لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

استفاده از وسايل دكوري در تزيين دكوراسيون اتاق خواب

استفاده از وسايل دكوري در تزيين دكوراسيون اتاق خواب

تزيين دكوراسيون اتاق خواب از اساسي ترين نقاط در طراحي دكوراسيون داخلي منزل است و استفاده از وسايل دكوري در تزيين دكوراسيون اتاق خواب بسيار تاثيرگذار است. اتاق خواب يكي از مهم‌ترين و اصلي‌ترين بخش‌هاي هر خانه است كه بايد بيشترين دقت و خلاقيت در دكوراسيون آن صورت گيرد. اين امر به ويژه زماني اهميت خود را نشان مي‌دهد كه به اين نكته توجه كنيم كه اولا همه ما به طور متوسط يك سوم از عمر خود را در خواب به سر مي‌بريم و در وهله بعد خواب و محيطي كه انسان ساعات استراحت خود را در آن سپري مي‌كند ارتباط مستقيمي با سلامت افراد دارد. به اين ترتيب اين هفته تلاش مي‌كنيم مهم‌ترين اصولي را كه براي طراحي و چيدمان دكور يك اتاق خواب ايده آل مي‌توان مورد استفاده قرار داد ارائه كنيم. اولين نكته‌اي كه در ارتباط با دكور اتاق خواب بايد به آن توجه داشت اين است كه چگونه مي‌توان اين فضا را به محيطي آرامش بخش تبديل كرد.

آرامش و توليد آن در اتاق خواب مهم‌ترين عاملي است كه در دكور اين بخش از خانه بايد محور قرار بگيرد. عوامل ايجاد آرامش در اتاق خواب را با در نظر گرفتن نرم سليقه‌اي و با تكيه بر اصول روانشناسي مي‌توان به شرح زير طبقه‌بندي كرد. البته كاربرد اين اصول بستگي مستقيمي به متراژ اتاق خواب شما دارد. اما در صورتي كه اتاق خوابتان كوچك است و نمي‌توانيد تمام اين اصول را در آن پياده كنيد نگران نباشيد. در ادامه مطالب نكاتي كاربردي در خصوص دكور اتاق خواب‌هاي كوچك نيز ارائه مي‌شود. اما مهم‌ترين اصول كاربردي براي توليد آرامش با استفاده از دكوراسيون در اتاق خواب را مي‌توان به شرح زير طبقه‌بندي كرد:

لوستر و آباژورهاي شيك و متفاوت در دكوراسيون داخلي اتاق خواب شما غوغا مي كنند. بهتر است براي تزيين اتاق خواب تان يكي از اين لوستر هاي زيبا را كه با سبك دكوراسيوني اتاق خواب شما ست است را تهيه كنيد ولي قطعا جاي اين لوستر ها درست بالاي تخت خواب نيست. 

نحوه جانمايي وسايل در اتاق خواب اولين شرط اساسي براي يك دكور اصولي است. در اين ميان اينكه تخت خواب در كجاي اتاق قرار مي‌گيرد از ساير وسايل اهميت بيشتري دارد. اگر اتاق خواب داراي پنجره است به توصيه روان شناسان بهتر است تخت خواب به گونه‌اي قرار بگيرد كه در سمت راست پنجره باشد تا هنگام بيدار شدن انرژي مثبت فضاي بيرون به شما منتقل شود.

براي دكوراسيون داخلي اتاق خواب تان يك كنسول دكوري زيبا تهيه كنيد، كنسولي متفاوت تر از ميز لوازم آرايشتان. آن وقت مي توانيد قدرت خيره كنندگي و معجزه اين وسيله دكوري را ببينيد. آينه و كنسول عناصر جلوه بخش دكوراسيون منزل شما هستند.

شايد هم دكوراسيون داخلي اتاق خواب تان فقط دو تابلو زيبا اما تاثير گذار كم داشته باشد. راجع به گذاشتن چند تابلو زيبا در اتاق خواب تان فكر كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۲:۲۷ توسط:erweqw موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :