لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

انواع خدمات حرفه ايرايج در سالن هاي آرايشي شامل اصلاح صورت و ابرو به صورت فوري انجام مي شوند.

انواع خدمات مد روزرايج در سالن هاي آرايشي شامل اكستنشن به صورت حرفه اي انجام مي شوند.

 

امروزه زنان به خاطر كار زياد كه در زندگي هاي روزمره خود دارند پيگير هستند تا كارهاي شخصي را سريع وراحت انجام دهند. يكي از اين ها ،آرايشگاه ها مي باشد.

درحالي كه از آرايشگر مطمئن نوبت و يا محصولي ميخواهيد مي تواند در زمان و هزينه نقليه صرفه جويي كند.

 

هايپر استريت مو چيست ؟

هايپر استريت يك عامل نرم كننده است كه مستقيما روي رشته هاي مو اعمال مي شود. در ابتدا موها با شامپو كاملا تميز مي شود و سپس هايپر استريت مو را روي موهاي خيس بكشيد و براي ايمني بيشتر دقت كنيد كه به طور مستقيم روي پوست سر كشيده نشود. از ريشه تا نوك مو را به مواد آغشته كند و به مدت 20 – 90 دقيقه موها را به همين نگه داريد تا خشك شود. برخي از آرايشگران قبل از خشك كردن موها را اتو كشي ميكنند و برخي ديگر موها را رها ميكنند تا خود به خود خشك شوند تا مواد هايپر استريت فرصت بيشتري براي نفوذ به ساقه مو داشته باشند. بعد از خشك شدن كامل موها با شامپو ملايم بدون سولفات شسته شده و با سشوار خشك و صاف مي شود. در نتيجه هايپر استريت مو بلافاصه بعد از خشك شدن موها قابل مشاهده است.

تفاوت هايپر استريت و كراتينه چيست ؟

كراتين معمولا حاوي مواد شيميايي از جمله فرمالدئيد است كه ميتواند بوي نسبتا ناخوشايندي ايجاد كند و براي پوست هاي حساس باعث خارش پوست سر شوند ولي هايپراستريت يك درمان شيميايي نيست بنابراين كمتر ايجاد حساسيت مي كند.معمولاً كراتينه مو حاوي مواد شيميايي، از جمله فرمالدئيد است كه مي تواند بوي نسبتاً ناخوشايندي را ايجاد كند و براي پوست سر نامناسب باشد و باعث خارش شديد سر مي‌شود. ولي هايپر استريت يك درمان شيميايي نيست بنابراين كمتر ايجاد حساسيت مي كند.

هايپر استارت چه عوارضي ميتواند داشته باشد ؟

هايپر استرين مو بدون موواد شيميايي قوي است و يك درمان نرم كننده عميق محسوب مي شود كه به ترميم موهاي آسيب ديده كمك ميكند و بعيد است عارضه جاني خاصي داشته باشد.

آيا روش هايپر استارت براي همه مو ها مناسب است ؟

سوالي كه خيلي از كاربران مي پرسند اين است كه آيا هايپر استريت مو براي انواع و اقسام موها مناسب است؟ بايد بگوييم بله! خبر عالي كه درباره هايپر استريت مو داريم اين است كه براي همه انواع موها بسيار مناسب است! با اين حال اگر شما موهاي خشك و موج داري داريد كه از آن رنج مي بريد احتمالاً بيشتر از اين مزايا استفاده خواهيد كرد. بنابراين اگر شما موهاي زيبايي نداريد و موهايتان آسيب ديده است و مي خواهيد موهايتان را شفاف و زيبا كنيد اين درمان مو را حتما در نظر بگيريد و مي‌تواند بسيار به شما كمك بكند.

 


ولي امروزه با توجه به استقبال بانوان از خدمات جالب مراقبت هاي پوستيدر سالن هاي زيبايي زنانه به غير از خدمات رايج و معمول، كاشت و ترميم مژه يا ابرو نيز انجام مي گيرد.
اگر شما نيز تمايل داريد همه امور آرايشي و بهداشتي خود را زير نظر يك متخصص و در فضاي آرام و دنج انجام دهيد.

 

به سبب معارفه اينجا را كليك كنيد رجوع كنيد


 


برچسب: آموزشگاه كراتينه مو، دوره آموزش كراتينه مو، آموزش كراتينه مو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۲:۱۰ توسط:erweqw موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :