لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند .

لاتكس چگونه حساسيت ايجاد ميكند

انواع خدمات به روزرايج در سالن هاي زيبايي شامل كوتاهي به صورت فوري انجام مي شوند.

انواع خدمات تخصصيرايج در سالن هاي آرايشي شامل رنگ و مش كردن مو به صورت حضوري انجام مي شوند.

 

امروزه بانوان به خاطر مشغله هايي كه در زندگي هاي روزمره خود دارند دوست دارند تا كارهاي شخصي را آنلاين انجام دهند. يكي از اين ها ،خدمات زيبايي مي باشد.

درحالي كه از جاي معتبر نوبت و يا محصولي ميخواهيد باعث ميشود در انرژي و هزينه رفت و آمد صرفه جويي كند.

 

 

يكي از روش هاي كاشت ناخن، كاشت نان از طريق ژل ميباشد كه شايد در ايران در ميان بسيار رواج پيدا نكرده باشد ولي اكثر مراكز زيبايي از آن استفاده ميكنند و به هنرجو هاي خود آنرا آموزش ميدهند . ما در اين مقاله سعي داريم كه اين روش را به شما معرفي ميكنيم و شما را از مزايا و معايب اين روش تخصصي كاشت ناخن آشنا كنيم . پس در ادامه با ما همراه باشيد تا 5 مزايا و معايب كاشت ناخن با ژل را بررسي كنيم .
كاشت ناخن از طريق ژل چگونه است ؟

كاشت ناخن ژل نيز روشي مانند كاشت ناخن پودري دارد با اين تفاوت كه مواد مخصوص اين نوع كاشت آماده بوده و آن را بر روي تيپ ناخن و يا ناخن طبيعي قرار مي‌دهند و سپس با استفاده از ستگاه يو وي ( UV ) ژل مخصوص را روي ناخن تثبيت مي‌كنند. در اين روش معمولا از 2 تا 3 لايه ژل مخصوص بر روي ناخن استفاده مي‌شود و بعد از هربار ژل زدن به ناخن از دستگاه يو وي استفاده مي‌شود تا ژل روي ناخن خشك شود. اين روش معمولا سريع‌تر از روش كاشت ناخن پودري انجام مي‌گيرد.

توضيح كامل و با جزيئات كاشت ناخن با ژل :

(در ابتداي ژل كاشت ناخن بايد سوهان كشي ناخن ها انجام شود. بر روي ناخن ها معمولا ناهمواري هايي وجود دارد كه نمي توان پلي ژل و كاشت ژل ناخن را مستقيما انجام داد. بعد از اينكه سوهان كشي در كاشت ناخن با ژل انجام شد، بايد در پلي ژل از ضد قارچ استفاده كرد. محلول ضد قارچ در فرايند كاشت ژل بر روي ناخن قرار داده مي شود. براي اينكه پلي ژل و ژل كاشت ناخن وارد مراحل بعدي شوند، بايد بيس كات را در كاشت ناخن با ژل مورد استفاده قرار داد. بعد از اينكه بيس كات در كاشت ژل و پلي ژل انجام شد،‌ بايد حدود يك دقيقه در دستگاه قرار بگيرد تا به خوبي خشك شود.)

مزاياي كاشت ناخن از طريق ژل:

خوشبختانه ژل كاشت ناخن انعطاف پذيري بالايي دارد كه به همين علت به ناخن هاي شما حالت خشكي نمي دهد. با توجه به شرايط خاصي كه در اين بخش وجود دارد،‌ براي تهيه پلي ژل حتما بايد از برندهاي مطرح و معتبر استفاده كرد. كاشت ژل ناخن يك فرايند ويژه است كه حتما بايد توسط فرد متخصص در اين زمينه انجام شود. كاشت ژل از نظر زيباي نيز تاثيرگذاري بالايي دارد كه به همين جهت بيشتر از ساير روش ها محبوب شده است.

1-مواد مورد استفاده در اين روش برخلاف كاشت ناخن پودري معمولا بدون بو هستند.

2-مواد كاشت ناخن ژل معمولا غير سمي هستند.

3-ناخن كاشته شده با روش ژلي معمولا ظريف‌‌تر و طبيعي‌تر از ناخن كاشته شده به روش پودري است و به همين دليل ظاهر طبيعي‌تر و واقعي‌تري را بر روي ناخن ايجاد مي‌كند.

4-اين روش معمولا سريع‌تر انجام شده و روش كار با آن نسبت به كاشت ناخن پودري راحت‌تر و ساده‌تر است.

5-كاشت ناخن ژل ماندگاري بيشتري داشته و معمولا به ترميم كمتري نيز نياز دارند.

معايب كاشت ناخن از طريق ژل:

در كاشت پلي ژل و كاشت ناخن با ژل ازدستگاه يو وي استفاده مي شود. پرتوهاي اين دستگاه براي سلول هاي انساني مضر است و اثر تخريبي دارد. به همين جهت در كاشت ژل بايد از بهترين دستگاه ها استفاده شود. در همين راستا بايد در ژل كاشت ناخن، مدت زمان كمي را براي دستگاه در نظر گرفت تا ناخن‌ ها بيشتر آسيب نبينند. يكي ديگر از معايب پلي ژل و كاشت ناخن با ژل اين است كه براي ريموو كردن آن بايد به سالن برويد.

1-كاشت ناخن ژل معمولا گران‌تر از ساير روش‌هاي كاشت است.

2- معمولا سالن‌هاي كمي اين روش از كاشت ناخن را به مشتريان ارائه مي‌دهند. به طور كلي مي‌توان گفت 70 تا 80 درصد سالن‌هاي مخصوص ناخن از روش پودري براي كاشت ناخن استفاده مي‌كنند و تنها 10 تا 20 درصد از آن‌ها كاشت ژل دارند!

3-دستگاه مخصوص اين روش از كاشت ناخن ( UV dryer ) معمولا داراي اشعه ماورا بنفش بوده و براي پوست بسيار مضر است.

4-همانطور كه گفته شد كاشت ناخن ژل ظاهري ظريف و طبيعي دارد. اگر به هردليلي نياز به برداشتن كاشت ناخن داشته باشيد حذف اين ژل از روي ناخن كاري وقت گير و سختي خواهد بود و ممكن است اين فرآيند باعث ضعيف شدن ناخن نيز شود.

5-براي برداشتن كاشت ناخن ژل حتما بايد به سالن‌هاي مخصوص مراجعه شود و اين كار توسط تكنسين ناخن انجام شود و به هيچ عنوان نبايد اين كار را در خانه انجام داد.

 


ولي امروزه با توجه به استقبال بانوان از خدمات پيشرفته مراقبت هاي پوستيدر سالن هاي زيبايي زنانه به غير از خدمات رايج و معمول، خط لب نيز انجام مي گيرد.
اگر شما نيز تمايل داريد همه امور آرايشي و بهداشتي خود را زير نظر يك متخصص و در فضاي آرام و دنج انجام دهيد.

 

به سبب معرفي اينجا} دنبال كنيد


 


برچسب: آموزشگاه كراتينه مو، دوره آموزش كراتينه مو، آموزش كراتينه مو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۴:۱۴ توسط:erweqw موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :