لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

مزاياي خريد ورق آهن اينترنتي

خريد ورق آهن از كدام سايت باشد؟

 

اين روزها مردم به خاطر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزانه خود دارند علاقه دارند تا وظايف روزانه را آنلاين انجام دهند. كارهاي كه در صورتي كه از فروشگاه مطمئن باشد مي تواند در انرژي و هزينه رفت و آمد افراد صرفه جويي كند. يكي از چيزهايي كه ممكن است هنوز سفارش آن براي مردم عجيب باشد خريد ورق آهن به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. خريد ورق آهن يكي از مواردي است شكل اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

 

طبق برآورد اوليه، ۸۸ هزار شمش با متوسط رقابت ۵ درصد روي نرخ پايه، با قيمت ميانگين موزون ۱۳۹،۲۰۶ ريال معامله شد

كه در صورت تاييد اين معاملات؛ آدرس آهن اسفنجي حدود ۹،۰۵۰ توماني را در بورس كالا خواهيم داشت .

دهمين توليدكننده بزرگ فولاد در دنيا هستيم و جاي تاسف دارد دقيقا در زماني كه بايد ارامش برقرار و قيمتها عادلانه باشد؛ برخي شروع ميكنند به ناسازگاري و از زمين و زمان بهانه جويي ميكنند و طفره مي‌روند و نتيجه‌اش ميشود عرضه هاي ۳۰۰ هزار تني در بازار نخر با قيمت هاي غيركاربردي و عرضه ۸۸ هزار تني در زماني كه بايد ‌...

اين موضوع نشان ميدهد ما هنوز هم ضعف  داريم در مديريت و بازارسازي ها و مهندسي عرضه هنوزم هم به راحتي در حال انجام است ...

چطور ميشود تا هفته گذشته عرضه هاي كلان در بورس كالا بود، اما حالا كه قيمتها تعديل شد ديگر نيست ؟! يعني اين حجم از عرضه ها به يكباره آب شدند ؟ يعني مصيبت نامه هاي برقي تا اين حد سريع ميتواند عرضه ۳۰۰ هزار تني را ۸۰ هزار تن كند؟

شايسته است فكري به حال اين موضوع شود و اين نوع مديريت عرضه : "در زمانيكه همه ميدانند خريدار نيست و قيمت ها كاذب است با حجم هاي سنگين عرضه مي‌آيند؛ مواقعي هم كه بازار به آرامش نياز دارد، ميدانند خريدار هست، حجم ها به يكباره تقليل پيدا ميكند ... "

برادرجان اينطوري بازار ما رنگ ارامش و ان هدفي كه مد نظر ناظم بازار است را نخواهد ديد.

 

به سبب توضيح مي توانيد به http://ahansignal.com/ رجوع كنيد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۴:۲۱ توسط:erweqw موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :