزء با سابقه ترين برندهاي ايران است.

جهت معرفي ابزار مي توانيد به ويدئوي آموزشي وارد شويد

ساختمان كليد و پريز ساده است اما انتخاب كليد و پريز تاثير به سزايي در زيبايي ساختمان دارد.
كليد و پريز از نظر نحوه نصب به دو دسته ي تو كار و روكار تقسيم مي شود.
از نظر كارايي كليد و پريز ها انواع مختلفي دارند مثل پريز تلفن،كليد تك پل ،كليد دو پل،كليد زنگ،كليد كولر و پريز آنتن و ...
از نظر فناوري و مدل هم كليدها انواع مختلفي دارند از كليدهاي قديمي كلاسيك گرفته تا كليد هاي لمسي و هوشمند.
پريز هاي مدل كريستال آسيا الكتريك با طراحي زيبا و چشم نواز و با استفاده از مواد اوليه با كيفيت توليد شده و ايمن و محكم مي باشند مكانيزم و قاب در اين پريزها به صورت .جداگانه نيست مهم ترين ويژگي اين مدل پريز جلوگيري از خطر برق گرفتگي به دليل طراحي خاصش است






جهت معرفي ابزار مي توانيد به اينجا  رجوع كنيد

 


برچسب: كليد كولر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۸:۲۰ توسط:erweqw موضوع:

خريد اينترنتي چرخ فرقون ابعاد رينگ 8 اينچ پهنا سه و نيم گلريز ايران ياسا 8*3.5 در فروشگاه good4p

خريد آنلاين تاير فرغون سايز رينگ 8 اينچ پهنا سه و نيم گلريز ايران ياسا 8*3.5  در سايت گودفورپي

آشنايي با لاستيك ( تاير ) فرغون
 در امور ساختماني و ساخت و ساز، براي حمل بسياري از مصالح ساختماني يقيناً فرغون نقش مهمي را ايفا خواهد كرد. فرغون يك وسيله حمل بار است كه از يك چرخ و يك صفحه براي قرار دادن بار تشكيل شده است. اين وسيله معمولاً از فلز، چوب و يا پلاستيك ساخته شده است. فرغون براي حمل مواد و بارهاي سنگين مانند خاك، شن، سيمان، بلوك هاي ساختماني و غيره استفاده مي شود. فرغون به دليل طراحي مناسب خود، بارهاي سنگين را به راحتي حمل مي كند و از ايجاد فشار بر روي بدن كاربر جلوگيري مي كند. استفاده از فرغون در صنايع و ساختمان رايج است و اين وسيله به عنوان يك ابزار مفيد و كم هزينه براي حمل بارها شناخته شده است.

اما براي استفاده مطلوب از اين وسيله بايد در نظر داشت كه لاستيك فرغون و انتخاب مناسب آن اهميت بسيار بالايي دارد. لاستيك فرغون يكي از مهمترين اجزاي اين وسيله حمل بار است. اين لاستيك معمولاً از جنس لاستيك سخت و مقاوم ساخته شده است و در برابر ضربه، سايش و ساير خطرات پايدار است. لاستيك فرغون بايد قابليت تحمل وزن بارها را داشته باشد و به طور معمول داراي طرح هاي پايه اي شبيه به طرح هاي لاستيك هاي خودرويي است.  لاستيك فرغون بايد قابليت تعويض داشته باشد تا در صورت صدمه به لاستيك، كاربر بتواند آن را تعويض كند. در حالت عادي، لاستيك چرخ دستي بايد هميشه پر باد باشد تا بهترين عملكرد را داشته باشد. تاير فرقون معمولاً در ابعاد 6 اينچ و 8 اينچ توليد مي شود و بايد به اندازه صحيح براي فرغون مورد استفاده انتخاب شود. همچنين، لاستيك فرغون بايد با دقت و با استفاده از مواد با كيفيت توليد شود تا طول عمر آن بالا برود و كاربران بتوانند بهترين استفاده را از چرخ فرغون خود ببرند. با توجه به توضيحات داده شده:

    تاير فرغون بايد از جنس لاستيك سخت و مقاوم باشد
    بايد قابليت تحمل وزن بارها را داشته باشد
    داراي طرح هاي پايه اي شبيه به طرح هاي لاستيك هاي خودرويي باشد
    بايد قابليت تعويض داشته باشد
    هميشه بايد پر باد باشد تا بهترين عملكرد را داشته باشد
    بايد با دقت و با استفاده از مواد با كيفيت توليد شود




به سبب معارفه ابزار مي توانيد به ويدئوي آموزشي وارد شويد


نحوه تهيه و خريد لاستيك فرغون:

براي خريد تاير فرقون بايد قبل از خريد ابتدا بررسي شود كه رينگ فرغون چه سايزي است. سپس پهناي مناسب با محيط كاري را بررسي كرد و اينكه رينگ مورد نظر ميتواند ميزبان پهناي لاستيك باشد يا خير. بسته به شرايط كاري، تعداد لايه هاي لاستيك مشخص ميشود. هر چه كار سنگين تر تعداد لايه ها بيشتر.با توجه به اينكه اغلب تاير هاي فرغون تيوب تايپ ( تيوب خور ) هستند لذا بعد از انتخاب يك تاير تيوب خور بايد به گل آن نيز نگاه كرد. شركت ايران ياسا داراي تنوع بالايي در گل روي لاستيك است كه ميتوان در تصوير فوق مشاهده نمود. متداول ترين گل ( آج )، گل ريز  و گل درشت 6 لايه ميباشد.
موارد حائز اهميت در انتخاب لاستيك فرغون:

    ابعاد رينگ
    پهنا
    تعداد لايه
    تيوب تايپ يا تيوبلس بودن
    نوع گل
    درصد خلوص تاير
    شركت و كشورهاي توليد كننده





درباره ايران ياسا:
 

شركت ايران ياسا تاير و رابر (سهام عام) افتخار مي كند به پشتوانه نيم قرن تجربه در صنعت تاير، به عنوان اولين توليد كننده انواع تاير و تيوب موتورسيكلت، دوچرخه اي، اسكوتري، كشاورزي و انواع شيلنگ آب و گاز همواره به دنبال ارتقاء كيفيت و توليد محصولات متنوع و متناسب با نياز بازار و مشتريان بوده است. اين شركت از ابتداي بهره‌برداري تاكنون با شناسائي بازارهاي صادراتي، بخشي از محصولات خود را به صادرات اختصاص داده است به نحوي كه در حال حاضر علاوه بر بازار داخل كشور، محصولات شركت به ساير كشورها از جمله پاكستان، افغانستان، عراق، يمن، نيجريه، تركيه و تركمنستان صادر مي گردد.  ايران ياسا با اتكا به كـيفيت بالاي محصولات توليدي خود، دوره ضـمانت 3 و 2 سـاله را به ترتيب جهت محصولات تاير و تيوب براي مصرف كنندگان به ارمغان آورده است، كه خدمات ارائه شده در دوره ضـمانت از طريق سـيستم خـدمات پس از فـروش ايران ياسـا در سراسر كشور قابل دسترس مي باشد.
كشور سازنده
ايران
گارانتي
گارانتي: 36 ماهه - گارانتي: 36 ماهه - هر تاير نو توليد شركت ايران ياسا كه بيشتر از 36 ماه از تاريخ خريد (درصورت ارائه رسيد خريد داراي مهر و امضاء از طرف نماينده ) و يا بيشتر از 36 ماه از تاريخ توليد (درصورت عدم ارائه رسيد خريد) آن نگذشته باشد و در شرايطي غير از موارد عنوان شده در بخش “مواردي كه شامل ضمانت نمي باشند” غير قابل استفاده باشد از سوي شركت ايران ياسا تعويض خواهد شد . مواردي كه شامل ضمانت نمي باشد 1. تايرهايي كه عمق آج رويه آن ها بر اثر سائيدگي كمتر از 0.8 ميليمتر شده است. 2. تايرهايي كه به دليل نوع موتورسواري غير استاندارد، بصورت غيريكنواخت در قسمت هايي عمق آج رويه آن ها بر اثر سائيدگي كمتر از 0.8 ميليمتر شده است. 3. تايرهاي استفاده شده در مسابقات، رقابت هاي ديگر ويا استفاده شده در سرعت هايي بيشتر از محدوده قانوني درنظر گرفته شده براي تاير



. 4. تايرهاي نوع بزرگراهي يا جاده اي كه در جاده هاي خاكي و غير آسفالت مورد استفاده قرار گرفته باشد ويا هر گونه مصرفي كه توسط توليد كننده موتورسيكلت توصيه نشده باشد . 5. تايرهاي مورد استفاده در موتورسيكلت هايي كه به عنوان كشنده مورد استفاده قرار مي گيرند . 6. استفاده از تايرهاي تيوبلس (Tubeless) در رينگ هاي نيازمند به تيوب. 7. عدم استفاده از تيوب براي تايرهاي علامت گذاري شده با عبارت نيازمند تيوب “Tube Type” . 8. تايرهاي استفاده شده با تيوب هاي مستعمل، آسيب ديده يا سايز نادرست. توجه : براي ايمني بيشتر ضروريست تا در هنگام تعويض تاير هاي نوع تيوب تايپ ، تيوب نيز تعويض گردد . 9. تايرهايي تعميري و يا تايرهايي كه در بخش هايي از آن تغييراتي صورت گرفته باشد. 10. تايرهايي كه درون آن ها با هر نوع موادي به جزء هوا پرشده باشد. اين موارد شامل مواد تزريق شده توسط بالانس كننده هاي خشك/ مايع يا درزگيرها و يا هر ماده اي كه بعنوان پركننده در داخل تاير استفاده گردد. 11. تايرهايي كه بوسيله انواع خرابي خطرناك جاده اي از قبيل پارگي، پنچري، بريدگي يا به علت بوجود آمدن اشكال در موتورسيكلت ، آتش سوزي، تماس با مواد خورنده ، سواري در حالت پنچري ، بالانس نامناسب ، نقص در سيستم تعليق ، تنظيم باد نامناسب، اعمال بار بيش از حد ، نصب نامناسب تاير روي رينگ يا نصب تاير بوسيله تايليور؛ يا بر اثر چرخش در گِل، برف، شن، يخ يا حين بالانس نمودن موتورسيكلت يا تست دينامومتر دچار آسيب شده باشند. 12. ترك حاصل از اوزون يا آب و هوا براي تايرهاي تميز شده با اسپري (Dressing) يا مواد تميز كننده ناسازگار يا ارائه شده بعد از 24 ماه پس از تاريخ توليد. 13. فرسودگي هاي ناشي از قرار دادن تاير در معرض عوامل جوي و محيطي همچون تابش مستقيم نور آفتاب يا انبارش نادرست تاير. 14. درصورتيكه تيوب مصرفي توليد شركت ايران ياسا نباشد. تعهدات صاحب تاير 1. خريدار مسئول نگهداري مناسب از تاير، عملكرد درست و قانوني موتورسيكلت مي باشد. 2. رعايت ميزان باد و بار تاير مطابق دستورالعمل ارائه شده توسط سازنده موتورسيكلت، اطلاعات تاير، اعلان و محدوديت هاي درج شده بر ديواره تاير. 3. تنظيم فشار باد بطور مداوم بوسيله فشار سنج تاير. و 4. بازرسي تاير به منظور رويت صدمات يا فرسايش غير طبيعي درصورت وقوع. حقوق قانوني بنا به حد مجاز تعيين شده توسط اين قانون، ايران ياسا براي (1) هر گونه زيان تجاري (2) هر آسيبي مربوط به مالكيت هر چيز به جز خود تاير (3) هر نوع ديگري از آسيب هاي تصادفي، غير مستقيم، خاص يا آسيب هاي تبعي ناشي از هر دليلي به هر قدر كه باشد، مسئول نمي باشد.




 

به سبب آشنايي ابزار مي توانيد به مشاوره خريد فرغون مراجعه كنيد


برچسب: لاستيك فرغون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۸:۴۳ توسط:erweqw موضوع:

چاكرا كف دست را به راحتي فعال كنيد و علائم غيرفعال بودن چاكرا اول را در كنار راه اندازي چاكراي ريشه

 

چاكرا كف دست جايي است كه مي توان به وسيله آن با افراد ارتباط انرژيكي برقرار كرد. زمانيكه مي خواهيم به كسي انرژي بدهيم يا تبادل انرژي داشته باشيم با چاكرا كف دست اين كار امكان پذير است.در برخي از تكنيك هاي انرژي درماني از چاكراهايي استفاده مي كنند كه خيلي مورد تاييد نيستند. يكي از چاكراهايي كه همه به آن تاكيد دارند تكنيك استفاده از چاكرا كف دست است. به وسيله چاكرا كف دست مي توان انرژي را به ديگران منتقل كرد.

چيزي در بدن ما است كه سرعت خود بهبودي ما را هفت تا ده برابر بيشتر مي كند. چيزي كه قدرت خود بهبودي ما را به شدت بالا ميبرد ميزان انرژي يا پرانايي است كه در بدن ما است. اين انرژي يا پرانا ممكن است به دلايل مختلفي كاهش پيدا كند اما ما مي توانيم آن را با استفاده از مواد غذايي و موارد ديگر افزايش دهيم. اما در بعضي مواقع تا زماني كه طول بكشد مواد غذايي جذب بدن شود و آن مشكل يا بيماري را برطرف نمايد زمانبر است. لذا لازم است كه ما مستقيما انرژي را به افراد بدهيم.به عبارت ديگر انرژي را مستقيما از طريق چاكرا كف دست به ديگران انتقال بدهيم.


فعال سازي چاكرا كف دست

بهترين چاكرايي كه بتوان از آن استفاده كرد چاكرا كف دست است. به همين خاطر يكي از مواردي كه حتما بايد با آن كار كنيد تا بتوانيد انتقال انرژي را داشته باشيد. استفاده از تكنيك هاي مربوط به چاكرا كف دست است.
فعال سازي چاكرا كف دست

فعال سازي چاكرا كف دست براي منظور هاي مختلف استفاده مي شود. در درجه اول ميتوانيد براي ارتباط بهتر با ديگران و محيط از فعال كردن چاكرا كف دست استفاده كنيد. هر چقدر چاكرا كف دست باز تر باشد انرژي بهتر در بدن و اندام ها مي چرخد.
ورزش هاي موثر در فعالسازي چاكرا كف دست

بعضي از افراد با بعضي ورزش هاي خاص چاكرا كف دست را تحريك مي كنند. بهترين پيشنهادي كه مي توان در اين زمينه ارائه داد استفاده از تكنيك هاي يوگا ست. ميتوان از ورزش هاي تايچي و چيكونگ استفاده كرد.روش ها و فرم هاي ساده اي از تايچي به شما كمك مي كند تا بتوانيد از آن استفاده كرده و انرژي ها را در بدنتان به جريان بندازيد و سپس آن ها را انتقال بدهيد. بنابراين تمرين ها و تكنيك هايي موجود هست كه روي كف دستتان متمركز مي شود. معمولا كساني كه در اين زمينه كار مي كنند چاكرا كف دست شان بسيار حساس مي شود. منظور از حساس شدن چاكرا كف دست اين نيست كه زود آسيب ببيند. منظور از حساس شدن چاكرا كف دست در مبحث انرژي اين است كه مي تواند كوچكترين تغيير انرژي را با نوك انگشت ها حس كرد.
خط بريل و تاثير آن در فعالسازي چاكرا كف دست

يكي از روش هايي كه مي توان چاكرا كف دست را تحريك كرد يا بتوان قدرت تشخيص چاكرا كف دست را بالا برد استفاده از خط بريل است. مي توان روي خط بريل كار كرد و با نوك انگشت ها آن را لمس كرد. شايد تصور كنيد كه لمس خط بريل يك كار فيزيكي است و چاكرا كف دست در مبحث انرژي جاي مي گيرد و ربط اين دو به همديگر چه مي تواند باشد؟

بايد به اين نكته توجه داشت كه انرژي به جايي مي رود كه فكر به آن سمت مي رود. پس اگر ما به نوك انگشتمان فكر كنيم انرژي به آنجا منتقل مي شود. هنگامي كه در لمس خط بريل به نوك انگشت متمركز مي شويم ريز چاكراهايي كه در نوك انگشتها هستند به شدت تحريك مي شوند. اگر مرتبا آن را انجام دهيم حساسيت و قدرت تشخيص نوك انگشتها به شدت افزايش پيدا مي كند. به اين طريق قدرت اسكن كردن و حساسيت نوك انگشت بالا رفته و شما مي توانيد چاكرا كف دست پر قدرتي داشته باشيد و به راحتي ريز ترين تغييرات انرژي را در دريگران، درمحيط و در خودتان تشخيص دهيد.
استفاده از سكه و تاثير آن در فعال سازي چاكرا كف دست

يكي از روش هايي كه من هميشه به افراد توصيه مي كنم استفاده از سكه است. خط بريل بسيار عاليست اما در دسترس همه نيست و همچنين دسترسي به آن زمانبر است. يك سكه را برداشته و آن را لمس كنيد.

با انجام اين كار تمام چاكراها و ريز چاكرا كف دست تحريك مي شود و اين گونه حساسيت دست شما در دريافت و ادراك انرژي هاي لطيف افزايش پيدا مي كند.

اگر پر پرنده در دسترس نبود با يك پارچه خيلي لطيف مانند حرير كه با كف دستتان تماس مي دهيد مي توانيد چاكرا و ريز چاكرا كف دست و نوك انگشتتان را كنترل كنيد و قدرت آن را افزايش دهيد.
تمركز روي انگشتان دست و تاثير آن در فعالسازي چاكرا كف دست

يكي از روش هايي كه مي توان با استفاده از آن انرژي هاي چاكرا كف دست را تحريك كنيد تمركزي است كه روي نوك انگشتتان انجام مي دهيد.

همانطور كه گفته شد با ماساژ دادن هاي آرام كف دست ميتوانيد باعث تحريك كف دست و بالا بردن حساسيت آن شويد. روي نوك انگشتتان تمركز كنيد. به كف دستهايتان توجه كنيد و به شيارهايي كه كف دستهايتان هست فكر كنيد.

اين تصور را داشته باشيد كه گويا اولين بار است كه به دستتان نگاه مي كنيد. چند دقيقه كه اين كار را انجم دهيد متوجه مي شويد كه يك ضرباني در نوك انگشتتان ايجاد شد يا در كف دست احساس فشار و سنگيني مي كنيد.

اين فشار و سنگيني و گز گز كردن در انگشتان و دستهايتان كمك ميكند كه حساسيت شما بالا برود و شما مي توانيد با قدرت و دقت بيشتري انرژي هاي لطيف را اسكن كنيد يا با قدرت و دقت بيشتري انرژي هاي لطيفي كه در محيط است را متوجه بشويد.
مديتيشن و تأثير آن در فعالسازي چاكرا كف دست

از تكنيك هاي ديگري كه براي افزايش قدرت چاكرا كف دست مي توان استفاده كرد مديتيشن است. مديتيشن مي تواند سطح انرژي شما را افزايش دهد. هرگونه تمريني كه شما در جهت افزايش سطح انرژيتان انجام دهيد و هرگونه تمريني كه باعث مي شود چاكراهاي شما متعادل تر بشوند تاثير مستقيم روي چاكرا كف دست دارد.

جهت يادگيري بيشتر مي توانيد به سوادهيستانا رجوع كنيد

يكي از بهترين روش هاي فعال سازي چاكراي كف دست مديتيشن است.كه شما مي توانيد با تمركز كردن چاكراي كف دست را فعال كنيد.
براي فعال سازي چاكراي كف دست بايد به شيوه زير عمل كنيد:
ابتدا در يك مكان ساكت كه بتوانيد تمركز كافي داشته باشيد بنشينيد
سپس دست هاتون را به هم نزديك كنيد
و انگشت هاتون را به هم بچسبانيد، در عين حال كف دست با فاصله از يكديگر باشد
به دستانتان فكر كنيد،به انرژي بين دستانتان فكر كنيد
متمركز شويد در يك نقطه در دستانتان
كف دستانتان مالش دهيد
گرماي بين كف دستانتان را حس كنيد
تصور كنيد بين دستانتان انرژي رد و بدل مي شود








به سبب يادگيري بيشتر مي توانيد به https://aramgroup.ir/palm-chakra-2 برويد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۷:۲۵ توسط:erweqw موضوع:

انرژي كنداليني چيست به همراه يادگيري تله پاتي عشق و معايب كنداليني

كنداليني قويترين انرژي موجود در عالم فيزيكي است كه براي بيدار ساختن و كنترل آن تمرينات زياد و عبادات بي دريغ لازم است. كنداليني انرژي پنهاني است كه در نهاد انسان قرار داده شده  است. بزرگترين و قويترين انرژي روحاني يا همان نيروي حيات است كه ما انسانها و عالم ما را خلق كرده است. جايگاه كنداليني در چاكراي ريشه است كه شما را به زمين وصل مي كند. براي اينكه اطمينان حاصل كنيد كه چاكرا ريشه شما باز و فعال هست مي توانيد تست چاكرا به همراه تحليل رايگان دكتر آرام را بزنيد.

 “قدرتمندترين انرژي­خانه ي جهان هستي در وجود شما و سراسر گيتي به سر مي برد“

 نامهاي ديگر آن” آتش كنداليني” (Kundalini Fire ) و “افعي نور” ( Serpent of Light) است كه بدن را تصفيه كرده و نيروي شفابخشي است كه هر دردي را درمان مي كند.

انرژي كنداليني با آگاهي بيدار مي شود.

آگاهي از وجود خود و درك جريان هستي.


 پس از آزاد سازي انرژي كنداليني راه برگشت وجود دارد؟

وقتي كه اين انرژي آزاد شد، ديگر هيچ راه برگشت براي آن وجود ندارد؟ برگرداندن اين فرآيند غيرممكن است ولي گاهي مي‌تواند كند شود. اگر شخصي به اين نتيجه برسد كه رشد ديگر مطلوب نيست و سعي كند اين انرژي را عقب نگهدارد، گرفتگي و بيماري ممكن است حاصل شود كه احتمالاً در موارد افراطي به مرگ منجر خواهد شد. شخص بايد كار كردن با آن را ياد بگيرد يا در برخي موارد هنگامي كه تطهير شديد اتفاق مي‌افتد، فقط آن را زنده نگهدارد. اين تغيير معمولاً يك عمليات سحرآميز و كاملاً يك‌ شب نيست؛ ممكن است 20 تا 25 سال طول بكشدكه اين انرژي مرحلة تطهير و پالايش كافي براي شكوفا شدن استعدادهاي رواني يا روحاني را كامل نمايد.
بيداري انرژي كنداليني و كار با آن

منظور از بيداري انرژي كنداليني و كار با آن چيست؟ هنگامي كه شخصي مي‌داند چگونه با اين انرژي كار كند، داراي بدن، ذهن و روحية سالمي است و آمادگي دارد، اين تغيير در يك دورة زماني بسيار كوتاه‌تر اتفاق مي‌افتد. افرادي كه در مسير جريان كنداليني فعال طبيعي هستند و قبلاً از آن استفاده ‌كرده اند، مدت زمان كمتري وقت لازم دارند تا كنداليني جديد را آمادة استفاده كنند. در هر مرحله لازم است، مجدداً كنترل و استفاده از اين انرژي فرا گرفته شود. اين يكي از اهداف اصلي كودكي است. كودكان احتياج به هدايت رفتاري و نگرشي براي استفادة درست از انرژي‌هاي خود دارند. اگر به انرژي‌هاي آنها اجازه داده شود كه بدون مهار به جريان افتند، مشكلاتي در زندگي روزمرة آنها پيش خواهد آمد و رشد بيشتر آنها با مانع روبرو خواهد شد.

به سبب فراگيري بيشتر مي توانيد به سوادهيستانا برويد

كنداليني چيست؟ سايت سندروم كنداليني

خيلي دشوار است كه انسان به طور دقيق بداند كه واكنش ويژة شخص چگونه خواهد بود. مي‌توان كنداليني را هنگامي كه تعداد زيادي امواج به يك باره آزاد مي‌شوند، به يك شلنگ باغچه تشبيه كرد كه با آخرين فشار باز شده باشد: اگر ستون مهره‌ها پاك و راست باشد، اين نيرو به طرف بالاي سر بدون گرفتگي جريان مي‌يابد؛ اگر ستون مهره‌ها مسدود، پيچ خورده يا به طريقي خميده باشد، جريان آزاد، متوقف و مسدود مي‌شود و انرژي به نزديك‌ترين ناحيه مي‌رود.

به عنوان مثال، شخصي كه كمرش خيلي پيچيده شده است، اين انرژي در ناحية شكم و ناحية شبكة خورشيدي بدن او انباشته مي‌شود و سبب بروز احساسات شديد مي‌گردد. يك نيرو كه طي يك دوره از زمان جريان دارد، ممكن است به آسيب جسماني، شكم درد يا حتي قرچه بيانجامد. آيا در ني ني هاي هم مشكل كنداليني وجود دارد.

انرژي محبوس شده در سينه ممكن است احساسي از درد قلب در انسان به وجود آورد.  گرفتگي در مغز سبب از دست رفتن حافظه و يا انحرافات ذهني و حواس‌پرتي مي‌شود.

    به خاطر داشتن سيستم‌هاي بدني متفاوت و عدم اطلاع در مورد كنداليني، ممكن است علت آزاد شدن نادرست و افراطي عموماً به غلط به عوامل ديگري نسبت داده شود. ممكن است احساسي از ماليخوليا همراه با شكنج‌ها و دردهاي آن به افراد دست دهد.
    گاهي ممكن است آنها احساس بيماري كنند، اما واقعاً بيمار نباشند. آنها ممكن است احساس كنند كه اشتياقي به زندگي ندارند، اما در همان حال فكر كنند كه نظرشان كاملاً درست است. هنگامي كه افراد آماده نيستند و آزاد شدن شديد كنداليني را تجربه مي كنند، سرگشتگي در آنها يك حالت معمول است.
    يك زن كه طي يك دورة دو ساله تحت مراقبت يك پزشك بود، دريافت كه داراي علائم سرطان، ديابت و نارسايي قلبي و نيز مشكلات ديگري است؛ اين علائم هنگامي كه تطهير ادامه داشت، خود به خود ناپديد شدند؛ هم‌اكنون او يك خوانندة با استعداد است.



به سبب معرفي بيشتر مي توانيد به دكتر آرام دنبال كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۳:۵۴ توسط:erweqw موضوع:

خريد ابزار آلات از كدام فروشگاه باشد؟

خريد ابزار آلات از كدام سايت باشد؟

 

اين روزها مردم به دليل شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزانه خود درگيرشان هستند دوست دارند تا كارهاي شخصي را سريع وراحت انجام دهند. خريد هاي كه در صورتي كه از جاي معتبر باشد باعث ميشود در انرژي و هزينه رفت و آمد افراد صرفه جويي كند. ازجمله مواردي كه ممكن است همچنان سفارش آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. خريد ابزار آلات يكي از خريدهايي است شكل اينترنتي هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين فروشگاه هاي اينترنتي ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به good4p.com مراجعه كنيد.

 

فروشگاه اينترنتي گودفورپي، فروشگاه آنلاين پخش عمده ابزار يراق و تجهيزات و لوازم ساختماني و صنعتي
 

شركت پخش نيكو با بيش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتي و ساختماني، گودفورپي را كه يك فروشگاه ابزار فروشي آنلاين است با هدف تسهيل و بهبود خريد عمده ابزار يراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهيزات ساختماني براي مشتريان خود كه اغلب فروشگاه ابزار فروشي هستند و در سطح كشور گسترده شده اند ، راه اندازي نمود.


فروشگاه هاي ابزار فروشي كه براي كسب و كار خود نياز به خريد عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتي ميتوانند با مشاهده عكس و مشخصات كالا در گودفورپي خريد بهتري را تجربه كنند.

 گودفورپي مي تواند  تامين كننده بخش زيادي از  اقلام يك فروشگاه ابزار يراق ، يك كارخانه توليدي يا كارگاه ساختماني باشد. در راه اندازي يك ابزار فروشي، گودفورپي مي تواند با يك فاكتور كليه نياز هاي فروشگاه ابزار يراق را از موجودي انبار خود تحويل نمايد. همكاراني كه قصد افتتاح فروشگاه ابزار يراق را دارند براي راه اندازي فروشگاه ابزار يراق قدرتمند و متفاوت مي توانند در تمام مراحل از كارشناسان گود فورپي براي مشاوره راه اندازي ابزار فروشي خود استفاده نمايند.

گروه كالاهاي گودفورپي عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختماني و صنعتي : كليه ابزار آلات قابل تهيه در يك ابزار فروشي مجهز را مي توان از گودفورپي تهيه نمود.


۲- تاسيسات : شامل انواع پمپ آب خانگي و كشاورزي و صنعتي سبك و متوسط تك فاز و سه فاز و متعلقات و بسياري از لوازم تاسيسات مصرفي و عمومي

۳- شير آلات : خانگي و لوازم بهداشتي شيرآلات اهرمي و اقلام مصرفي خانگي مثل شيلنگ حصيري پكيج و پيسوار ، شيلنگ ماشين لباسشويي و انواع تاسيسات مصرفي آپارتماني و خانگي

۴- انواع يراق آلات : از يراق آلات عمومي كابينت و چوب تا يراق آلات در و پنجره آلومينيومي و آهني و انواع قفل مثل قفل آويز و قفل كتابي و مغزي قفل توكار در ليست يراق آلات گودفورپي وجود دارد.

۵- كالاي برق : لوازم الكتريكي خانگي از جمله مواردي هستند كه در سبد گودفورپي در حال گسترش تنوع مي باشند.

 

از بين كالاهاي اين مجموعه مي توان به انواع كليد كولر اشاره كرد كه براي تهيه آن مي توانيد به  https://good4p.com/كالاي-برق/كليد-و-پريز/كليد-كولر/كليد-كولر-سه-پل-كريستال-سفيد-زه-طلايي-اسيا-الكتريك   مراجعه كنيد.


برچسب: خريد ابزار آلات ،قيمت ابزار آلات،فروش ابزار آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۳:۰۸ توسط:erweqw موضوع:

خريد ابزار به شكل كاملاً آنلاين

انتخاب ابزار به شكل كاملاً آنلاين

 

امروزه مردم به خاطر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزمره خود درگيرشان هستند پيگير هستند تا خريد هاي روزانه را اينترنتي انجام دهند. كارهاي كه در صورتي كه از فروشگاه معتبر باشد مي تواند در زمان و خرج جابه جايي افراد صرفه جويي كند. يكي از مواردي كه ممكن است همچنان خريد آن براي مردم عجيب باشد خريد يراق آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. خريد يراق آلات يكي از خريدهايي است صورت اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبزرگترين سايتهايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p مراجعه كنيد.

ميخ پرچ

پرچ كردن در لغت به معناي "پهن كردن سر ميخ كوبيده شده" است، طوري كه نتوان آن را از جايش بيرون كشيد. در واقع ميخ پرچ يك اتصال دهنده مكانيكي است كه از يك شافت استوانه اي صاف و داراي سر تشكيل شده و براي اتصال دائمي دو يا چند قطعه به يكديگر استفاده مي شود. دستگاه پرچ كن توسط ميخ پرچ عمليات پرچكاري را انجام مي دهد. پرچ كاري به عملياتي گفته مي شود كه دو يا چند قطعه به وسيله قطعه واسطه به نام پرچ به يكديگر متصل مي گردند. از عمليات پرچ كاري برخلاف پيچ و مهره به عنوان يك اتصال دائمي نيز ميتوان ياد كرد و بايد زماني از پرچ كاري استفاده كرد كه ديگر نيازي به جداسازي قطعات نداريم.

هنگام انتخاب ميخ پرش بايد به نيروي كششي و برشي وارد بر قطعه كار توجه كرد و متناسب با آن ميخ هايي با قطر، جنس، سايز مناسب انتخاب كرد. توصيه مي شود كه جنس ميخ پرچ متناسب با قطعه كار باشد مثلا براي اتصال ورق هاي آلومينيومي بهتر است جنس ميخ پرچ آلومينيومي باشد. طول ميخ پرچ را از روي ضخامت قطعه كار و قطر ميخ پرچ تعيين مي كنند. به طور كلي بايد مجموع ضخامت قطعه كار و قطر ميخ پرچ برابر با طول پرچ باشد.

ميخ پرچ شانه دار

يك طرف پرچ شانه دار داري كلاهك و طرف ديگر شامل شانه اي توپر مي باشند كه بخش شانه اي آن مي تواند داراي يك زبانه كوچك با قطر كم و يا داراي سوراخ هاي لوله اي مي باشد. كلاهك اين پرچ به شكل مسطح، بيضي، دكمه اي و يا شمشيري مي باشد. ميخ پرچ شانه دار از فولاد ضد زنگ، آلومينيوم، برنج يا مس توليد مي شود و نوع آبكاري و پوشش رويي اين پرچ ها بسته به نياز كاربر مشخص مي شود.

ميخ پرش شانه دار براي قطعاتي مناسب است كه نياز به چرخش و حركت آزاد بعد از اتمام پرچ داري داشته باشند. اين نوع پرچ به سرعت و با هزينه اندك مي تواند قطعات را به يگديگر متصل كند و جايگزين مناسبي براي اتصال دهنده رزوه دار است.
ميخ پرچ افشان

براي اتصال فوم و قطعات نرم كه نياز به اتصال خيلي محكمي ندارند از ميخ پرچ افشان ميتوان استفاده كرد. اين نوع در سطوح وسيع تري از سطوح پخش مي شود و مانع آسيب ديدن به قطعات كار خواهند شد.
ميخ پرچ ضربه اي يا چكشي

براي اتصال ورق فلزي، پروفيل ها، كشتي سازي و اسكلت هاي فلزي از پرچ ضربه اي استفاده مي كنند. اين نوع پرچ به دو شيوه گرم و سرد استفاده مي شود. براي قطرهاي تا 10 ميليمتر به شيوه سرد و 10 تا 26 ميلي متر به شيوه گرم كاربرد دارد. اين نوع پرچ ها داراي اشكال متفاوتي است.
ميخ پرچ توپر يا دائم

پرچ توپر براي اتصال هاي محكم نظير پل ها و هواپيما كاربرد دارد.اين نوع  پرچ از قديمي ترين انواع ميخ هاي پرچ است كه يك طرف اين نوع پرچ گرد و طرف ديگر آن استوانه فلزي توپر است و براي ايجاد اتصال بايد از چكش و يا ابزارهاي پرچ كن استفاده كرد.

براي آشنايي مي توانيد به اينجا برويد


برچسب: قيمت يراق آلات،خريد يراق آلات،فروش يراق آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۶:۵۹ توسط:erweqw موضوع:

نيازمندي هاي راه اندازي كسب و كار ابزار

اگر دقت كرده باشيد در حال حاضر ميزان تقاضا براي خريد لوازم و ابزار‌هاي مختلف افزايش يافته‌است.شغل ابزار و يراق مي‌تواند به يك شغل پردرآمد براي شما تبديل شود، در صورتي كه براي شروع اين كسب‌وكار اطلاعات كافي را كسب كنيد و هر آنچه كه براي راه‌ اندازي چنين شغلي لازم است را مدنظر قرار دهيد.

موارد مهمي وجود دارد كه بايد قبل از هر اقدامي از آن‌ها اطلاع يابيد و هنگام راه‌ اندازي مغازه ابزار آلات، آن‌ها را به‌كار گيريد تا به درآمدزايي بالايي برسيد. در ادامه اين مطلب نكاتي بسيار مهم درمورد راه‌ اندازي فروشگاه ابزار بيان مي‌كنيم.

ادامه مطلب :
هر چيزي كه بايد در مورد پودر معجزه گر منزل بدوني
تنظيم برنامه و مشخص كردن مسير

كساني كه به دنبال شغل ابزار فروشي هستند، بايد براي پيش‌برد اهداف خود و دستيابي به درآمد بيشتر، يك برنامهٔ مناسب را تنظيم كنند و مطابق آن پيش بروند. در ابتداي كار بايد هزينه‌ها به‌طور تقريبي بررسي شود و سپس ميزان بودجه را با سرمايه لازم براي ابزار فروشي مقايسه كنند.

علاوه‌بر سرمايه، موارد ديگري مانند محل مغازه، نام انتخابي مناسب، ميزان سوددهي و... بايد در نظر گرفته شوند.
تعيين مكان براي راه‌ اندازي مغازه ابزار آلات

اگر مغازه‌اي كه شما انتخاب مي‌كنيد در يك محيط پررفت‌وآمد و شلوغ باشد، شرايط آن براي داشتن مشتريان بيشتري فراهم است. هنگام انتخاب مغازه دقت كنيد كه در آن محل چند مغازه ابزار فروشي ديگر هم وجود دارد.

از موارد ديگري كه در انتخاب مغازه بايد به آن توجه داشته باشيد، هزينه‌هاي مربوط به اجاره است. با توجه به اين‌كه ممكن است شما ابزارآلات بيشتري را نيز در مغازه خود به فروش برسانيد، بهتر است به متراژ آن هم دقت كنيد.

تبليغات زيادي بكنيد

ايجاد كانال در اپليكيشن‌هاي مختلف و قرار دادن محصولات و معرفي آن‌ها مي‌تواند راهي براي تبليغ و بازاريابي باشد. براي اين كار بهتر است برنامه‌هاي پرطرفدار مانند تلگرام و اينستاگرام را انتخاب كنيد.

يك راه مؤثر‌تر براي دستيابي به درآمد بيشتر در شغل ابزار و يراق، ايجاد ارتباط با كساني است كه براي انجام حرفهٔ خود نياز به ابزارآلاتي دارند كه شما در مغازهٔ خود مي‌فروشيد. شغل‌هاي مختلفي وجود دارد كه در صورت ارتباط با آن‌ها و تبديل اين خريداران به مشتريان هميشگي شما، مي‌توانيد به سود قابل توجهي دست يابيد. شما با ارائه تخفيفاتي در فروش محصولات خود، مطمئناً مشتريان بيشتري را جذب خواهيد كرد.

مسائل فني و تعمير تجهيزات را ياد بگيريد

براي راه‌ اندازي فروشگاه ابزار آلات نياز خواهد بود كه شما با برخي مسائل فني و تعمير قطعات آشنايي داشته باشيد. پس از راه‌ اندازي ابزار فروشي، علاوه‌بر فروش ابزار‌ها و تجهيزات، گاهي ممكن است لازم باشد تا وسيله‌اي را تعمير كنيد يا بخشي از آن را بررسي كنيد. براي اين‌كه در اين مواقع مشكلي به وجود نيايد و بتوانيد اين كار را به‌راحتي انجام دهيد، بهتر است

تا ميتوانيد مهارت بدست بياوريد

براي فراگيري ابزار مي توانيد به اينجا مراجعه كنيد

توانايي تعمير تجهيزات و لوازم مي‌تواند نظر مشتريان را به خود جلب كند و به‌گونه‌اي يك نوع بازاريابي به حساب مي‌آيد.

توجه به دكوراسيون مغازهٔ ابزار آلات

ازجمله ديگر موارد مهم در راه‌ اندازي مغازه ابزار فروشي، دكوراسيون مغازه است. يك دكوراسيون منظم تأثير زيادي بر جلب نظر مشتريان خواهد داشت. زماني كه مشتري براي خريد لوازم موردنياز خود به فروشگاه يا مغازهٔ شما مراجعه مي‌كند، با ديدن قفسه‌هاي مرتب و زيبا بيشتر براي خريد ترغيب مي‌شود، بنابراين سعي كنيد كه مغازهٔ خود را مرتب نگه داريد و در صورت داشتن بودجهٔ كافي، لوازم و قفسه‌هاي زيبا و جذاب تهيه كنيد.

انتخاب مكان مناسب براي تهيهٔ ابزار آلات

اگر شما مغازهٔ كوچكي داريد و محصولات كم‌تري را مي‌فروشيد، مي‌توانيد از عمده‌فروشان، لوازم موردنياز خود را خريداري كنيد، اما اگر فروشگاه بزرگي در اختيار شماست، مي‌توانيد مستقيم از كارخانه‌ها و توليدي‌هاي ابزار آلات اقدام به خريد كنيد.

يكي از نكاتي كه بايد در تهيهٔ ابزارآلات براي ابزار فروشي خود به آن دقت كنيد، خريد محصولات از چندين مركز مختلف است. با توجه به اين‌كه مراكز عمده‌فروشي هركدام به‌طور جدي درزمينهٔ فروش يك محصول فعاليت مي‌كنند، بهتر است لوازم مغازه خود را از چندين مركز تهيه كنيد.

بررسي بودجه لازم براي شروع

هزينهٔ راه‌ اندازي ابزار فروشي جزو مواد مهمي به‌شمار مي‌رود كه نمي‌توان به‌صورت دقيق آن را مشخص كرد. ميزان سرمايهٔ لازم براي ابزار فروشي مي‌تواند به عوامل مختلفي بستگي داشته باشد به‌طور مثال، راه‌ اندازي يك مغازهٔ كوچك با راه‌ اندازي فروشگاه ابزار آلات بزرگ هزينه‌هاي متنفاوتي خواهد داشت. به‌طوركلي شما بايد هزينه‌هاي كسب جواز، خريد قفسه‌ها، ميز و صندلي، اجاره مغازه و خريد ابزار آلات را به‌عنوان هزينهٔ راه‌ اندازي ابزار فروشي در نظر بگيريد.

اخذ جواز براي راه‌ اندازي مغازه

گرفتن مجوز براي راه‌ اندازي ابزار فروشي از مراحل موردنياز در اين كسب‌وكار است كه حتماً بايد طي شود.

جمع‌بندي

ما در اين مطلب سعي داشتيم برخي نكات مهم و ضروري را براي راه‌ اندازي اين شغل بيان كنيم و شما را راهنمايي كنيم.

جهت معارفه ابزار مي توانيد به ابزار فروشي دنبال كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۶:۳۱ توسط:erweqw موضوع:

كمك براي خريد دوربين – چطور دوربين مداربسته مناسب انتخاب كنم؟

با دقت به تنوع بسيار فاحش انواع دوربين مداربسته ، امكان دارد زمان تهيه دوربين با اين مسئله رو در رو شويد كه حرفه اي ترين دوربين مدار بسته اي كه امكان دارد احتياجات شما را برطرف كند كدام است؟ گارانتي و مبلغ انواع برندهاي دوربين مداربسته به چه شكل است؟ در ادامه مطلب، تاثيرگذارترين موارد كمك كننده نصب دوربين مداربسته را توضيح خواهيم داد. تا انتهاي اين مطلب در كنار ما باشيد.

دوربين مداربسته بهتر است يا دزدگير؟

براي اينكه بهترين حالت امنيت را داشته باشيد، استفاده از دوربين مداربسته به همراه دزدگير اماكن  پيشنهاد مي شود. اما لازم است بدانيد دوربين مدار بسته كارايي هاي خودش را دارد، مثلا براي اثبات جرم، نظارت اتفاقات خاص در محل كار و يا كاركرد كارمندان و همينطور مراجعه كنندگان، مشاهده كارهاي مشكوك افراد و… استفاده از دوربين مداربسته بهترين انتخاب است.

 
چه نوع سيستم مداربسته اي انتخاب كنم؟

براي راهنماي خريد دوربين مداربسته لازم است ابتدا نوع دوربين مدار بسته خود را انتخاب كنيد. سپس با توجه به محيطي كه قصد داريد دوربين مداربسته را نصب كنيد، كيس مناسب، لنز مناسب و كيفيت تصوير مورد نياز را انتخاب كنيد.

-سيستم مداربسته آنالوگ : اين سيستم، ارزان و ساده است و براي كساني كه نياز به نظارت عمومي و موارد امنيتي اوليه دارند، مناسب مي باشد.
-سيستم مداربسته شبكه : اين سيستم نسل جديدتر سيستم مداربسته مي باشد و براي افرادي كه دنبال كيفيت بالاتر هستند بسيار مناسب است. البته قيمت بالاتري دارد و تخصصي مي باشد. دوربين مداربسته تحت شبكه داراي قابليت انتقال برق روي كابل شبكه يا PoE مي باشد. بناراين نياز به منبع تغذيه و كابل اضافه براي برق وجود ندارد. همچنين امكانات نرم افزاري بسيار كاربردي دارد.

قيمت دوربين مداربسته

سعي كنيد با توجه به كارايي هايي كه لازم داريد، دوربين مداربسته را انتخاب و خريداري كنيد. تغيير قيمت دوربين ها علاوه بر نوع برند ممكن است به خاطر اضافه يا كم شدن قابليت هاي دوربين مداربسته باشد.

 
در ادامه 5 عامل تاثير گذار روي قيمت دوربين را بررسي مي كنيم:

-جنس بدنه دوربين مداربسته : اولين موردي كه به چشم مي آيد جنس بدنه يا كيس دوربين مي باشد. بدنه هاي فلزي، ضدآب هستند و قيمت بيشتري نسبت به بدنه هاي پلاستيكي يا فايبرگلاس دارند.
-لنز دوربين مداربسته : عامل تاثير گذار دوم، لنز دوربين مي باشد. دوربين هاي داراي لنز ثابت نسبت به دوربين هاي لنز
-متغير يا وريفوكال قيمت پايين تري دارند.
-كيفيت تصوير دوربين مداربسته : كيفيت تصوير دوربين هاي مداربسته با واحد مگاپيكسل (MP) مشخص مي شوند. در حال حاضر دوربين هايي با كيفيت 2MP و 4MP و 5MP و 8MP در بازار موجود مي باشد كه افزايش كيفيت تصوير، تاثير مستقيم روي قيمت دارد.
-تكنولوژي دوربين مداربسته : دوربين هاي مداربسته در 2 تكنولوژي AHD و IP موجود هستند. معمولا دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه IP داراي قابليت هاي بيشتري هستند و همين موضوع موجب افزايش قيمت آن ها مي شود.
-برند دوربين مداربسته : معمولا دوربين هاي با اصالت و برند معتبر، به دليل استفاده از قطعات با كيفيت و گارانتي و خدمات پس از فروش، داراي قيمت بالاتري نسبت به دوربين هاي بدون برند هستند.




 
انواع مدل هاي دوربين مداربسته

دسته بندي بر اساس شرايط محيط دوربين مداربسته

-دوربين مداربسته ضد آب : بدنه (كيس) اين دوربين ها در برابر نفوذ آب مقاومت بالايي دارد.
-دوربين مداربسته حرارتي : اين دوربين ها تصوير را از طريق تششعات حرارتي كه در محيط وجود دارد ايجاد مي كنند.
-دوربين مداربسته ضد انفجار : اين دسته از دوربين ها در برابر حرارت و فشارهاي ناگهاني ناشي از انفجار يا آتش سوزي مقاومت بالايي دارند.
-دوربين مداربسته ضد ضربه : اين دوربين ها در مقابل ضربات فيزيكي مستقيم، مقاومت بالايي دارند.
-دوربين مدار بسته معمولي : دسته اي از دوربين هاي مداربسته كه هيچ يك از قابليت هاي بالا را نداشته باشد.




دسته بندي بر اساس سيستم انتقال اطلاعات

دوربين مداربسته شبكه : اطلاعات تصوير را به شكل ديجيتال و تحت پروتكل هاي شبكه ارسال مي كند.
دوربين مداربسته آنالوگ : اطلاعات تصوير را به شكل سيگنال هاي آنالوگ ارسال مي كند.

دسته بندي بر اساس كاربرد و شكل ظاهري دوربين مداربسته

-دوربين بولت : دوربين هاي بولت به دليل دارا بودن مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرد و غبار و همينطور طراحي بدنه آن، اكثرا در محيط خارجي و غير مسقف استفاده مي شود.
-دوربين دام : دوربين هاي دام به شكل گنبدي هستند و در مكان داخلي نصب مي شوند. اين دوربين ها زاويه ديد 90 درجه دارند و معمولا گوشه ديوار نصب مي شوند.
-دوربين باكس : اين دوربين ها معمولا به شكل مكعب مستطيل مي باشند و لنز آن ها جداگانه نصب مي شود.
-دوربين اسپيد دام (PTZ) : دوربين گردان ، قابليت چرخش در جهات مختلف و بزرگنمايي تصوير در تمام زوايا را دارد. همچنين امكان كنترل چرخش اين دوربين از راه دور وجود دارد. در واقع اين دوربين احتياج به يك اپراتور براي مانيتور و تنظيم دارد، در غير اين حالت مي توانيد دوربين را به گونه اي تنظيم كنيد كه در ساعات مشخصي بچرخد.
-دوربين فيش آي : دوربين fisheye به لنزي چشم ماهي مجهز شده و قابليت ديد 360 درجه دارد و امكان مشاهده تصوير در تمامي جهات را ايجاد مي كند.
-دوربين مينياتوري / مخفي : اين دوربين ها به دليل سايز كوچكشان به صورت مخفي مورد استفاده قرار مي گيرند.




راهنماي خريد دوربين مداربسته

دسته بندي دوربين مداربسته بر اساس امكان ديد در شب

دوربين مداربسته داراي ديد در شب IR : اين دوربين ها از LED هاي مادون قرمز براي ايجاد نور نامرئي و ايجاد تصوير استفاده مي كنند.
دوربين مداربسته نور كم : اين دوربين ها با وجود نور كمي، ايجاد نور مي كنند.
دوربين مداربسته بدون ديد در شب : اين نوع از دوربين هاي مدار بسته ، امكان ايجاد تصوير در نور كم يا تاريكي مطلق را ندارند.

 
كيفيت تصوير دوربين مداربسته را چه طور انتخاب كنم؟

اگر براي نظارت افراد احتياج به دوربين داريد، لازم است كيفيت و رزوليشن دوربين مداربسته اي كه مي خريد بالا باشد. همينطور براي پلاك خواني لازم است كيفيت تصوير دوربين بالا باشد. در صورتي كه براي نظارت بر كارمندان، دوربين تهيه مي كنيد به كيفيت بالايي نياز نداريد.

 
و در آخر ويژگي هاي يك دوربين مداربسته خوب را بررسي مي كنيم:

قابليت كنترل از راه دور: دوربين مداربسته خوب حتما بايد مجهز به قابليت كنترل از راه دور باشد، از اين طريق شما مي توانيد تصاوير زنده يا ضبط شده دوربين مداربسته را از طريق اپليكيشن و يا نرم افزار مشاهده كنيد.

انعطاف پذيري در عملكرد: اين مورد به نياز شما بستگي دارد. دوربين هاي مداربسته با قابليت چرخش ۳۶۰ درجه و زوم هاي بالاي ۲۵X وجود دارد. به اين دوربين ها، اصطلاحا دوربين مداربسته گردان يا PTZ مي گويند. اگر مي خواهيد يك حياط كوچك را كنترل كنيد از دوربين هاي ثابت استفاده كنيد ولي اگر چشم تيزبيني براي محيط هاي بزرگ ميخواهيد دوربين هاي PTZ گزينه مناسبي هستند.

ديد در شب: عموما اتفاق هاي حساس در تاريكي شب رخ مي دهند. يك دوربين مداربسته خوب بايد از قابليت ديد در شب برخوردار باشد تا تصوير واضحي را در تاريكي شب براي ما به ارمغان آورد. معمولا دوربين هاي مداربسته با قابليت ديد در شب از نور نامرعي IR استفاده مي كنند و نتيجه آن تصويري كه ارائه مي شود سياه و سفيد است.

ميكروفون و سيستم هاي انتقال و ضبط صدا: از ويژگي هاي يك دوربين مداربسته خوب مجهز بودن آن دوربين به ميكروفون است. اگر دوربين مداربسته شما ميكروفون داشته باشد ميتوانيد صداي محيط را ضبط كنيد. البته بايد در نظر داشته باشيم كه در محيط هاي باز بيشترين صدايي كه به دوربين مداربسته ميرسد صداي باد است. ولي در محيط هاي پوشيده ميتوان از قابليت ضبط صداي دوربين هاي مداربسته استفاده كرد.

زاويه ديد مناسب: يك دوربين مداربسته خوب بايد مطابق با محيط طراحي شده باشد. در برخي محيط ها نياز است كه دوربين مداربسته داراي زاويه ديد بالايي باشد. مثلا زاويه ۱۸۰ يا حتي ۳۶۰ درجه را پشتيباني كند. اگر محيط كوچكي داشته باشيم و نياز به جزئيات زياد حس نشود ميتوان از دوبين ۱۸۰ درجه استفاده كرد و از هزينه هاي اضافي دوري كرد.

قيمت دوربين مدار بسته: بسته به امكانات دوربين مداربسته، برند، كيفيت ساخت و متريال آن، شركت گارانتي كننده محصول، قيمت گذاري ها انجام ميشود.

دقت كنيد قبل از خريد دوربين مداربسته تعيين كنيد كه مجموعه ذخيره ويدئوها چه مدت بايد عكس ها را در خود نگهداري كند. سپس با دقت به نيازتان، ظرفيت و عدد فضاي ذخيره سازي و نوع پنل DVR يا NVR را خريد كنيد. حجم hard با توجه به تعداد دوربين ها، حجم تصاوير ضبط شده، مدت زمان ضبط و تعداد روزهاي save شده حساب مي شود. مثلا براي نگهداري تصوير تا چهار عدد دوربين ، يك عدد هارد يك ترابايتي خوب است.


برچسب: دوربين مداربسته، خريد دوربين مداربسته، فروش دوربين مداربسته،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۷:۵۶ توسط:erweqw موضوع:

ويژگي هاي خريد يراق آلات

مزيت هاي؟ خريد يراق آلات

 

اين روزها افراد به دليل كار زياد كه در زندگي هاي روزانه خود دارند دوست دارند تا خريد هاي خود را آنلاين انجام دهند. خريد هاي كه در حالي كه از فروشگاه مطمئن باشد مي تواند در وقت و هزينه رفت و آمد مردم صرفه جويي نمايد. يكي از چيزهايي كه شايد همچنان خريد آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد يراق آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. خريد يراق آلات يكي از مواردي است صورت آنلاين هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبزرگترين مجموعه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به سايت گودفورپي مراجعه كنيد.

معرفي انواع قفل و سيلندر

تقريبا روي تمامي درب هاي ساختماني مدلي از دستگيره و قفل روي آن نصب ميگردد كه در مورد درب هاي ورودي آپارتمان و درب سرويس بهداشتي و ساير درب هاي فلزي يك عدد سيلندر و مغزي قفل براي عملكرد صحيح قفل نياز مي باشد. سيلندر هاي درب در اندازه هاي مختلف و با انواع كليد هاي دندانه دار، كامپيوتري و … موجود مي باشد . معمولا جنس مرغوب استفاده شده در سيلندر ها برنج و يا سرب مي باشد و در انواع مختلف در بخش سيلندر درب در فروشگاه بازار يراق سبحاني قابل عرضه مي باشد.

 انواع قفل درب ساختمان باعث افزايش امنيت محل سكونت و يا كار ما مي شوند كه از ۴ گروه مختلف تشكيل شده اند. اين گروه ها شامل قفل درب حياط و پاركينگ، قفل درب ورودي آپارتمان، قفل درب هاي داخل ساختمان، قفل درب آهني مي شوند كه در اينجا به بررسي هر يك از انها مي پردازيم.

انواع قفل درب را در بازار يراق سبحاني مشاهده نماييد.

    قفل درب حياط و پاركينگ

جهت ايمني بخش بيروني خانه يا مجتمع ابتدا بايد براي درب حياط  يا پاركينگ آن قفلي مناسب انتخاب كرد. در اين زمينه مدل هاي متنوعي در بازار وجود دارد كه مي توان آن ها را به دو مجموعه تقسيم كرد.

قفل درب ورودي ساده : يكي از مدل هاي قديمي اين گروه به شمار مي رود كه به دليل قيمت مناسب همچنان محبوبيت خود را حفظ كرده است. نحوه ي عملكرد قفل به اين صورت است كه مي توان آن را از داخل ساختمان با فشار دادن دكمه ي آيفون  باز كرد.

قفل درب ورودي برقي : كه شامل قفل برقي پاركينگ و نفر رو مي شود. قفل نفر رو را اغلب بر روي درب هاي كوچك ساختمان كه مخصوص تردد افراد است، نصب مي كنند. باز و بسته كردن قفل نفر رو به وسيله ي فشار دادن شاسي موجود بر روي آن انجام مي پذيرد. قفل برقي پاركينگ را نيز معمولا به درب بزرگ ساختمان اختصاص مي دهند.

    قفل درب ورودي ساختمان (آپارتمان)

اين قفل كه براي ورود به آپارتمان مورد استفاده قرار مي گيرد، از دو مدل ساده سوئيچي و قفل ضد سرقت تشكيل شده است. در خريد قفل درب آپارتمان به نوع دستگيره توجه مي كنند و اغلب از دستگيره ي سوئيچي استفاده مي شود. در رابطه با دستگيره درب سوئيچي اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه حتما همراه با قفل، سيلندر يا توپي را نيز خريداري كنيد. جنس سيلندر در رابطه با امنيت و كيفيت از اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد .سيلندر ها از  ۶ سانت,  ۷ سانت  به بالا  موجود مي باشند در مواردي براي لنگه درب هايي كه داراي ضخامت بيشتري نسبت به ساير مدل ها دارد سيلندر هاي ۸ سانت تا ۱۲سانت نيز موجود مي باشد كه ميتوانيد با توجه به نياز از انها استفاده كنيد.

 همچنين براي افزايش امنيت در كنار قفل ساده يك قفل درب كمكي (مازاد) نيز به كار مي برند. قفل كمكي به مدل هايي گفته مي شود كه بدون دستگيره داخل درب ساختمان نصب مي شوند. وجود زبانه هاي قدرتمند در قفل مازاد مي تواند ضريب مقاومت درب را افزايش دهد. قفل ضد سرقت نيز نمونه ي جديد عرضه شده در بازار است كه همراه با درب و هماهنگ با مدل آن به فروش مي رسد.

معمولا قفل هاي درب ورودي واحد (درب ضد سرقت) از سيلندر هايي كه سمت داخلي آن داراي شاسي بوده استفاده مي شود و همچنين مدل هاي ارزانتر اين سيلندر روي درب هاي سرويس بهداشتي نيز نصب ميگردد كه از سمت بيرون با كليد مخصوص به خود و از سمت داخل با شاسي عمل نمايد.

 بسياري از درب هاي ساختماني كه داخل آن قفل نصب شده است (به استثناي درب چوبي اتاقي) از يك سيلندر و مغزي قفل براي باز و بسته كردن استفاده ميكنند. كيفيت مغزي قفل از بابت مسائل امنيتي بسيار حائز اهميت مي باشد چرا كه بسياري از سارقان پس از باز كردن رويه دستگيره پلاك به مغزي و سيلندر قفل براحتي دسترسي خواهند داشت و با فشار امكان شكستن مغزي و دسترسي به داخل قفل براحتي فراهم مي شود.

در اين نقطه است كه كيفيت مغزي و سيلندر قفل اهميت پيدا مي كند. مغزي هاي با كيفيت به سختي مي شكنند و حتي برخي مدل از آنها در صورت شكستن طوري طراحي شده اند كه قسمتي از مغزي داخل باقي مي ماند و سارق را ناكام مي گذارد.همچنين مغزي و سيلندر درب هاي با كيفيت معمولي از طريق يك سنجاق قفلي امكان دستگاري پين هاي داخل سيلندر  براي سارقان فراهم مي كند ولي سيلندر هاي با كيفيت با توچه به نوع ساخت آنها نميتوان با سنجاق يا سيم آنها را بازنمود.

    قفل درب هاي داخل ساختمان

داخل ساختمان نيز داراي بخش ها مختلفي از جمله اتاق خواب و سرويس بهداشتي است. هريك از درب هاي نصب شده نياز به قفل مخصوص به خود دارند. بر روي درب هاي داخل ساختمان نيز مي توان از اين قفل ها استفاده كرد.
قفل درب كليدي:

اين قفل براي درب اتاق خواب بهترين گزينه است. در انتخاب قفل كليدي به جنس درب توجه كنيد. از آنجا كه جنس اكثر درب هاي اتاق خواب چوبي هستند، قفل هايي كليدي با پهناي ۶٫۵ سانت استفاده مي شود .

به سبب شناخت مي توانيد به https://good4p.com/يراق-الات وارد شويد


برچسب: قيمت يراق آلات،خريد يراق آلات،فروش يراق آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۶:۳۰ توسط:erweqw موضوع:

مزيت هاي؟ خريد ابزار آلات

مزاياي خريد ابزار آلات

 

دراين روزگار افراد به خاطر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزمره خود درگيرشان هستند علاقه دارند تا وظايف شخصي را آنلاين انجام دهند. خريد هاي كه در حالي كه از جاي مطمئن باشد مي تواند در وقت و هزينه نقليه مردم صرفه جويي نمايد. يكي از چيزهايي كه شايد همچنان تهيه آن براي مردم عجيب باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. سفارش ابزار آلات يكي از مواردي است صورت اينترنتي هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازخفن ترين مجموعه هاي غير حضوري ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به good4p مراجعه كنيد.

 

فروشگاه اينترنتي گودفورپي، فروشگاه آنلاين پخش عمده ابزار يراق و تجهيزات و لوازم ساختماني و صنعتي
 

شركت پخش نيكو با بيش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتي و ساختماني، گودفورپي را كه يك فروشگاه ابزار فروشي آنلاين است با هدف تسهيل و بهبود خريد عمده ابزار يراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهيزات ساختماني براي مشتريان خود كه اغلب فروشگاه ابزار فروشي هستند و در سطح كشور گسترده شده اند ، راه اندازي نمود.


فروشگاه هاي ابزار فروشي كه براي كسب و كار خود نياز به خريد عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتي ميتوانند با مشاهده عكس و مشخصات كالا در گودفورپي خريد بهتري را تجربه كنند.

 گودفورپي مي تواند  تامين كننده بخش زيادي از  اقلام يك فروشگاه ابزار يراق ، يك كارخانه توليدي يا كارگاه ساختماني باشد. در راه اندازي يك ابزار فروشي، گودفورپي مي تواند با يك فاكتور كليه نياز هاي فروشگاه ابزار يراق را از موجودي انبار خود تحويل نمايد. همكاراني كه قصد افتتاح فروشگاه ابزار يراق را دارند براي راه اندازي فروشگاه ابزار يراق قدرتمند و متفاوت مي توانند در تمام مراحل از كارشناسان گود فورپي براي مشاوره راه اندازي ابزار فروشي خود استفاده نمايند.

گروه كالاهاي گودفورپي عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختماني و صنعتي : كليه ابزار آلات قابل تهيه در يك ابزار فروشي مجهز را مي توان از گودفورپي تهيه نمود.


۲- تاسيسات : شامل انواع پمپ آب خانگي و كشاورزي و صنعتي سبك و متوسط تك فاز و سه فاز و متعلقات و بسياري از لوازم تاسيسات مصرفي و عمومي

۳- شير آلات : خانگي و لوازم بهداشتي شيرآلات اهرمي و اقلام مصرفي خانگي مثل شيلنگ حصيري پكيج و پيسوار ، شيلنگ ماشين لباسشويي و انواع تاسيسات مصرفي آپارتماني و خانگي

۴- انواع يراق آلات : از يراق آلات عمومي كابينت و چوب تا يراق آلات در و پنجره آلومينيومي و آهني و انواع قفل مثل قفل آويز و قفل كتابي و مغزي قفل توكار در ليست يراق آلات گودفورپي وجود دارد.

۵- كالاي برق : لوازم الكتريكي خانگي از جمله مواردي هستند كه در سبد گودفورپي در حال گسترش تنوع مي باشند.

 

از بين كالاهاي اين مجموعه مي توان به انواع صفحه سنگ رو ميزي اشاره كرد كه براي تهيه آن مي توانيد به سايت گودفورپي مراجعه كنيد.


برچسب: خريد ابزار آلات، قيمت ابزار آلات، فروش ابزار آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۳:۲۴ توسط:erweqw موضوع: